Pitkästä aikaa anoppilassa

Eikä tarvii taas vähään aikaan tulla..

Muuten olis ihana talo ja kiva paikka, mutta ilmapiiri on niin tylsä, kun anoppi haukkuu appiukkoa koko ajan. Appi ei oo kyllä ollut koko viikonloppuun kotona, mutta tilanne on ihan sama, oli mies kotona tai ei. Mä olen ollut kuvioissa mukana 18 vuotta ja sinä aikana miesparka ei oo osannut tehdä mitään oikein (anopin mielestä). En tajua, miksi ovat edelleen yhdessä. Tosin, anoppi joskus kihausaikana mulle sanoi, että hänet on opetettu niin, että sen kanssa olet, jonka olet alunperin valinnut. Mä oon miehelleni sanonut, että jos meidän suhde menis tuommoiseksi, niin en jäis.

Mutta raskasta sitä jatkuvaa juputusta on kuunnella. Tänään kotiin, jee!!!
 
"just"
Anoppi siis elää niin kuin opettaa ja mielummin kärsii ja kärvistelee huonossa suhteessa... Minkäs teet, jos aikuinen ihminen ei ymmärrä omaa (ja läheistensä) parasta.
Mitä mieltä appi tuosta kaikesta on?
 
vierastanen
Negatiiviset ihmiset ovat melkoisia energiasyöppöjä ja hyydyttävät hyvän mielen välittömästi. Ei ihme, jos haluat sieltä pois.

Negatiivisesti ajattelevat ihmiset eivät tajua omaa negatiivisuuttaan ja jos siitä antaa palautetta, he mieltävät palautteen antajan negativiiseksi.

MUlle auttaa negatiivisen ihmisen kanssa sellainen temppu, että kuvittelen heidät vaaleanpunaisen kuplan sisälle ja kaiken kielteisyydeen mitä he suustaan päästävät kimpoaa kuplan seinästä takaisin heille vielä pahempana.
 
No appihan elää nykyään aikalailla omaa elämäänsä eikä paljon enää menoistaan kotona kertoile. Enkä häntä kyllä syytä siitä, kun haukut saa joka tapauksessa.

Totta on, että mitään en voi varsinkaan miniänä tehdä. Pari kertaa olen puuttunut, mutta sitten mä olen ollut hankala. Yritän omasta puolestani tehdä niin, ettei omat lapsemme lähde vaarin haukkumislinjalle. Ehkä kokeilen tuota kuplakikkaakin :)
 

Yhteistyössä