pitäs lopettaa imetys :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkunen

Vieras
lääkityksen takia... oon jo kaks päivää siirtäny, mutta tänään ehkä jo lopetan, ja alotan lääkkeet.. huoh, mun vauva, kun se ei pulloa ole huolinu oikein koskaan.. ikää 8kk

Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
niin pitäisi minunkin tämän viikon jälkeen :'( .ei enää jaksa yötissitelyjä.lapsi 1,5v.on vaan niin haikeaa..

kuuluuko tuon ikäinen vielä syödä öisin =O

no eihän hänen kuuluisi syödä,mutta hyvin on äiti opettanut että tissi on kiva tutti..

munkin pitäisi lopettaa yöimetykset, poika kohta 1v mutku se on niin pirun vaikeeta. poika huutaa pääpunasena vaikka kuin kauan jos annan huutaa ja pullo ei kelpaa ollenkaan :ashamed: vaikeeta..

No voi ei, toi on hankala ikä lopettaa :(
Just useimmiten eroahdisus meneillään muutenkin ja on vielä liian pieni ymmärtämään mitään selityksiä :'(
Mä jouduin kanssa joskus lopettamaan lääkityksen takia, mutta muksu oli jo täyttänyt 2 vuotta, joten pianhan se olis loppunu kuitenkin. Mä laitoin laastarit nännin pälle ja sanoin että tissiin on tullu pipi, se on menny rikki ja loppunu. Tunnin verran neiti itkeskeli ja seuraavana yönä oli kerran levoton, mutta kun taputtelin kunnolla hereille ja sanoin että etkö muista, tissiiin on tulu pipi, se on rikki ja loppu, nn se meni ilman itkua ohi.

niin pitäisi minunkin tämän viikon jälkeen :'( .ei enää jaksa yötissitelyjä.lapsi 1,5v.on vaan niin haikeaa..

no eihän hänen kuuluisi syödä,mutta hyvin on äiti opettanut että tissi on kiva tutti..

:ashamed: Näin meillä myös.. Alkuyön nukkuu sängyssään mutta kun herä yöllä en jaksa huudattaa vaan nostan viereen tissille.. Oma vikahan tää on.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No voi ei, toi on hankala ikä lopettaa :(
Just useimmiten eroahdisus meneillään muutenkin ja on vielä liian pieni ymmärtämään mitään selityksiä :'(
Mä jouduin kanssa joskus lopettamaan lääkityksen takia, mutta muksu oli jo täyttänyt 2 vuotta, joten pianhan se olis loppunu kuitenkin. Mä laitoin laastarit nännin pälle ja sanoin että tissiin on tullu pipi, se on menny rikki ja loppunu. Tunnin verran neiti itkeskeli ja seuraavana yönä oli kerran levoton, mutta kun taputtelin kunnolla hereille ja sanoin että etkö muista, tissiiin on tulu pipi, se on rikki ja loppu, nn se meni ilman itkua ohi.

=) Ihana vinkki!

No ei 8kk mitään pulloa enää tartte antaa :o Nokkamuki huuleen. Ite lopetin kun lapsi oli 7kk, en vaan jaksanut enää herätä öisin tunnin välein. Ja toiseksi pääsin sitten syömään lääkkeitä joiden syömisen olin joutunut lopettamaan imetyksen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:

:ashamed: Näin meillä myös.. Alkuyön nukkuu sängyssään mutta kun herä yöllä en jaksa huudattaa vaan nostan viereen tissille.. Oma vikahan tää on.

ihan kuin meillä!nyt olen saanut tissittelyn vähennettyä niin ettei ole enää kuin nukahtamistissi ja sitten ne yöt..edellinen lapsi oli 1,10 v.kun laitoin kanssa laastarit ja esikoinen 1.3v. laitoin sinappia.hyvin ja nopeasti rtapahtui kummankin vieroitus.nyt ajattelin kokeilla eka niitä laastareita.taitaa vieroitus olla taas äitille vaikeampaa kuin lapselle..

Yhteistyössä