Pitäkää mulle peukkuja! Pelottaa.. *VISARIT POISTETTUNA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CandleLight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin se menee ja on nopeammin ohi kuin huomaatkaan.

Mulle ommeltiin jo tikkejä kun odottelin vielä, että koska se kiskoo sen hampaan pois.. aika huomaamatonta toimintaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
toinen kiskotaan ja toinen varmaan leikataan, luulisin ainakin kun se on niin vinossa.. Kai mä selviän sieltä hengissä... :x

Ottaako ne kummatki yhtä aikaa? mulla aina otettiin yks kerrallaan.

toinen kiskotaan ja toinen varmaan leikataan, luulisin ainakin kun se on niin vinossa.. Kai mä selviän sieltä hengissä... :x

Ei se leikkaaminen käytännössä edes pahemmin eroa siitä kiskomisesta, viilto on niin pieni etkä puudutukselta tunne melkein mitään eroa toiminnassa. Mutta nopeasti on mulla mennyt kummatkin tavat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei ole mitenkään tavatonta että poistetaan 2 kerralla.

en tiedä ottavatko vaan yhden vai molemmat, luulisin että yhden mutta pelottaa silti.. :/

Yäääk... Mulla tulehtu leikkauksen jälkeen koko suu. Meni puoli naamaa mustaksi ja kuukauden söin pillillä vellejä..

Ja tällasta ap varmaan nyt kaipasikin, jotakin poikkeustapausta joka ei mitenkään edusta sitä miten se yleensä menee.

Yhteistyössä