Pitkässä suhteessa olevat: miltä tuntuu rakkaus puolisoon?

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";24657751]Kun alkuhuuma on väistynyt ja arki tullut suhteeseen, miten kuvailisitte, miltä tuntuu rakkaus omaan puolisoon?[/QUOTE]

Syvä luottamus, ikuinen rakkaus, halu vanheta oman puolison kanssa.

Noh, takana on jo 3 lasta ja paljon häppeninkiä, nuoresta iästä huolimatta:D
 
Seitsemän vuotta parisuhdetta takana, yksi pieni lapsi ja toinen tulossa.

Tulen iloiseksi aina kun näen mieheni, hänen syliinsä on ihana käpertyä ja on ihana katsella kuinka hän leikkii lapsemme kanssa. En halua edes kuvitella elämääni ilman häntä. Osoitamme hellyyttä ja rakkautta päivittäin toisillemme sekä sanoin että teoin. Riitoja meillä on todella harvoin, voimme puhua avoimesta kaikesta ja ymmärrämme toisiamme ja toistemme tarpeita ja otamme toisemme huomioon.

Ei sitä sen paremmin voi kuvata kuin, että mieheni on lapseni jälkeen minulle tärkeintä maailmassa ja haluan, että hänellä on hyvä olla. Tulen onnelliseksi kun saan tehdä asioita jotka tekevät hänet onnelliseksi ja hän tekee minut onnelliseksi joka päivä pienillä arkisilla asioilla.

Luotan häneen täysin ja tunnen itseni maailman onnellisimmaksi naiseksi joka päivä.
 
28, melkein 29 vuotta, 20 naimisissa. 3 lasta. Ollaan seurusteltu siitä asti kun minä olin 14, mies 16 joten eipä tässä oikein osaa kuvitella elämää ilman toista. Ollaan siis kasvettu yhdessä aikuisiksi.

Elämään on mahtunut monenmoista, on suurta surua, mieletöntä iloa. On pientä kinaa ja kriisejä jolloin on jo matkalaukkuja pakattu. On taloudellisesti vaikeita aikoja, on hullut ruuhkavuodet lasten päiväkotien, koulujen ja harrastusten kanssa. Oli tilanne mikä tahansa, olen voinut aina luottaa siihen että tuo mies seisoo rinnallani tämänkin vastoinkäymisen läpi. Joissain asioissa meillä on ollut tietyt päämäärät ja ollaan taisteltu tiukasti toteuttaaksemme haaveemme.

Nykyään elämä on varsin helppoa, lapset on isoja mutta kovin läheisiä ja käyvät usein kotona. Ainakin soittelevat päivittäin. Nuorin asuu enää kotona. Taloudellinen puoli on kunnossa ja omaisuutta sen verran, että pystyy vaikkapa lähtemään ex tempore matkalle. Kummallakin on omat harrastukset ja kaverit, mutta paljon viihdytään yhdessäkin. Seksi toimii eikä missään tapauksessa ole kaavoihin kangistunutta. Ihan normitilanne: "mun pitää olla vartin päästä hakemassa lapsi treeneistä mut miten ois pikaiset".
 

Yhteistyössä