S
surkunen
Vieras
lääkityksen takia... oon jo kaks päivää siirtäny, mutta tänään ehkä jo lopetan, ja alotan lääkkeet.. huoh, mun vauva, kun se ei pulloa ole huolinu oikein koskaan.. ikää 8kk
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:niin pitäisi minunkin tämän viikon jälkeen :'( .ei enää jaksa yötissitelyjä.lapsi 1,5v.on vaan niin haikeaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:niin pitäisi minunkin tämän viikon jälkeen :'( .ei enää jaksa yötissitelyjä.lapsi 1,5v.on vaan niin haikeaa..
kuuluuko tuon ikäinen vielä syödä öisin =O
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:niin pitäisi minunkin tämän viikon jälkeen :'( .ei enää jaksa yötissitelyjä.lapsi 1,5v.on vaan niin haikeaa..
no eihän hänen kuuluisi syödä,mutta hyvin on äiti opettanut että tissi on kiva tutti..
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:niin pitäisi minunkin tämän viikon jälkeen :'( .ei enää jaksa yötissitelyjä.lapsi 1,5v.on vaan niin haikeaa..
no eihän hänen kuuluisi syödä,mutta hyvin on äiti opettanut että tissi on kiva tutti..
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No voi ei, toi on hankala ikä lopettaa![]()
Just useimmiten eroahdisus meneillään muutenkin ja on vielä liian pieni ymmärtämään mitään selityksiä :'(
Mä jouduin kanssa joskus lopettamaan lääkityksen takia, mutta muksu oli jo täyttänyt 2 vuotta, joten pianhan se olis loppunu kuitenkin. Mä laitoin laastarit nännin pälle ja sanoin että tissiin on tullu pipi, se on menny rikki ja loppunu. Tunnin verran neiti itkeskeli ja seuraavana yönä oli kerran levoton, mutta kun taputtelin kunnolla hereille ja sanoin että etkö muista, tissiiin on tulu pipi, se on rikki ja loppu, nn se meni ilman itkua ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:niin pitäisi minunkin tämän viikon jälkeen :'( .ei enää jaksa yötissitelyjä.lapsi 1,5v.on vaan niin haikeaa..
:ashamed: Näin meillä myös.. Alkuyön nukkuu sängyssään mutta kun herä yöllä en jaksa huudattaa vaan nostan viereen tissille.. Oma vikahan tää on.