Joku epätoivoinen aikamiespoika siellä taas huutelee... tiedoksi vaan, että tää ei varsinaisesti ole mikään senssipalsta.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
Joku epätoivoinen aikamiespoika siellä taas huutelee... tiedoksi vaan, että tää ei varsinaisesti ole mikään senssipalsta.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
No voi, toivottavasti toivut pettymyksestäsi. Onneksi löytyy viel kuitenkin muita halukkaita, ettei sun tarvii uhrautuu. :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
LOL Senssipalsta..Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joku epätoivoinen aikamiespoika siellä taas huutelee... tiedoksi vaan, että tää ei varsinaisesti ole mikään senssipalsta.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
Mies on hyvä ja laittaa oman kuvan,niin katotaan miten pantava sä ootAlkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
täällä taitaa naiset olla aikas pantuja....Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
Vika sussa vai mun naismaussa?Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
tai sit yritetään kiusia meitä pieniä tyttöjä kovasti :/Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Vika sussa vai mun naismaussa?Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
No ei oo varsinaisesti, mut aika helposti täältä panoseuraa löyty.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joku epätoivoinen aikamiespoika siellä taas huutelee... tiedoksi vaan, että tää ei varsinaisesti ole mikään senssipalsta.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
no varmaan sun maussas... olet kyllä itekkin aika järkyttävän ruma.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Vika sussa vai mun naismaussa?Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
eli silti kelpaa vaikkei olisikaan pantavan näköinen ???Alkuperäinen kirjoittaja Mies:No ei oo varsinaisesti, mut aika helposti täältä panoseuraa löyty.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joku epätoivoinen aikamiespoika siellä taas huutelee... tiedoksi vaan, että tää ei varsinaisesti ole mikään senssipalsta.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
Et sittenkään välitä naamasta, jos joku suostuu? Nyt äkkiä naiset!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mies:No ei oo varsinaisesti, mut aika helposti täältä panoseuraa löyty.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joku epätoivoinen aikamiespoika siellä taas huutelee... tiedoksi vaan, että tää ei varsinaisesti ole mikään senssipalsta.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
puspusAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:
höpöhöpö...söpö poju on....Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:no varmaan sun maussas... olet kyllä itekkin aika järkyttävän ruma.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Vika sussa vai mun naismaussa?Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
Kaunis sinäkin!Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Elä kehtoo, lähtee taas lepakkohuhut lentoonAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:puspusAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:
palstalle tiedoksi....mä lähestyn jo 40 ja mulla on välillä pitkä ja välillä lyhyt tukka (riippuen peruukista) ja lennän kyllä jos lennätyttääAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Elä kehtoo, lähtee taas lepakkohuhut lentoonAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:puspusAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:
(Viitaten mm palstalogiikkaan siitä, miten lyhythiuksiset naiset on väistämättä joko lesboja tai ylipainoisia kolmekymppisiä...)
Kauniitahan nuo ovat!Jos jotain barbikloonia etit, niin oot väärällä sivustolla, täällä on oikeita naisia..Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ei ollut kyllä yhtään pantavan hyvännäköistä naista kuvissa
laita vaikka Luru LudeAlkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Nikki tulee Richard Scarryn "Tipu Topakka" kirjasta.. Olen aina miettinyt, että pitäisköhän vaihtaa nikkiä, kun kaikki sanoo, että "ei oo kyllä yhtään sun näkönen nikki!"
Niin sinäkin, etkä yhtään näytä palleilta! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Kaunis sinäkin!Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Mitä tarkoittaa Luru Lude??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita vaikka Luru LudeAlkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Nikki tulee Richard Scarryn "Tipu Topakka" kirjasta.. Olen aina miettinyt, että pitäisköhän vaihtaa nikkiä, kun kaikki sanoo, että "ei oo kyllä yhtään sun näkönen nikki!"
richard scarry touhulan arvoituksia, siinä on Luru LudeAlkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Mitä tarkoittaa Luru Lude??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita vaikka Luru LudeAlkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Nikki tulee Richard Scarryn "Tipu Topakka" kirjasta.. Olen aina miettinyt, että pitäisköhän vaihtaa nikkiä, kun kaikki sanoo, että "ei oo kyllä yhtään sun näkönen nikki!"