Pitkä kuukautiskierto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvi

Vieras
Ollaan vasta aloittamassa yrittämään, joten ei varmaan vielä kannata huolestua, mutta ei ollut kauhean kivaa, kun koitin käyttää netin ovulaatiolaskuria, ja laitoin siihen kierron pituudeksi 39 päivää, niin se aukaisi suoraan ikkunan, jossa neuvottiin menemään suoraan lääkäriin, koska on varmaan polykystiset munasarjat, enkä ovuloi ollenkaan. (mulla ei kuitenkaan ole mitään muita oireita mitä polykystisistä munasarjoista pitäisi olla)

Eli haluaisin kysellä, onko joku tullut normaalisti raskaaksi, vaikka on pitkä kuukautiskierto (yli 35 päivää)?

Aion ruveta testailemaan ovulaatiota yms., kunhan päästään pidemmälle tässä yrittämisessä, mutta olisin vaan kysellyt, että onko pitkä kuukautiskierto aina ja välttämättä merkki jostain häikästä.

No mulla oli raskautumista edeltävä kierto juuri tuo 39, normaalisti se oli kyllä vähän lyhyempi (n. 29-35). Nyt ollaan rv 8+0 :). Ajatuksena oli itselläkin mennä lääkäröimään mutta en ehtinyt kun syy selvisi että raskaana ollaan.

Mulla myös pitkä kierto, nyt mennään jo kp 42/4?. Takana keskenmeno, keskeytynyt raskaus alkoi n. 45 pv:n mittaisesta kierrosta, ainakin ovis oli tikkujen mukaan kp 30. Jos ei lyhene, ajattelin kyllä käväistä gynellä jo senkin takia, että onhan noita yrityskertoja harvemmassa kun lyhyemmällä kierrolla. Terot kai auttais tasoittamaan kierron...?

Eli mun käsityksen mukaan ei aina merkki häikästä, ei paniikkia.

mulla eka lähti alulle clomien kanssa ja tämä toinen itsekseen. seksiä oli harrastettu silloin vain kp 29, mutta se näkyi riittävän :) eli jos sulla on pitkä kierto myös tuo ovulointipäivä voi näköjään olla mitä vaan...

Mullakin pitka ja epasaannollinen kierto. Pari vuotta sitten laakari laittoi testeihin selvittaakseen ovuloinko - olin jo onnellisesti raskaana, ennenkuin tulokset tulivat! Tsemppia!!!:)

Yhteistyössä