A ajatar Aktiivinen jäsen 12.02.2008 1 168 0 36 23.02.2009 #1 mutta eipä tarvitsekkaan.jumiin jäi kyprokselle finnairin ylityölakon takia. no mikäpä siinä,aurinkomatkat maksaa niille huomenna matkan barceloonaan,missä yöpyvät yhden yön ja pääsevät ylihuomenna takasin suomeen.. kelpais mulle ainakin lisäloma
mutta eipä tarvitsekkaan.jumiin jäi kyprokselle finnairin ylityölakon takia. no mikäpä siinä,aurinkomatkat maksaa niille huomenna matkan barceloonaan,missä yöpyvät yhden yön ja pääsevät ylihuomenna takasin suomeen.. kelpais mulle ainakin lisäloma