pitäskö mun ottaa tänäiltana kalsarikännit? ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orjatar

Vieras
oikeesti? mies on reissussa, lapset menee ysiltä nukkuun. täälläpä palloilen keskenäni tietokoneella illan. silloin alkaa aina haluttaa ryypätä.. sitte alkaa haluttaa jotain muuta... :whistle: ei oo kyllä kauaa ku viimeksi join ihan persiit olalle mutta jos nyt tekis pari laimeaa paukkua tai jotain.. hmm..

Osaisko joku vinkata onko täällä netissä jossain vielä hyviä chatsivuja kun haluttais jotain sellaista kokeilla pitkästä aikaa? ;)

Mutta mä taidan olla joku ihme tyyppi, koska mä en jois itseäni humalaan, jos olen yksin lasten kanssa. Mä aina pelkään, että jotain sattuu(vaikka lapsi tippuis sängystä itekseen) ja sit pitäis viedä lapsi sairaalaan, niin oispa noloa olla ite tuhannen jurrissa :/

Alkuperäinen kirjoittaja en ottais:
Mutta mä taidan olla joku ihme tyyppi, koska mä en jois itseäni humalaan, jos olen yksin lasten kanssa. Mä aina pelkään, että jotain sattuu(vaikka lapsi tippuis sängystä itekseen) ja sit pitäis viedä lapsi sairaalaan, niin oispa noloa olla ite tuhannen jurrissa :/

no se... ei noille kyllä ikinä satu yön aikana mitään. mutta ikinä ei saa sanoa ikinä.. ei mulla kyllä mistään kännistä puhe ollukaan mutta tietenkään ei sitte auton rattiin pääsis jos olis tarve... voishan sitä tietty tilata taksin.. eihän siitä tarvis maksaa ku omavastuu.. no hyi helvata kuulostan ihan alkoholistilta.. nyt alan oikeasti absolutistiksi...

Yhteistyössä