Pitkäaikaisia meilikavereita hakusessa edelleen!

Olen haeskellut täältä meilikamuja aiemminkin mutta jostain syystä nämä"ystävät"ovat lopettaneet kirjoittelun muutaman meilin jälkeen vaikka juttua tuntui riittävän ja ihan mukavilta ihmisiltä vaikuttivat..

Eli vielä kerran: Jos olet huumorintajuinen,rehellinen pienen lapsen äiti jolla ehkä uutta vauvakuumetta ilmassa,jaksat kirjoitella enemmän kuin sen pari kertaa eikä välimatka ole esteenä tutustumiselle niin minusta saat ystävän jakamaan arjen asiat! Itse olen 27-vuotias 1-vuotiaan tytön äiti ja haaveissa olisi toinen vaavi,tosin miehelle en ole uskaltanut vielä sanoa mitään B)
 
Tässä olis 26-vuotias 2-vuotiaan pojan äippä Etelä-Suomesta.Perheeseen kuuluu myös mies,joka käy töissä.Myös itse kaipailisin uusia tuttavuuksia,joten jos haluat kirjoitella,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com =)
 
Eksyinpä tänne lueskelemaan näitä vanhoja ilmoituksia ja päätinpä vastata, jos vaikka sattuisit vielä täällä pyörimään...eli ite oon 22 ja tyttö 3v....viikko sitten sain testiin kaks viivaa..eli masuasukkia kasvatellaan... :D Itellä kanssa samankaltaisia kokemuksia...yhtääkkiä vaan viestittely loppuu.. se on ikävää.. :x mutta laita mulle mailia jos huvittaa.. =) dits85@hotmail.com
 
Miulle saa myös mailata. Olen 29 vuotias ja pojat -04 ja -05 sekä kolmas tekisi tuloaan elo-syyskuun vaihteessa. Kotiäitinä siis olen tosin opiskelen tässä samalla. Asustellaan Miehikkälässä.

SuviMaarit78@gmail.com
 

Yhteistyössä