Pitäkää peukkuja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
että ei mee taas kesken tää raskaus. Viimeksi oli kuollu 7+3 viikolla. Kauheaa tää epätietoisuus. Tähänasti on ollu etovaa oloa paitsi tänään ei oikeestaan yhtään. Ehkä alakuloisuutta. Mua just pelottaa et alkaa hiipuun pahoinvointi ja se on siinä. (Viimeksi alko yhtäkkiä oireet häviään ja se oli sit kuollu) On tää aika rankkaa. :/

Peukut pystyssä! Mulla oli keskenmeno tässä kuussa ja odottelen menkkoja kauhunsekaisin tuntein. Edellinen keskenmeno helmikuussa, niin luulisin, ehkä viikolla 5-6, en ehtinyt testata ollenkaan. Tämä toinen viikolla 6-7. Ikinä ennen ei oo tällaista ollut, joten en tiedä saammeko ikinä yhteistä, elävää lasta mieheni kanssa.

Ap: toivon teille sydämestäni kaikkea parasta raskauteen!!

Peukut pystyssä! Mulla oli keskenmeno tässä kuussa ja odottelen menkkoja kauhunsekaisin tuntein. Edellinen keskenmeno helmikuussa, niin luulisin, ehkä viikolla 5-6, en ehtinyt testata ollenkaan. Tämä toinen viikolla 6-7. Ikinä ennen ei oo tällaista ollut, joten en tiedä saammeko ikinä yhteistä, elävää lasta mieheni kanssa.

Ap: toivon teille sydämestäni kaikkea parasta raskauteen!!

Kylmät väreet meni pitkin kroppaa. Halaus sinulle ja voimia. Kiitos kannustuksesta. <3