Pitihän tässä joku jekku olla, olisi kuulostanu liian hyvältä... ON24:sta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Mulla kun tuolla on24 kanta-asiakastilillä on yli 40euroa, ja nyt ajattelin jotain shopata sieltä...
Mut siis kun tossa näkyy, että se ottaa sieltä tililtä vaan 7euroa, ja maksettavaksi siten jäisi vielä samainen 40euroa 29euron tuotteelle... :whistle: :headwall:
Mä jo luulin, että saan jotain valita peräti ilmaiseksi.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Mä olen säästelly sinne kans koko ajan että sais sitten tilata jotain, kunhan siellä tarpeeks on. :o

Voit itse tarkistaa asian, laita ostoskoriin tuotteen ja sieltä näet sitten paljonko on tililtä loppujen lopuksi mennyt.

Mä lähetin sinne meiliä myös asiasta, vastauskin tuli:

Hei,

Kiitos mielenkiinnostanne tuotteitamme kohtaan.

Kanta-asiakastililtä voi käyttää rahaa ainoastaan 25 % tuotteiden summasta, jonka se laskee itse automaattisesti.

Ei tuolta mitään järkeä oo oikein ostaa, kun ne toimituskulut on jo 19euroakin..

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Mä olen säästelly sinne kans koko ajan että sais sitten tilata jotain, kunhan siellä tarpeeks on. :o

Voit itse tarkistaa asian, laita ostoskoriin tuotteen ja sieltä näet sitten paljonko on tililtä loppujen lopuksi mennyt.

Hei,

Kanta-asiakastililtä voi käyttää rahaa ainoastaan 25 % tuotteiden summasta, jonka se laskee itse automaattisesti.

Ei tuolta mitään järkeä oo oikein ostaa, kun ne toimituskulut on jo 19euroakin..

Niinpä tietysti... Mitähän varten tuosta ei ollut rekkautuessa mainintaa? Tai minä en ainakaan sellasta muista nähneeni. :headwall: :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:

Hei,

Niinpä tietysti... Mitähän varten tuosta ei ollut rekkautuessa mainintaa? Tai minä en ainakaan sellasta muista nähneeni. :headwall: :/

Juu, en mäkään oo huomannut mitään tuollaista...
:/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Toimituskulut 19??!? :o :o Mikä tuo tuollainen paikka on ja mitä tavaraa siellä on?

Käy katsomassa ---> www.on24.fi . Juu, ne toimituskulut on kai sen takii noin suuret kun jos ne houkuttelee asiakkaita sillä "1euro kuukaudessa tilille"
Mut mulla meni jotenkin maku ny koko paikkaan..

Me tilattiin sieltä ihana kaappi maksettiin 635 e. Siinä ei enää tunnu 19 euron kotiinkuljetus missään, helpotti vaan kun ei tarvinnu lähteä ettimään sopivaa kaupoista. Ja tilikin meni nollille. Kyllä siellä säännöissä kaikki kerrotaan, mutta eipä niitä aina tule niin tarkkaan syynättyä läpi.

Yhteistyössä