Mamma italiana
riittàà riittàà. hyvià lepohetkià sinnekinAlkuperäinen kirjoittaja juuh:sori mut mä en vaan ny jaksa alkaa sua tsemppaamaan. Kai näiden muiden tsemppi riittää? mun peukuilla on väsy.
riittàà riittàà. hyvià lepohetkià sinnekinAlkuperäinen kirjoittaja juuh:sori mut mä en vaan ny jaksa alkaa sua tsemppaamaan. Kai näiden muiden tsemppi riittää? mun peukuilla on väsy.
mulla toimii tàà sama nikki mustana ja joskus kàyn tsekkaamassa viestit (usien viime aikoina harmaana, teknisen ongelman vuoksi ) . palaillaanAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Missa suunnassa vietatte Suomen kesan? Ajattelin jos oltais lahekkain, niin voitais vaikka treffailla. Voiko sulle lahettaa y-viestia ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:jep. mutta pian kesàasukkina suomeenAlkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Peukkuja...
Oliko se niin, että sitä asutaan Milanossa?
Koitan lahettaa sulle y-viestia tassa lahiaikoina. Hauskaa lomaa ja toivotaan, etta varicella pysyy poissaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mulla toimii tàà sama nikki mustana ja joskus kàyn tsekkaamassa viestit (usien viime aikoina harmaana, teknisen ongelman vuoksi ) . palaillaanAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Missa suunnassa vietatte Suomen kesan? Ajattelin jos oltais lahekkain, niin voitais vaikka treffailla. Voiko sulle lahettaa y-viestia ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:jep. mutta pian kesàasukkina suomeenAlkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Peukkuja...
grazie grazieAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Koitan lahettaa sulle y-viestia tassa lahiaikoina. Hauskaa lomaa ja toivotaan, etta varicella pysyy poissaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mulla toimii tàà sama nikki mustana ja joskus kàyn tsekkaamassa viestit (usien viime aikoina harmaana, teknisen ongelman vuoksi ) . palaillaanAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Missa suunnassa vietatte Suomen kesan? Ajattelin jos oltais lahekkain, niin voitais vaikka treffailla. Voiko sulle lahettaa y-viestia ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:jep. mutta pian kesàasukkina suomeenAlkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Peukkuja...
Mitä halvattua? Saanko mä sitten lainata teitin asuntoa siellä päässä?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:jep. mutta pian kesàasukkina suomeenAlkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Peukkuja...
tykkààtkò làmpimàstà? meillà on aika kuumaa suomalaisen makuun (ainakin jos palstan makuun on uskomista ) kato linkki: http://www.meteo.it/Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Mitä halvattua? Saanko mä sitten lainata teitin asuntoa siellä päässä?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:jep. mutta pian kesàasukkina suomeenAlkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Peukkuja...
SAASTA. Kun tykkäisin taas lähteä niille nurkille, mut kun on niin tyyristä hommaa... :| Kattelen justiinsa lentoja + hostellia jokuseksi päiväksi, ajattelin ton reippaan 1kk ukon kanssa lähteä B)
No juu, lentoja saa suht edullisesti, kun ei ole niin päivän päälle aikataulut... Mutta toi hemmetin majoitus.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:tykkààtkò làmpimàstà? meillà on aika kuumaa suomalaisen makuun (ainakin jos palstan makuun on uskomista ) kato linkki: http://www.meteo.it/Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Mitä halvattua? Saanko mä sitten lainata teitin asuntoa siellä päässä?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:jep. mutta pian kesàasukkina suomeenAlkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Peukkuja...
SAASTA. Kun tykkäisin taas lähteä niille nurkille, mut kun on niin tyyristä hommaa... :| Kattelen justiinsa lentoja + hostellia jokuseksi päiväksi, ajattelin ton reippaan 1kk ukon kanssa lähteä B)
mutta muuten, ei muuta kuin koneeseen. joskus lòytyy edullisia lippuja. itse maksoin vain 352 euroa menopaluu mie plus 5v. jos asut tampereen làhellà kattele myòs ryania.
àlà kattele niità buukkausohjlmia vaan suoran lentoyhtiòn sivuille jossa lapsi yleensà maksaa vàhemmàn (huomasin saman ongelman kuin sinà ettà noillasivustoilla joskus lapsi maksaa 100% hinnasta, tòrkeàà ) tàllà hetkellà parhaat hinnat tààltàpàin oli noin finnairin,mutta ryania en katellut (orio al serio làhellà milanoa)Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ja tää on suorastaan sanonkomämistä, että noi buukkausohjelmat näyttävät, että tosta sylivauvasta pitäisi maksaa sama hinta kuin aikuisesta Mä alan itkeä, jos se oikeasti on näin.
Ei vaan siis noissa hostelleissa... En mä tiedä uskaltaako sitä enää lähteä silleen, ettei ole hajuakaan majapaikasta, kun on vauva mukana... Niitä siis katselin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:àlà kattele niità buukkausohjlmia vaan suoran lentoyhtiòn sivuille jossa lapsi yleensà maksaa vàhemmàn (huomasin saman ongelman kuin sinà ettà noillasivustoilla joskus lapsi maksaa 100% hinnasta, tòrkeàà ) tàllà hetkellà parhaat hinnat tààltàpàin oli noin finnairin,mutta ryania en katellut (orio al serio làhellà milanoa)Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ja tää on suorastaan sanonkomämistä, että noi buukkausohjelmat näyttävät, että tosta sylivauvasta pitäisi maksaa sama hinta kuin aikuisesta Mä alan itkeä, jos se oikeasti on näin.
Ootko kokeillut hotelclick.it ? mun mielestä siellä ei sylilapset maksaneet täyttä hintaa, jos mä oikein muistan. Ja sitten oli joku muukin sivusto...Hitsi kun on niin homeinen pää etten muista mistä mä oon sukulaisille varaillut!Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:No ihan joku 1-2 tähden mesta menis ihan mainiosti meikäläiselle, MUTTA mua nyt vähän nyppii, jos sylivauva joutuu maksamaan aikuisen hinnan