Pitäskö ostaa vielä jotain lisäksi?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Vai onko sopivasti? eli 4v pojalle ostin joululahjaksi: Cars-kaukoohjattavan, rumpu setin ja cars kirjan+ pienen konvehtirasian. ja 2vuotiaalle ostin :kaukoohjattavan auton(2vuotialle tarkotettu),potkuauton(sen francescon cars autoista) ja muumikirjan ja suklaata:) pitäskö mun ostaa vielö jtn vai olsiko tossa sopivasti? mummuilta ja kummeilta tulee ehkä n. 3 pakettia lisää. mun mielestä sopivasti,mut kaverin mielestä tosi vähän??? että pitäs vielä pari pakettia ostaa:O eihän ne ees kerkeä leikkiä niillä?

Mä en osta meen 1,5 vuotiaalle mitään. Saa kuitenkin kahdelta kummilta, mummilta, tädiltä ja sedältä lahjan. Vaatteita olen ostanut ja varmaan aleista lisää, mutta ne tulee suoraan käyttöön. Ei tuo paketeista vielä ymmärrä. Myöhemmin kun on isompi, voisin ostaa yhden tai kaksi lahjaa itse. Lisäksi herkkuja ja mukavaa yhdessä oloa. Eiköhän se riitä.

Minunkin mielestäni tuossa on oikein hienot lahjat. Itse hankimme 5 vuotiaalle lautapelin ja 1 vuotiaalle pehmolelun. Tämän lisäksi saavat molemmista mummiloista pari pakettia, kummeilta paketit ja molempien sisarusteni perheiltä paketit. Ainakin meillä tuo saa riittää. Joulun juju on meillä olla rauhassa yhdessä, pelailla pelejä, syödä hyvin ja viettää aikaa yhdessä.