piti lähteä huomenna anoppia hakemaan lentokentältä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ajatar

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 168
0
36
mutta eipä tarvitsekkaan.jumiin jäi kyprokselle finnairin ylityölakon takia.
no mikäpä siinä,aurinkomatkat maksaa niille huomenna matkan barceloonaan,missä yöpyvät yhden yön ja pääsevät ylihuomenna takasin suomeen..
kelpais mulle ainakin lisäloma :p
 

Yhteistyössä