Pitäskö soittaa neuvolaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv40

Vieras
Kauhea pää kipu ollut lauantaista asti ja tuntuu että vauvan liikkeet on vähentyneet entisestään. Eihän toki näillä viikoilla paljoa mahdu liikkumaan enää mutta huolettaa kyllä vähän kun tosi vähäsiä on liikkeet... Kyllä elossa on kuitenkin mutta liekkö joku hätä kun ei liiku vai onko se ihan normaalia?
Soitanko neuvolaan vai äippäpolille suoraan?

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
soita äippäpolille, ne ottaa asiat vakavammin! , ainakin täällä.. neuvola sanoo vaan että juo mehua ja lepää. Ettei sit vaan olis raskausmyrkytystä???

No mietin itekki tota myrkytystä että kai olis muitankin oireita vai voiko oireilla vaan pääkipuna?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
soita äippäpolille, ne ottaa asiat vakavammin! , ainakin täällä.. neuvola sanoo vaan että juo mehua ja lepää. Ettei sit vaan olis raskausmyrkytystä???

No mietin itekki tota myrkytystä että kai olis muitankin oireita vai voiko oireilla vaan pääkipuna?

mulla ei ollu myrkytyksessä ollenkaan pääkipua tai sitä vatsakipua. Tilan edetessä sitten tuli päähän sellanen kauhea puristus. Kyllä se on paras kattoa tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja on semmoinen tosi kuvottava olo koko ajan... vähän niinkuin oksennus ois kurkussa...

Äippäpolille vaan suoraan. Mulla kans rv40 kasassa, ja lähden kyllä pienimmästäkin epänormaalista olosta näytille...

Mulla korkea verenpaine aiheutti loppuraskaudesta kauheeta päänsärkyä, raskausmyrkytystä ei ollut. Söin sitten verenpainelääkettä kaks viimestä raskauskuukautta ja vielä kuukauden lapsen syntymänkin jälkeen.

Yhteistyössä