Pitäsköhän miun mennä tohtorille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Ettehän työ sitä tietenkään voi tietää :D Mutta tää flunssa on nyt kestänyt kohta 3 viikkoa. Kuumetta ei ole, nuhaa, yskää ja kurkkukipua :snotty: Selvästi tää on paranemaan päin mutta tuntuu ettei parane kunnolla ollenkaan. Miä en mielelläni mene lääkäriin ennen kun on pakko :ashamed: Ja voiko ne mittään siellä tehdä kuitenkaan? Kunhan mietin :xmas:

Nyt viime syksystä on ollut ihan tajutonta flunssaa joka on saaattanut kestää jopa 2kk joten voi vain olla että sullakin se kestää ja kun ei kuitenkaan muutu pahemmaksi niin ehkä ne ei tosiaan mitään tee siellä.Tosin joskus voi olla että sulla on flunssa ja sitten ehtinyt tulla toinenkin flunssa vaikka et ole sitä ekaakaan huomannut että mennyt pois ja näitä tälläisiä voi tulla montakin perä jälkeen.

Eipä tuo taida tohtorilla käynnistä tilanne muuttua. Tän taudin kuvaan nyt vaan kuuluu moneksi viikoksi pitkittyminen. Itellä pari viikkoa takana ja varmaan saman verran edessä tätä lentsua samoilla oireilla...

Todennäköisesti on pelkästään sitkeä virustauti eli ei voi tehdä yhtään mitään. Joskus voi löytyä poskiontelontulehdus joka vaatii antibioottihoidon, mutta siihen liittyy usein sitten enemmän päänsärkyä, lämpöilyä tms. Itse odottelisin vielä ainakin viikon.

Niin miä ajattelin että eipä se lekurilla kummemmaksi muutu :/ Kurkku on vaan välillä aika kipeä mutta sekin on parempi kun viikko sitten. Sitkeä pirulainen näyttää olevan tämä tauti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Todennäköisesti on pelkästään sitkeä virustauti eli ei voi tehdä yhtään mitään. Joskus voi löytyä poskiontelontulehdus joka vaatii antibioottihoidon, mutta siihen liittyy usein sitten enemmän päänsärkyä, lämpöilyä tms. Itse odottelisin vielä ainakin viikon.

Joo en miä usko että tässä mitään kummempaa on. Tuo kurkkukipu mietityttää mutta katellaan vielä jos se vaikka paranee =)

Mun veljellä oli yskää ja nuhaa viisi viikkoa, meni lopulta lääkäriin ja sai antibioottikuurin. Ei auttanut. Meni uudelleen ja sai uuden kuurin. Tällä kertaa joku sellainen antibiootti mitä ei oteta joka päivä. Käskettiin mennä uudelleen, jos ei vieläkään tehoa. Kuuri on kesken edelleen, mutta yskä ainakin on ja pysyy.

Yhteistyössä