Piti ihan tulla kuulumisia kertomaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Hei vain kaikille palstalaisille! En oo sitten vauvan syntymän (23.6.08) jälkeen täällä surffaillutkaan, mutta nyt aattelin piipahtaa, että mitä tänne kuuluu?
Meillä oli synnytys aika vaikea ja rankka kokemus, mutta lopputulos mitä ihanin typykkä! Imetys on luonnistunut hyvin ja rellukka kasvaa kovasti. Ihanaa aikaa ollut, parisuhdekin vain entisestään parantunut. Että kaikille ekakertalaisille ja pelokkaille tiedoksi, että monesti ne ulkopuolisten pelottelut menetetystä omasta ajasta ja parisuhteen kuolemisesta ei todellakaan pidä paikkaansa =)
Eikä kannata murehtia niistä raskauskiloista turhaan, urheilulla ja imetyksellä saa kilot nopeasti pois! Raskausarvetkin on vain kunniamerkkejä ja äitinä on upeaa olla! Omaan lapseen rakastuu 10 kertaa päivässä enemmän ja enemmän.
Hyviä jatkoja kaikille, niillekin joiden kanssa yhteen joskus raskausaikana tuli otettua! =)

Sua on jo odotettukin :D
Kiva kuulla, että kaikki on hyvin :). Tottahan se on, että elämä muuttuu kun lapsi syntyy, mutta ei se sentään parisuhdetta tapa tms...
Ja onnea rinsessan syntymän johdosta myös! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No mitä tänne kuuluu? Olitte ainakin päässeet ihan iltapäivälehdistöönkin :D Mitä Nöppöselle on verestynyt? Entäs Ravistettavalle?

Samaa wanhaa :xmas:
Mä oon tässä pari päivää tosissaan pähkäillyt että menenkö opiskelemaan (haenko siis, eihän sinne niin vaan MENNÄ vaikka mulla oikein hyvät paperit lukiosta onkin), menenkö töihin, perustetaanko oma firma vai pitäiskö kenties pukata kolmas lapsi maailmaan tähän samaan syssyyn...tällä hetkellä opiskelu & firma on jaetulla ykkössijalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varo ettet jää koukkuun.
Turkilmas sai heinäkuussa pojan.Jos muistat nikkiä tai lukeneesi.

No todellakin toivon, että pysys kohtuuden rajoissa täällä pyöriminen :D Raskaana ollessa muuta paljon tullu tehtyäkään kun yksin olin.......!!!!
Mut nyt on onneks tuo yks pittunen, joka ei anna äidin istua koneella miten sattuu :D

No mitä tänne kuuluu? Olitte ainakin päässeet ihan iltapäivälehdistöönkin :D Mitä Nöppöselle on verestynyt? Entäs Ravistettavalle?

mitäs.. pitkästä aikaa hyvää. kaikki asiat on kutakuinkin reilassa. kerrankin :D lapset kasvaa ja tappelee, mutta toisaalta helpottaa kun kasvavat ja ovat itsenäisempiä =)

Kiitos onnitteluista ja Onnea TURKILMAKSELLE!

Kiitos onnitteluista ja onnea myös teille :flower: =) .

Kummasti muuten on vähentynyt palstailu. Kyllä mä täällä edelleen olen ne pienet hetket kun ehdin, mutta aika vähiin on käynyt =) .

Sitä vaan että vaikka vähän palstailisitkin, niin vauva kyllä pitää huolen ettet koukutu ;)

Onnea paljon, oonki ihmetellyt, että maako sinut on niellyt... mutta hän olikin sitten pieni tyttösi, joka sinut on valloittanut :)
1412849h50at1k4zm.gif

Hei en mie pahalla tarkoittanu siinä ketjussa..ei sen takia tarvii vetää palkoja nenukkiin. Edelleenkään täällä ei kannata näitä juttuja ottaa turhan vakavasti :D Mukavaa vauvantuoksuista arkea sinne :heart: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Hei en mie pahalla tarkoittanu siinä ketjussa..ei sen takia tarvii vetää palkoja nenukkiin. Edelleenkään täällä ei kannata näitä juttuja ottaa turhan vakavasti :D Mukavaa vauvantuoksuista arkea sinne :heart: :)

Joo, ei mut jos et pahalla tarkottanu niin tuskin hyvälläkään vai?

Erittäin hyvällä :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Kah, suakin näkee =) Meillä on sitten hyvin samanikäiset tyttöset, mun kuopus syntyi 20.6. Kiva että teillä hurisee hienosti =)

Onnea teillekin! Mites teillä on mennyt? Meillä on neuvola ensi viikolla, ihan jännittää miten on tyttö kasvanut, itsestä ainakin tuntuu että kasvaa silmissä! =)

Hyvin menee, pikkutyllerö on tosi tyytyväinen ja ihana tapaus. Lattialla viihtyy ja omat kädet kiinnostavat, naureskelee vähän kaikelle :D Isosisko on ottanut vauvelin hienosti vastaan... Meillä kans 3 kk-neuvola ens viikolla, luulisin että kuuden kilon tietämissä hää on nyt. 2 kk-neuvolassa oli 60 cm pitkä. Kasvaahan ne ihan silmissä näin pienet =)

Tissi maistuu, etenkin yöllä... Vähän väsyttämään pistää kieltämättä välillä.

Yhteistyössä