Pitäskö leipoa vielä muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Elikkäs huomenna on pienimmän 2v. synttärit. Teen täytekakun, juustokakun, muffinsseja ja keksejä. Kaupasta ostin raakapasteijoita. Sitte on sipsiä.

Riittäiskö noi vai leipoisinko vielä jotain? Jonku kuivakakun?

..vai teetkö jotain pientä suolaista lisäksi? Kinkkupiirakkaa? Kasviskierteitä? Riippuu toki, miten paljon on juhlijoita ja mikä on esim. aikuisvieraiden osuus?

Tuossahan on jo aika kivasti, mun makuuni, makeita tarjottavia :)

Ihania synttärikemuja teille :)!

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29088916:
No eikö muffinssit vastais kuivakakkua, jotekin? :)
Kamalasti oot leiponut :flower:

Joo, totta. Äh, ku tuntuu että pitäis olla vielä jotain mutta en keksi mitään erityylistä ku noi muut ja jonka sais tehtyä siitä mitä kaapista löytyy.
Niin ja noistakin on vielä puolet tekemättä :whistle:.

Mun muffinssit lässähti :'(. Olivat niin kauniita ku otin ne uunista... Pitäisköhän pitää toista pellillistä kauemmin uunis? En oo muffinsseja tehny vuosiin.

[QUOTE="vieras";29088929]Että et sitten leiponutkaan mitä alussa kirjoitit leiponeesi?[/QUOTE]

Niin en ollut vielä kaikkea leiponut mutta ku en jaksanut kirjottaa et nää oon jo tehny ja nää teen kohta... Ja nyt kuitenkin kirjotin sen :D.

Mä olen se maailman huonoin leipoja, ja etenkin ruuanlaittaja. Olen myös onnistunut tekemään joka ainoa kerta :) vain onnettoman kokoisia muffinsseja. Viimeks kokeilin porkkanamuffinsseja, niistä tuli aivan uskomattoman mahtavia.

Ei tietoa mistä johtui. Ehkä vaan laittanut leivinjauhetta liian vähän ennen.

En koskaan tee sellaisia muffeja joissa vatkataan jotain. Aina vaan sekoitetaan aineet yhteen. Ja aina vaan helppoja leivonnaisia muutenkin.

Ja hei - mä luin tuosta aloituksesta väärin, ap oli aikeissa tehdä, ettei vielä kaikkea tehnyt. Kun tuolla joku taisi sitten vähän ihmetellä.

Yhteistyössä