Pitàkàà mulle peukkuja, ok?

• Viestiketjun aloittaja Mamma italiana
  • Ensimmäinen viesti
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Peukkuja...

Oliko se niin, että sitä asutaan Milanossa?
jep. mutta pian kesàasukkina suomeen ;)
Missa suunnassa vietatte Suomen kesan? Ajattelin jos oltais lahekkain, niin voitais vaikka treffailla. Voiko sulle lahettaa y-viestia ollenkaan?
:) mulla toimii tàà sama nikki mustana ja joskus kàyn tsekkaamassa viestit (usien viime aikoina harmaana, teknisen ongelman vuoksi ) . palaillaan

Peukkuja...

Missa suunnassa vietatte Suomen kesan? Ajattelin jos oltais lahekkain, niin voitais vaikka treffailla. Voiko sulle lahettaa y-viestia ollenkaan?
:) mulla toimii tàà sama nikki mustana ja joskus kàyn tsekkaamassa viestit (usien viime aikoina harmaana, teknisen ongelman vuoksi ) . palaillaan
Koitan lahettaa sulle y-viestia tassa lahiaikoina. Hauskaa lomaa ja toivotaan, etta varicella pysyy poissa :D

ap
Peukkuja...

Koitan lahettaa sulle y-viestia tassa lahiaikoina. Hauskaa lomaa ja toivotaan, etta varicella pysyy poissa :D
grazie grazie

Peukkuja...

Mitä halvattua? Saanko mä sitten lainata teitin asuntoa siellä päässä? :whistle:

SAASTA. Kun tykkäisin taas lähteä niille nurkille, mut kun on niin tyyristä hommaa... :| Kattelen justiinsa lentoja + hostellia jokuseksi päiväksi, ajattelin ton reippaan 1kk ukon kanssa lähteä B)

Mamma italiana
Peukkuja...

Mitä halvattua? Saanko mä sitten lainata teitin asuntoa siellä päässä? :whistle:

SAASTA. Kun tykkäisin taas lähteä niille nurkille, mut kun on niin tyyristä hommaa... :| Kattelen justiinsa lentoja + hostellia jokuseksi päiväksi, ajattelin ton reippaan 1kk ukon kanssa lähteä B)
tykkààtkò làmpimàstà? meillà on aika kuumaa suomalaisen makuun (ainakin jos palstan makuun on uskomista ) kato linkki: http://www.meteo.it/
mutta muuten, ei muuta kuin koneeseen. joskus lòytyy edullisia lippuja. itse maksoin vain 352 euroa menopaluu mie plus 5v. jos asut tampereen làhellà kattele myòs ryania.

Peukkuja...

tykkààtkò làmpimàstà? meillà on aika kuumaa suomalaisen makuun (ainakin jos palstan makuun on uskomista ) kato linkki: http://www.meteo.it/
mutta muuten, ei muuta kuin koneeseen. joskus lòytyy edullisia lippuja. itse maksoin vain 352 euroa menopaluu mie plus 5v. jos asut tampereen làhellà kattele myòs ryania.
No juu, lentoja saa suht edullisesti, kun ei ole niin päivän päälle aikataulut... Mutta toi hemmetin majoitus.

Ja KYLLÄ, haluan lämpimään, kotimaan kesä on tähän asti ollut niin täysin ankea, että voi :|

ap
Ja tää on suorastaan sanonkomämistä, että noi buukkausohjelmat näyttävät, että tosta sylivauvasta pitäisi maksaa sama hinta kuin aikuisesta :eek: :eek: Mä alan itkeä, jos se oikeasti on näin.
àlà kattele niità buukkausohjlmia vaan suoran lentoyhtiòn sivuille jossa lapsi yleensà maksaa vàhemmàn (huomasin saman ongelman kuin sinà ettà noillasivustoilla joskus lapsi maksaa 100% hinnasta, tòrkeàà ) tàllà hetkellà parhaat hinnat tààltàpàin oli noin finnairin,mutta ryania en katellut (orio al serio làhellà milanoa)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tää on suorastaan sanonkomämistä, että noi buukkausohjelmat näyttävät, että tosta sylivauvasta pitäisi maksaa sama hinta kuin aikuisesta :eek: :eek: Mä alan itkeä, jos se oikeasti on näin.
àlà kattele niità buukkausohjlmia vaan suoran lentoyhtiòn sivuille jossa lapsi yleensà maksaa vàhemmàn (huomasin saman ongelman kuin sinà ettà noillasivustoilla joskus lapsi maksaa 100% hinnasta, tòrkeàà ) tàllà hetkellà parhaat hinnat tààltàpàin oli noin finnairin,mutta ryania en katellut (orio al serio làhellà milanoa)
Ei vaan siis noissa hostelleissa... En mä tiedä uskaltaako sitä enää lähteä silleen, ettei ole hajuakaan majapaikasta, kun on vauva mukana... Niitä siis katselin.

Mamma italiana
joo majoitus on aika kallista milanossa, tosin jotain 1 tai 2 tàhden paikkoja saattaa lòytyà edullisesti (mutta varo..... voi kuulua kummallisia àànià viereisestà kàmpàstà.... ) tai sitten joskus on erittàin edullisia matkapaketteja matkatoimistossa. halpoja majoituksia lòytyy vuoristossa tàysihoitoinen, samoin rannalla (maksan 470 euroa 6 yòtà tàysihoitoineen , sisàltàen viinit ruan kanssa, mà plus 5 v )

puddighinu
No ihan joku 1-2 tähden mesta menis ihan mainiosti meikäläiselle, MUTTA mua nyt vähän nyppii, jos sylivauva joutuu maksamaan aikuisen hinnan :eek:
Ootko kokeillut hotelclick.it ? mun mielestä siellä ei sylilapset maksaneet täyttä hintaa, jos mä oikein muistan. Ja sitten oli joku muukin sivusto...Hitsi kun on niin homeinen pää etten muista mistä mä oon sukulaisille varaillut!

Mammalle tsempit vesirokon kanssa!

Yhteistyössä