Pitäisköhän tässä alkaa huolestuun.......(raskausasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen viikolla 18+6 ja kuudes lapsi tulossa.
Eikö mun pitäis tuntea jo ihan selvät liikkeet?
Joitakin viikkoja sitten tunsin pientäs hipsutusta, mutta nyt tuntuu, että en varmaan vajaaseen viikkoon ole tuntenut mitään.
Ja tasan viikko kaiken lisäksi otin sen possupiikin. :(

Odotan kans kuudetta ja tunsin liikkeet muihin raskauksiini verraten myöhään eli joskus viikolla 19-20. Mulla istukka edessä. Luulen siis ettei sinulla aihetta huoleen...

Mä odotan kolmatta ja olin jo ihan paniikissa kun en tuntenut liikkeitä viiikolla 19+ vaikka kakkosesta tunsin ne selvästi jo viikolla 15 vaikka tuolloin oli istukka edessä ja nyt takana.

Olin tuntevinani viikolla 17 muutamia hipaisuja, mutten voi niitä todellakaan varmana liikkeiksi sanoa.

Viikon 19+ lopulla sitten aloin tuntemaan liikkeet ihan selvästi.

Kävin ultrassa viikolla 20 jossa todettiin että sikiö vastaa viikkoja 19, eli olin todellisuudessa viikon jälessä raskauden kanssa, joka myös saattaa olla osasyynä siihen ettei liikkeitä tunnu niin paljon.

Käy tarkistuttamassa tilanne.Toivon vilpittömästi että huolesi on aiheeton :hug:

Mä odotin kuudetta ja jo viikolla 15 tunsin liikkeitä.Arjen kiireessä en niin kiinnittänyt huomiota aina niihin liikkeisiin ja sitten rakenneultrassa selvisikin, että pikkuisen sydän ei enää sykkinyt :'(

Tästä aikaa nyt parisen viikkoa.Mulla oli kyllä koko raskausajan ikävät ennakkoaavistukset ja kun ne aavistukset aiemminkin ovat toteutuneet, niin ajattelin, että saattavat nytkin pitää paikkansa ja niinhän siinä kävi :/

Yhteistyössä