Pitäisköhän tästä palstasta tehdä joku kantelu/valitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LaMamanMorbid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ärsyttää ehkä hiukan tää mamu sitä mamu tätä. Mamu voi olla vaikka venäjältä tänne muuttanut tai jenkkilästä tai ruotsista.

Ei mamu ole yhtä kuin esimerkiksi somalimerirosvo.

Sä et näe sitä vihaa, jota tämäkin palsta on päivittäin täynnä?

Täällä on kyllä ihmisiä jotka ei näe muuta täällä kuin islamin vastustamisen, ja se argumentointi on aika köyhää heillä, ja asiasta on tullut lähes pakkomielle. Heillä se voi mennä vihan puolelle - vaikka ne viestit voi myös tulkita äärimmäisyyksiin viedyksi huolestumiseksi, ei vihaksi. He vaan rakastavat maataan mutta karkeaa kieltä käyttäen.

Mutta ei moni vastustaja valita venäläisistä mamuista (no maakaupat huolettavat), romanit on vanha tuttu ja rakas "riesa", työllistävät kyllä poliisia.
Romanit tai venäläiset eivät järjestäydy eikä he pyri sharia-lakiin. Suht harmittomia.

Olen huomannut että on kaksi ryhmää jotka oikeasti aiheuttavat ongelmia:somalit (olen kuullut heidän kanssaan työskentelevistä että ovat hankala ryhmä) ja muslimit.
Liian ärhäköitä tänne Suomeen.

Anders-Behring-Bre_2313494b.jpg

Tämä maahamuuttokriittinen tappoi 77 lasta ja nuorta keskellä kirkasta päivää Norjassa. Sama voi käydä Suomessakin koska vaan.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Helppohan sun on sanoa kun istut perse homeessa siinä koneella. Kuolet luultavammin johonkin elintasosairauteen kuin pään irtoamiseen.
Toivon etten kuole pään irtoamiseen eli Isis ei ole täällä. Jos ajatellaan että mun pitäisi fyysisesti osallistua Isisin pysäyttämiseen, niin mä luulen että sotalentokone on tehokkaampi kuin palstamamma kaulimen kanssa. Ja mä olen pasifisti.

Sen sijaan voisin olla humanitäärisellä puolella toimijana. Mutta ei kaikkien paikka ole kentällä, kotimaassakin tarvitaan.
Pääasia että nyt jotain tekee.

Tehoaako terrosristien kuvat aina niin että jokainen pelkää ja lamaantuu?
Ei, maailmalla terästäydytään ja kootaan joukkoja Isistä vastaan.

Mitä jos liittoutuneille ei kukaan olisi kertonut mitään mitä keskitysleireillä tapahtuu, sanoin tai kuvin? Hitler olisi päässyt vielä pitemmälle.

Natsi-Saksan teot paljastui muuta kautta, Isis julkaisee itse. Sama vaikutus -> muut kokoavat joukkonsa terrorismia vastaan.
Pohjois Irakin sotilaat pakenivat Isiksen joukkoja nimenomaan tämän materiaalin vuoksi...en nyt puhu näistä kahdesta photosopatun näköisestä kuvasta jotka vilahtivat ketjussa jonkun typeryksen aikaansaannoksesta (kiitos modeille kuvien poistamisesta!). Mietipä mitä hallaa se sai aikaan siellä missä Isiksen joukot toimivat ja ensisijassa kenelle. Annan vinkin: ei sinulle eikä minulle. Tästä ketjusta on kehkeytynyt täysin naurettava, kuten monesti palstalla käy. Itse peräänkuulutin ja peräänkuulutan edelleen moderoinnin ja palstan ylläpitäjän vastuuta tarkkailla minkälaista materiaalia palstalla levitetään ja minkälaista ilmapiiriä maahanmuuttovastaisella ja pilkallisella otsikoinnilla luodaan. Toki on näppärämpää ruveta mouhkaamaan Isiksestä kuin miettiä omaa vastuutaan vihapuheeseen.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Minä tapan jonkun ja haluan saada sillä itselleni mainetta ja kunniaa sairaassa mielessäni, joten pyrin levittämään kuvaa uhrista mahdollisimman paljon ja laajalle. Nautin, kun ihmiset levittävät kuvaa ja kauhistelevat.

Poliisi selvittää tekemäni murhan ja oikeudessa esitetään yhtenä todisteena minua vastaan poliisin ottamia rikospaikkakuvia uhrista.

Nyt mieti hetki.
Mieti sä, tehoaako ekan kohdan se tavoite, eli pelon levittäminen.
Terroristi voi kokea sairasta mielihyvää levittäessään kuvia, mutta muut ovat hänen yläpuolellaan. Ottavat ne kuvat rauhallisesti ja teroittavat vaan aseitaan.

Älä anna sen sairaan terroristin pelottaa sua.

Toivon etten kuole pään irtoamiseen eli Isis ei ole täällä. Jos ajatellaan että mun pitäisi fyysisesti osallistua Isisin pysäyttämiseen, niin mä luulen että sotalentokone on tehokkaampi kuin palstamamma kaulimen kanssa. Ja mä olen pasifisti.

Sen sijaan voisin olla humanitäärisellä puolella toimijana. Mutta ei kaikkien paikka ole kentällä, kotimaassakin tarvitaan.
Pääasia että nyt jotain tekee.

ISIS on jo Suomessa. Täältä kerätään rahaa, värvätään jihadisteja ja onpa sitä jo uhattu tappaa suomalaisia jotka ovat kritisoineet ISISiä.

Olisi muuten kiva tietää tilastoja kuinka paljon Isisiä vastaan olevissa joukoissa on länsimaita, ja muslimimaita? Muslimeja on yli miljardi, kai heistä nyt mukavan armeijan saisi heitä vastaan?
Ei se riitä että rauhantahtoiset muslimit vain tuomitsee Isisin.

Jos ajatellaan että natsi-Saksan hoiti pois muut länsimaat (jos silloin voitiin puhua länsimaista) niin eikös muslimien pitäisi hoitaa itse Isis pois kuvioista?

Mieti sä, tehoaako ekan kohdan se tavoite, eli pelon levittäminen.
Terroristi voi kokea sairasta mielihyvää levittäessään kuvia, mutta muut ovat hänen yläpuolellaan. Ottavat ne kuvat rauhallisesti ja teroittavat vaan aseitaan.

Älä anna sen sairaan terroristin pelottaa sua.
Pelko leviää aina, kun satunnaisia uhreja tulee. Järjetön väkivalta aiheuttaa aina pelkoa. Ja jos joku vielä tuo hulluutensa esiin levittämällä ja leuhkimalla uhriensa kuvilla, syntyy kauhu.

Sinä toki ottaisit rauhallisesti, jos paikallislehdessänne uutisoitaisiin lapsia vaanivasta sarjamurhaajasta ja teroittelisit aseitasi = kirjoittelisit rauhassa nettiin, jos tämä hullu vielä levittäisi tappamiensa lasten kuvia netissä. Sinä jopa levittäisit niitä kuvia hullun murhaajan apuna, koska IHMISTEN PITÄÄ SAADA TIETÄÄ.

Pelko leviää aina, kun satunnaisia uhreja tulee. Järjetön väkivalta aiheuttaa aina pelkoa. Ja jos joku vielä tuo hulluutensa esiin levittämällä ja leuhkimalla uhriensa kuvilla, syntyy kauhu.

Sinä toki ottaisit rauhallisesti, jos paikallislehdessänne uutisoitaisiin lapsia vaanivasta sarjamurhaajasta ja teroittelisit aseitasi = kirjoittelisit rauhassa nettiin, jos tämä hullu vielä levittäisi tappamiensa lasten kuvia netissä. Sinä jopa levittäisit niitä kuvia hullun murhaajan apuna, koska IHMISTEN PITÄÄ SAADA TIETÄÄ.

Jos olisi joku yksittäinen murhaaaja liikkeellä, niin lukitsisin oveni aina huolellisesti ja hakisin lapseni koulusta usean viikon ajan jne, mutta muuten olisin rauhallinen. Tiedän että poliisi saa useimmiten yhden murhaajan kiinni ja jos kohtaisin hänet, niin minussa oleva on vahvempi kuin hänessä oleva, eli Jeesus on vahvempi kuin pahan voima. Jos Jumala silti sallisi että kuolisin murhamiehen kautta, niin sitten Hän olisi niin päättänyt.

Lukitsisin oveni aina huolellisesti ja hakisin lapseni koulusta usean viikon ajan mutta olisin muuten rauhallinen. Tiedän että poliisi saa useimmiten yhden murhaajan kiinni ja jos kohtaisin hänet, niin minussa oleva on vahvempi kuin hänessä oleva, eli Jeesus on vahvempi kuin pahan voima. Jos Jumala silti sallisi että kuolisin murhamiehen kautta, niin sitten Hän olisi niin päättänyt.
Ja samalla jatkaisit sarjamurhaajan pikkuapulaisena levittäen kuvia? Jos et, niin miksi et?

Ja Jeesus-kortti sitten pöytään, kun natsi-kortti ei toiminut. Seuraavaksi kaadat nappulat ja paskot laudalle julistaen voittoa?

Ilman mamutusta ABB ei olisi tappanut ketään. Ymmärtänet varmaan mikä on syy ja mikä on seuraus.
'

Ilman lapsia pedofiilien ei tarvitsisi raiskata niitä. Ilman perhettä taloudellisiin vaikeuksiin joutuneen isän ei tarvitsisi tappaa vaimoaan, pientä poikaansa ja vauvaansa.

Mä en tiedä miten vajaaälyinen infantiili voi olla, että löytää todellisuuden, jossa väkivallanteko on jonkun muun syy koskaan, kun sen sekopään, joka sen teki.

Miksei puhuta muuten suomalaisten miesten tekemistä ns. kunniamurhista? Menee huonosti, niin lahdataan eka vaimot ja lapset, sitten kuula omaan kalloon. Kiva kulttuuri meillä, tosi jees.

Jos jotain tässä pitäisi värvätä niin uskovia hihhuleita semmoinen 200-500 kappaletta Isisin alueille evankelioimaan. Pitäisköhän alkaa koota?

Ja mamutukseen semmoinen sääntö muslimeille että turvapaikanhakuprosessi aikana on käytävä väh.20 kertaa kunnon vapis-tai hellariseuroissa, sai turvapaikan tai ei.

Jo ois osa pehmeetä poikaa. Tulisi iloisia, rauhallisia ja työteliäitä ihmisiä.

:D

Jos jotain tässä pitäisi värvätä niin uskovia hihhuleita semmoinen 20000-50000 kappaletta Isisin alueille evankelioimaan. Pitäisköhän alkaa koota?

Ja mamutukseen semmoinen sääntö muslimeille että turvapaikanhakuprosessi aikana on käytävä väh.20 kertaa kunnon vapis-tai hellariseuroissa, sai turvapaikan tai ei.

Jo ois osa pehmeetä poikaa. Tulisi iloisia, rauhallisia ja työteliäitä ihmisiä.

:D
lisäsin parit nollat kun noin pieni määrä ei riitä viikoksi edes kun alkavat kurkkuja leikkaamaan.

Ja samalla jatkaisit sarjamurhaajan pikkuapulaisena levittäen kuvia? Jos et, niin miksi et?

Ja Jeesus-kortti sitten pöytään, kun natsi-kortti ei toiminut. Seuraavaksi kaadat nappulat ja paskot laudalle julistaen voittoa?
Mä en levitä mitään kuvia. Mutta en vastusta sota-tai mestaustilanteiden kuvaamisia. Kerro sinä, miksi saivat keskitysleirikuvat levitä, miksi napalm-kuva jossa alaston tyttö juoksee karkuun, miksi Hiroshima-palovammakuvat?

Joskus niitä on hyvä jokaisen katella. Se on sodan tallentamista. Ei joka kuvaa tartte katsoa, ne on arkistoissa, mutta osaa voi katsoa.

'

Ilman lapsia pedofiilien ei tarvitsisi raiskata niitä. Ilman perhettä taloudellisiin vaikeuksiin joutuneen isän ei tarvitsisi tappaa vaimoaan, pientä poikaansa ja vauvaansa.

Mä en tiedä miten vajaaälyinen infantiili voi olla, että löytää todellisuuden, jossa väkivallanteko on jonkun muun syy koskaan, kun sen sekopään, joka sen teki.

Miksei puhuta muuten suomalaisten miesten tekemistä ns. kunniamurhista? Menee huonosti, niin lahdataan eka vaimot ja lapset, sitten kuula omaan kalloon. Kiva kulttuuri meillä, tosi jees.

No suviksethan ne väittivät AAB:n tekojen syypäänä olevan persut...

Ei tää ole mikään "pelkkä" Jeesus-kortti. Jumalan ja pahan taistelua tämä pohjimmillaan on.

Mutta mun ruohonleikkuu on viivästynyt n.3 tunnilla, sitä ennen teen ruuan.
Kiitos kaikille.

Mä en levitä mitään kuvia. Mutta en vastusta sota-tai mestaustilanteiden kuvaamisia. Kerro sinä, miksi saivat keskitysleirikuvat levitä, miksi napalm-kuva jossa alaston tyttö juoksee karkuun, miksi Hiroshima-palovammakuvat?

Joskus niitä on hyvä jokaisen katella. Se on sodan tallentamista. Ei joka kuvaa tartte katsoa, ne on arkistoissa, mutta osaa voi katsoa.
Mitä rautalankaa tai ratakiskoa tähän nyt vielä tarvitaan.

Kuka nuo mainitsemasi tapahtumat kuvasi ja mihin tarkoitukseen?
Kuka kuvaa isiksen teloitus- ja teurastuskuvat ja mihin tarkoitukseen?

Etkö oikeasti ymmärrä eroa?

Yhteistyössä