Pitäisköhän tästä palstasta tehdä joku kantelu/valitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LaMamanMorbid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis voi vittu että näitä alottajan kaltaisia saatanan taliaivoja pitäs ensinmäiseksi alkaa lahtaamaan. Tälläiset kuten aloittaja jotka työtävät nokkansa joka asiaan jotka eivät hänelle edes kuulu mutta pitää olla aina kommentoimassa ja esittämäss helvetin viisasta. No kyllä se mamu vielä tulee ja näyttää näillä niiden hyysääjille mistä nämä oikeasti on tehty.

Tehoaako terrosristien kuvat aina niin että jokainen pelkää ja lamaantuu?
Ei, maailmalla terästäydytään ja kootaan joukkoja Isistä vastaan.

Mitä jos liittoutuneille ei kukaan olisi kertonut mitään mitä keskitysleireillä tapahtuu, sanoin tai kuvin? Hitler olisi päässyt vielä pitemmälle.

Natsi-Saksan teot paljastui muuta kautta, Isis julkaisee itse. Sama vaikutus -> muut kokoavat joukkonsa terrorismia vastaan.
Sitä sotaa terroristeja vastaan on käyty jo pitkään ja käydään edelleen. Siellä mm. koulutetaan joukkoja länsimaisin voimin taistelemaan terroristeja vastaan.

Liittoutuneet kävivät sotaa natsisaksaa vastaan muutenkin. Leirejä löydettiin siinä samalla.

Isis julkaisee itse ja kiittää jokaisesta lisälevityksestä. Se on heidän tarkoituksensa ja yksi keinonsa sotia sitä sotaa. Jokainen kuvien levittäjä on isikset pikkusoturi, joka auttaa isistä levittämään sanomaansa. Se sanoma on viha, pelko, kaaos, vihollisen nöyryytys. Sinä haluaisit nähdä läheisesi silvotun ruumiin jonkun virnistelevän roskajoukon pilkattavana? Mitäpä luulet, haluavatko noiden uhrien oikeat omaiset? Isis kyllä haluaa.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Miettikää tilannetta viiden vuoden kuluttua: mamuja on tuplaten, ehkä työttömiäkin on tuplaten plus muita tulonsiirtojen varassa eläviä, ja valtio ei enää saa lainaa millä elättää joutoväkeä...silloin porukka on toistensa hiuksissa kiinni muutenkin kuin nettipalstoilla...

• Tykkää
Reactions: Echo
Miettikää tilannetta viiden vuoden kuluttua: mamuja on tuplaten, ehkä työttömiäkin on tuplaten plus muita tulonsiirtojen varassa eläviä, ja valtio ei enää saa lainaa millä elättää joutoväkeä...silloin porukka on toistensa hiuksissa kiinni muutenkin kuin nettipalstoilla...
Niinpä. Mutta kun kaikki tuijottaa vain tätä hetkeä ja tilannetta vuonna 2015.

Jokaisen edes vähänkin taloutta tajuavan on tajuttava että kohta ei ole resursseja joista ammentaa omille tai pakolaisille kaikkea.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Joten on tärkeää levittää ja lietsoa sitä vihaa jo nyt, että tuo skenaario varmasti toteutuu? No, unelmansa kullakin.

Sitä sotaa terroristeja vastaan on käyty jo pitkään ja käydään edelleen. Siellä mm. koulutetaan joukkoja länsimaisin voimin taistelemaan terroristeja vastaan.

Liittoutuneet kävivät sotaa natsisaksaa vastaan muutenkin. Leirejä löydettiin siinä samalla.

Isis julkaisee itse ja kiittää jokaisesta lisälevityksestä. Se on heidän tarkoituksensa ja yksi keinonsa sotia sitä sotaa. Jokainen kuvien levittäjä on isikset pikkusoturi, joka auttaa isistä levittämään sanomaansa. Se sanoma on viha, pelko, kaaos, vihollisen nöyryytys. Sinä haluaisit nähdä läheisesi silvotun ruumiin jonkun virnistelevän roskajoukon pilkattavana? Mitäpä luulet, haluavatko noiden uhrien oikeat omaiset? Isis kyllä haluaa.

Sivistysvaltiot käyvä sotaa ISIS:ä vastaan ja Suomi rahoittaa ISIS:n toimintaa: maailma kiittää Suomen kukkahattutätejä.

Silloin jos joku ilmiö on osa isompaa kokonaisuutta (ei jokin yksittäinen häiriintynyt teiniporukka joka on silponut) ja joka uhkaa ilmiönä nopeasti levitä (Isis, natsismi) niin silloin ei joku kuva silloin tällöin haittaa.

Nii, kun sä haluaisit vaan koko aika keskustella sun kuvista ja sun upeista meikkaustaidoista ja sun tekemistä hienoista kakuista. Et taida tietääkään että maailmassa on muutakin kuin sä ja sun hienot kuvat.
Kuulostat itse joltain talebaanilta kun ei meikatakaan saisi. En muuten koskaan kehuskele meikkaustaidoilla ja harvoin edes meikkauksesta puhun.

Silloin jos joku ilmiö on osa isompaa kokonaisuutta (ei jokin yksittäinen häiriintynyt teiniporukka joka on silponut) ja joka uhkaa ilmiönä nopeasti levitä (Isis, natsismi) niin silloin ei joku kuva silloin tällöin haittaa.
Ei haittaa, jos jostain syystä haluaa olla isiksen propagandakoneiston osanen. Sinä ilmeisesti haluat. No, en mä sua valitettavasti kieltääkään voi. Itsehän itsesi kanssa elät.

Joten on tärkeää levittää ja lietsoa sitä vihaa jo nyt, että tuo skenaario varmasti toteutuu? No, unelmansa kullakin.
Ei tämä ole vihaa. Vaan itsesuojeluvaistoa.
Halua säilyttää se taso ja pääoma, mistä jakaa muille kansoille vaurautta ja teknologiaa.
Mutta Suomesta käsin, ei asuttamalla pakolaisilla Suomi. Eli ei tuoda niitä ongelmia meidän maan sisälle.

Et se siitä säälistä ja myötätunnosta. Ne kuolleet niissä kuvissa on oikeita ihmisiä. Jonkun lapsia. Kyllä se haittaa.

Ei haittaa, jos jostain syystä haluaa olla isiksen propagandakoneiston osanen. Sinä ilmeisesti haluat. No, en mä sua valitettavasti kieltääkään voi. Itsehän itsesi kanssa elät.
No. Mietitääs nyt kun muutama kuva ja videoita on pyörinyt Kaksplussalla, että mitä Isis kostui tästä?

Yks äitee menetti yöunensa. Mutta kuinka traumatisoituneita, lamaantuneita tai Isistä vähemmän vastustamaan pystyviä kaikki muut palstalaiset ovat?

A) Kyllä. Traumatisoiduin. En pysty vastustamaan Isisiä. Itken itseni uneen harva se ilta.
B) Ei, nuo kuvat ja videot vaan muistuttaa mua että valppaana on oltava ja näistä asioista on pyrittävä vaikuttamaan myös päättäjiin päin.
C) ei traumatisoivaa vaikutusta tai lamaantumista, mutta nuo kuvat ei aja asiaansa eli ovat turhia.

Tulos?

Et se siitä säälistä ja myötätunnosta. Ne kuolleet niissä kuvissa on oikeita ihmisiä. Jonkun lapsia. Kyllä se haittaa.
Jos mun irtioleva pää auttaa muuta maailmaa havahtumaan itse ongelmalle ja estää edes vähän terrorin leviämistä, niin siitä vaan.

Pitäisikö sitten kaikki sotakuvat kieltää? Niissähän on myös tunnistettavia ruumiita?

D
Kyseiset kuvat saa mut inhoamaan kaikkia palstapersuja. Vastenmielisiä tyyppejä, jotka haluaa linkitellä oksettavia kuvia ja jotka käyttää sanaa mamu vaikkei oikein tiedä mitä se tarkoittaa.
Viimeksi äänestin perussuomalaista, mutta luultavasti enää en, koska kannattajat ovat melkein järjestään hulluja.

No. Mietitääs nyt kun muutama kuva ja videoita on pyörinyt Kaksplussalla, että mitä Isis kostui tästä?

Yks äitee menetti yöunensa. Mutta kuinka traumatisoituneita, lamaantuneita tai Isistä vähemmän vastustamaan pystyviä kaikki muut palstalaiset ovat?

A) Kyllä. Traumatisoiduin. En pysty vastustamaan Isisiä. Itken itseni uneen harva se ilta.
B) Ei, nuo kuvat ja videot vaan muistuttaa mua että valppaana on oltava ja näistä asioista on pyrittävä vaikuttamaan myös päättäjiin päin.
C) ei traumatisoivaa vaikutusta tai lamaantumista, mutta nuo kuvat ei aja asiaansa eli ovat turhia.

Tulos?
d) Kuvien levittäminen on idioottimaista. Sen lisäksi, että sillä ajaa isiksen asiaa, sillä halventaa uhreja ja heidän läheisiään.

Pitäisikö sitten kaikki sotakuvat kieltää? Niissähän on myös tunnistettavia ruumiita?
Minä tapan jonkun ja haluan saada sillä itselleni mainetta ja kunniaa sairaassa mielessäni, joten pyrin levittämään kuvaa uhrista mahdollisimman paljon ja laajalle. Nautin, kun ihmiset levittävät kuvaa ja kauhistelevat.

Poliisi selvittää tekemäni murhan ja oikeudessa esitetään yhtenä todisteena minua vastaan poliisin ottamia rikospaikkakuvia uhrista.

Nyt mieti hetki.

Yhteistyössä