Pitkään masentuneena ollut ja miehen kommentti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itken

Vieras
Olen pyöritellyt itsemurha-ajatuksia päässäni enemmän ja vähemmän tosissani jo pitkän aikaa. Olen ollut muutaman vuoden vakavasti masentunut enkä apua ole lääkityksestä tai terapiasta saanut. Masennukseni oireilee pahana aalloittain. Miehelle sanoin, että nyt on niin kamalan paha olla taas ja pelkään jäädä yksin. Pelkään, että teen itselleni jotain kun lapset ovat kanssani kolmistaan ilman toista aikuista.. mies vain sanoi "jaa" ja lähti kavereidensa kanssa baariin. Panikoin.. pelkään... ahdistaa ja on niin paha olo. Nyt itken sitäkin etten voi enää mieheenkään luottaa. Tukeutua... haluaisin vain nukkua pois!!

"Hienoa", että miehesi laittoi baarireissun perheensä edelle, ei kovin kypsää käytöstä.

Oletko joskus miettinyt sitä, että jos "päätätkin päiväsi", niin pääsetkö sen jälkeen helpompaan paikkaan missä on kaikki hyvin? Mutta jos et pääsekkään? Kukaan ei meistä elävistä ihmisistä tiedä 100%sen varmaksi sitä mitä sen jälkeen tapahtuu, kun kuolee. Eikä asia voi mennä niin kuin itse uskoo/ajattelee. Joku vain häviäisi maanpäältä, toinen pääsisi taivaaseen, kolmas helvettiin, neljäs syntyisi uudeksi ihmiseksi/eläimeksi.

En tarkoita pahaa. Mutta ÄLÄ missään nimessä anna kuoleman vallata mieltäsi, se sinua "houkuttelee" ihan tahallaan ja antaa kuvan että pääset helpommalla, kun "kuolet vaan pois".

Soita johonkin auttavaan puhelimeen tai jos saisit jonkun läheisen ihmisen nyt tulemaan luoksesi tueksi?