Pitäskö soittaa lääkärin heti vai voiko odottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Pikkusella 11kk punoittaa silmä ja siristeli sitä aamulla niin kuin olisi aristellut valoa.Yökin oli levoton ja nenu vuotaa..Nyt ei enää siristele,mutta vähän sellanen "nuhaisen näköinen"on tuo silmä..mietin tässä,et saisinko tälle päivälle lääkäriajan(itsekin kyllä olen sairaana ja mies lähdössä töihin)vai voiko odottaa vkl yli,että ma sitten,jos tilanne pysyy samana.Tietty on sit päivystysreissu,jos pahenee...Mut kun mun voimat ei riittäisi tänään lähteä lekurille itse sairaana kolmen pienen kanssa.

me on saatu tollasessa tilanteessa ohje keitettyyn veteen kastellulla vanulapulla pyyhkiä silmää useaan otteeseen päivässä ja lääkäriin sit jos alkaa rähmimään ja onki tolla sit menny ohi :)

Jos vain punoittaa,eikä rähmi kovasti niin kyllä olen iste ainakin odottanut pari päivää.Ja,jos pahenee nyt vkl aikana niin heti lääkäriin,päivystykseen!

Ei sitä aina tarvi heti juosta lääkäriin,määräävät liian helposti antibioottia joka vaivaan,vaikak joskus voi itsestäänkin parantua..

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
me on saatu tollasessa tilanteessa ohje keitettyyn veteen kastellulla vanulapulla pyyhkiä silmää useaan otteeseen päivässä ja lääkäriin sit jos alkaa rähmimään ja onki tolla sit menny ohi :)
Juu,pitää puhdistella ja katsella,miltä se alkaa näyttämään.Ei rähmi ollenkaan.Ja nyt kyllä näyttää jo ihan normaalilta..Aamulla oli niin punoittava ja aristava..Voisko olla ihan väsymyksestäkin johtuvaa,ettei oliskaan tulehdusta?Kun oli kyllä huono se viime yö(maitopullosta vieroitetaan)..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Juu,pitää puhdistella ja katsella,miltä se alkaa näyttämään.Ei rähmi ollenkaan.Ja nyt kyllä näyttää jo ihan normaalilta..Aamulla oli niin punoittava ja aristava..Voisko olla ihan väsymyksestäkin johtuvaa,ettei oliskaan tulehdusta?Kun oli kyllä huono se viime yö(maitopullosta vieroitetaan)..

voihan se olla siitäki, mutta kyllä mulla ainakin silmät punottaa ja vetistää kun on nuha. mutta tosiaan tossa pyyhkimisessä sama ku pikkuvauvoilla eli ulkosyrjästä sisäsyrjään :)