Pitkä kierto, lääkitystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Heips!
Minulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Viime kierto oli 38 pvä ja nyt on menossa kp 41. Menkkoja vaan ei kuulu. Tein eilen raskaustestin ja nega oli. Voisinkohan kumminkin olla jo raskaana... Lopetin pillerit lokakuussa.
Miten aikaisin voisin hakeutua lääkärille, jotta saisin niitä sellaisia kierron lyhentäjä pillereitä? Vai odottelenko vaan rauhassa näitten pitkien kiertojeni kanssa jos sattuisi tärppäämään...

mä lopetin viime vuonna, aika lailla vuosi sitten pillerit, ja mun eka kierto pillereitten lopetuksen jälkeen oli yli 70 vrk, kävin sinä aikana lääkärissä ja sain sen terolut-kuurin, ohjeistus oli että jos ei kesäkuun loppuun mennessä oo kuukautiset alkanu niin sitten se pitää syödä. No, menkat alko sitten just ennen kesää, ja lopetettiin miehen kanssa ehkäsy. Tulin heti raskaaksi, mutta oli vaikee ennustella että missä vaiheessa kun ei ollu kierron pituudesta tietoa... No, nyt tässä ootellaan lasta syntyväksi, mutta siis ei ehkä ihan vielä kannata sitä terolut-kuuria vetää. Kyllä se kroppa yleensä siitä sitten itekseen palautuu, mutta mä en ainakaan enää ikinä syö pillereitä koska se pistää kropan niin sekasin! Tulipa pitkä tarina... :)

Joo, voishan sitä lääkärissä käydä ja kattoo jos ei ala menkat, niin ottaa sitä lääkitystä. Inhottaa vaan kun ei tiedä yhtään millon ovuloin vai ovuloiko ollenkaan... :( Ovistesti odottaa pöydällä, mut en voi tehdä sitä kai vielä, vasta kun seukki menkat alkaa ja siitä sitten laskea päivät.. Kun kierto on jo näin pitkällä.

Yhteistyössä