Pitäisköhän vähän vähentää palstailua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Nykyään täällä on entistä kireämpi ilmapiiri, joskus toivoisi kirjautumispakkoa! Taidan tosiaan käydä täällä nykyään liikaa, tulee vain huonolle tuulelle, kun koko ajan joku sinnikkäästi yrittää pilata kaikki iloiset asiat ja jatkuvasti täytyy olla puolustuskannalla, vie energiaa :|. Vaikka mä en kovin henk.koht. näitä asioita anna itseni ottaa niin pakostikin tulee ärsyyntynyt olo, kun jatkuvasti joku tulee päätä aukomaan. Sitä toivoisi, että saisi keskustella aikuisten ihmisten kanssa, etenkin kun yläaste on (onneksi!) omalta kohdaltani jo ohi. En toki lopeta kokonaan palstailua, täällä on myös mukavia ihmisiä ja hyviäkin keskusteluja, mutta voisi radikaalisti vähentää =). Tämä ei selvästikään tee hyvää muuten iloiselle ja positiiviselle luonteelleni.

niinhän se on,että aina joku silmätikkuna :/ ehkä sun täytyisi tuoda itseäsi vähemmän esille?mutta nythän sulla on hyvä syy pitää taukoa ja lukea pääsykokeisiin.. :whistle: :D onnea yo-lakista!

Alkuperäinen kirjoittaja timantit:
ei millään pahalla, mutta mikä tarve sulla käydä juuri tällä palstalla? :whistle:
eikö netistä löytyisi "sopivampaa" palstaa sinulle?

Mä en taas ymmärrä että miksi jonkun mielestä joku ei saisi täällä palstailla. Ei muakaan tytsin ikäisenä mitkään perusteinipalstat kiinnostaneet..

ei millään pahalla, mutta mikä tarve sulla käydä juuri tällä palstalla? :whistle:

En ole löytänyt mitään palstaa, missä olisi parempi käydä kuin täällä. Olen täällä jo 3 vuotta kirjoitellut niin monet ihmisetkin ovat "tuttuja" =).

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Mä en taas ymmärrä että miksi jonkun mielestä joku ei saisi täällä palstailla. Ei muakaan tytsin ikäisenä mitkään perusteinipalstat kiinnostaneet..

en mä ketään kiellä palstailemassa, mutta jos itse kokee ettei ole "suosittu" niin miksi sellaisella palstalla pitää palstailla? Eikö siinä vaiheessa voisi etsiä itselleen sopivampaa palstaa, missä olisi samanhenkisiä, samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
niinhän se on,että aina joku silmätikkuna :/ ehkä sun täytyisi tuoda itseäsi vähemmän esille?mutta nythän sulla on hyvä syy pitää taukoa ja lukea pääsykokeisiin.. :whistle: :D onnea yo-lakista!

Ei tarvitse olla edes silmätikkuna, että tulee tuollainen olo.

Silloin on kaksi vaihtoehtoa, joko ottaa taukoa tai jättää ne huonot kommentit omaan arvoonsa ja keskittyä vain niihin juttuihin, jotka ei ole niin negatiivisia. Kumpaakin olen itse kokeillut :)

en mä ketään kiellä palstailemassa, mutta jos itse kokee ettei ole "suosittu" niin miksi sellaisella palstalla pitää palstailla? Eikö siinä vaiheessa voisi etsiä itselleen sopivampaa palstaa, missä olisi samanhenkisiä, samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä?

Mä en ole myöskään suosittu, en ole koskaan ollutkaan. Minkä pirun takia sitä pitäisi lähteä jostain palstalta sen takia, ettei satu edustamaan sitä massaa mikä siellä pyörii?

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

En ole löytänyt mitään palstaa, missä olisi parempi käydä kuin täällä. Olen täällä jo 3 vuotta kirjoitellut niin monet ihmisetkin ovat "tuttuja" =).

Varmasti sitten pieni paussi tekee hyvää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

Ei mun tarvitse kuin tehdä neutraali aloitus niin jo tulee päänaukojia ketjuun :whistle:. Ja silloinkin, kun kirjoittelen muiden aloituksiin, tulee joku harmaa ärsyttämään.

Nykyään täällä on entistä kireämpi ilmapiiri, joskus toivoisi kirjautumispakkoa! Taidan tosiaan käydä täällä nykyään liikaa, tulee vain huonolle tuulelle, kun koko ajan joku sinnikkäästi yrittää pilata kaikki iloiset asiat ja jatkuvasti täytyy olla puolustuskannalla, vie energiaa :|. Vaikka mä en kovin henk.koht. näitä asioita anna itseni ottaa niin pakostikin tulee ärsyyntynyt olo, kun jatkuvasti joku tulee päätä aukomaan. Sitä toivoisi, että saisi keskustella aikuisten ihmisten kanssa, etenkin kun yläaste on (onneksi!) omalta kohdaltani jo ohi. En toki lopeta kokonaan palstailua, täällä on myös mukavia ihmisiä ja hyviäkin keskusteluja, mutta voisi radikaalisti vähentää =). Tämä ei selvästikään tee hyvää muuten iloiselle ja positiiviselle luonteelleni.

Jos olis kirjautumispakko, niin ei täällä olisi läheskään yhtä paljon keskustelua. Esimerkiksi minä tuskin juuri kävisin täällä - koska en halua mitään "palstapersoonaa", vaan anonyyminä keskustella ilman että minusta muodostetaan jonkinlaista virtuaalihenkilöä, jonka asiat ainakin luullaan tietävän.

Mä en ole myöskään suosittu, en ole koskaan ollutkaan. Minkä pirun takia sitä pitäisi lähteä jostain palstalta sen takia, ettei satu edustamaan sitä massaa mikä siellä pyörii?

Miksi kiusata itseään? en itsekkään sulaudu massaan, mutta en ota itseeni eriäviä mielipiteitä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tytsi hei:
Jos olis kirjautumispakko, niin ei täällä olisi läheskään yhtä paljon keskustelua. Esimerkiksi minä tuskin juuri kävisin täällä - koska en halua mitään "palstapersoonaa", vaan anonyyminä keskustella ilman että minusta muodostetaan jonkinlaista virtuaalihenkilöä, jonka asiat ainakin luullaan tietävän.

Mä oon palstaillut täällä nimimerkillisenä jo yli kaks vuotta, eikä musta ole muodostunut sellaista virtuaalihenkilöä, jonka asiat joku luulis tietävän.

jos sä toisit vähemmän ittees esille vois lakata noi tikulla sörkkimiset.ja jos sä täältä haet aikuista keskustelu juttua ni lopeta se "mulla on paksu tukka" esim vetämästä joka rakoon,sä tuot ittees liikaa esille,on hyvä että sulla on varmaitsetunto kun ulkonäkö on mitä on mutta jos vaikka hieman noita tukkas ja jatkuvasti kuviesi esiin tuontia hiljennät niin uskon että lakkaa tuo tikuttelukin.

[quote="Emilyn"
Mä en ole myöskään suosittu, en ole koskaan ollutkaan. Minkä pirun takia sitä pitäisi lähteä jostain palstalta sen takia, ettei satu edustamaan sitä massaa mikä siellä pyörii?[/quote]

Silloin voi valita sen vaihtoehdon, että ei ota itseensä niitä juttuja eikä anna niiden ärsyttää. En mäkään täältä lähtisi siksi, että jotkut porukalla kiusaavat.

Musta vaan tuntuu, että sua on mukava provosoida, koska lähdet aina NIIIIN kärkkäästi puolustamaan itseäsi etkä suostu yhtään ottamaan muiden negatiiviseksi tulkitsemiasi kommentteja kuuleviin korviisi. Vaikka ne oliskin tarkoitettu neutraaleiksi eikä negatiivisiksi.

Miksi kiusata itseään? en itsekkään sulaudu massaan, mutta en ota itseeni eriäviä mielipiteitä.....

Mielestäni kukaan ei saa tällä palstalla yhtä paljon palstakiusaajia kimppuunsa kuin minä :|. En ehkä edes usko enää, että täällä valtaosa on aikuisia. Ei niitä negatiivisia haukkumisviestejä edes ehdi sivuuttamaan, jos niitä tulee jatkuvalla syötöllä. Onneksi netin ulkopuolella en kohtaa yhtä paljon negatiivisia mollaajia kuin täällä =). Irl ei kukaan kehtaa arvostella ja aukoa päätään samalla tavalla kuin täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja paksu:
jos sä toisit vähemmän ittees esille vois lakata noi tikulla sörkkimiset.ja jos sä täältä haet aikuista keskustelu juttua ni lopeta se "mulla on paksu tukka" esim vetämästä joka rakoon,sä tuot ittees liikaa esille,on hyvä että sulla on varmaitsetunto kun ulkonäkö on mitä on mutta jos vaikka hieman noita tukkas ja jatkuvasti kuviesi esiin tuontia hiljennät niin uskon että lakkaa tuo tikuttelukin.

Vähän samaa mieltä oltava :/ Vähän liikaa korostat itseäsi ja haet niitä kehuja. Jos sulla kerta on niin hyvä itsetunto kuin sanot, niin miksi sun tarvii ittees korostaa ja tuoda niin esille, ja miksi ihmeessä muiden kommentit sua sitten rassaa?

Mielestäni kukaan ei saa tällä palstalla yhtä paljon palstakiusaajia kimppuunsa kuin minä :|

Kyllä saa, sä et vaan huomaa muita. Mikä on ihan luonnollista, itseensä liittyviin asioihin kiinnittää enemmän huomiota.

sanoisin,et tytsi otetaan täällä silmätikuks lähinnä sen takia,et sulla on kovin usein vähän sellanen asenne asioihin,että tiedät kaiken kaikesta.En väitä,et oot niin väittäny tai mitään,mut täällä sellanen olo tulee kyllä kun sun juttuja lukee.Lisäks kovin usein puhut asioista,joista sulla ei oo minkäänlaista omakohtaista kokemusta.Taaskaan en väitä,etteikö niistä sais puhua,tarkoitan vaan,että sillon ei kannata käydä sellasella asenteella puhumaan,että "olen ehdottoman oikeassa". Sulla on moraalia,sen oon ainakin huomannu.En vaan oo ihan varma, näetkö kuitenki maailman kovinkin mustavalkoisena..

Ja nolo myöntää,mutta usein luen sun ketjuja ihan huvikseni.Jotenkin on hauska seurata,miten yks teinityttö voi saada kokonaisen palstan ihan sekaisin.Sä jaat porukan ihan kahtia,susta joko tykätään tai ei ilman mitään välimuotoa. =) Saat ihmisistä kyllä omituisiaki piirteitä esiin.Myönnän,että usein pidän sua melkoisen naiivina ja hyvinkin omahyväisenä maailmanparannusasenteella eteenpäin porskuttavana likkana,mut mitäpä siitä. Kun vaan muistelee millanen ite oli teininä ni voidaan todeta,että pata kattilaa soimaa. =D

Mä lähden nyt ennen kuin tästäkin tulee tappeluketju! :wave: Taidan jonkin aikaa käydä täällä vain lukemassa ketjuja. Miksi kirjoittaa niin usein palstalla, jossa vain osa kykenee keskustelemaan asiallisesti. En ole muuten läheskään ainut, joka ihmettelee tämän palstan toimintaa ja ihmisiä. Täällä kaikki masentuneet ym. poljetaan maanrakoon, empatiaa ei heru eikä yhtään mietitä, mitä siltä näppäimistöltä päästetään. Olisi kiva löytää joku "aikuisempi" kirjoittelupaikka.

Yhteistyössä