pitäisköhän mun sittenkin sijoittaa itseeni vähän rahaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Ollaan 1,5kk päästä lähdössä työporukan kanssa pikkujoulureissulle kylpylään, ja ku mä en tykkää uimisesta tai siis siellä allasosastolla olosta ni aattelin et jos menis vaikka jalkahoitoon tms

kattelin tossa hintoja ni 63? :o

mut..ollaan siellä la-su ja mulla on maanantaina synttärit, ni jos mä sit kuitenkin..eiks vaan :saint:

laitat itseesi tuon verran! Hyvä lahja itselle! ps. saanko kysyä millä alalla olet? Minusta tuollaiset paikat+ yöpymiset pikkujouluissa on aika kyseenalaisia ja vaimona en tykkäisi yhtään, (ei tykkäisi kyllä mun mieskään).

on se kumma ku kokoajan vaan pyörii mielessä mitä kaikkea tollakin rahalla sais kaupasta :headwall:

mut ehkä mä repäsen ja varaan sieltä ajan sit ku on varmistunut se meidän hotellivaraus.

jalat kyllä olis sen tarpeessa, on pitäny jo pitkään tilata jalkahoito jostain, toi seisoma (tai itseasiassa juoksematyö :D ) käy jalkojen päälle aikas reippaasti..

Totta kai menet.

Jalkahoidosta en kyllä tuota summaa maksaisi. Itse olen menossa myös kylpylään ja varattuna on kasvojen puhdistus ja kokovartalohieronta. Ne ovat hoidot jotka tarvitsen, hinta yhteensä n.130 euroa, en muista tarkkaan.

Eli mieti minkä hoidon oikeasti haluat ja tarvitset, ja sitten ei muuta kuin varaamaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja sen verran:
laitat itseesi tuon verran! Hyvä lahja itselle! ps. saanko kysyä millä alalla olet? Minusta tuollaiset paikat+ yöpymiset pikkujouluissa on aika kyseenalaisia ja vaimona en tykkäisi yhtään, (ei tykkäisi kyllä mun mieskään).

mä oon kahvilassa töissä..

mä en näe asiassa mitään kyseenalaista, eikä ukkokaan..kai :whistle:

että olisko siinä kaupungissa jalkahoitajaa hieman halvemmalla? Ja sain kiinni ammattisi, eli olet ravintola-alalla. Sillä alalla juuri harrastetaan tuon tyypin pikkujouluja. Meidän perhesopu kärsisi.. :) ps. jalkahoito on ihanaa ja se kannattaa kyllä tehdä hyvässä paikassa-

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
että olisko siinä kaupungissa jalkahoitajaa hieman halvemmalla? Ja sain kiinni ammattisi, eli olet ravintola-alalla. Sillä alalla juuri harrastetaan tuon tyypin pikkujouluja. Meidän perhesopu kärsisi.. :) ps. jalkahoito on ihanaa ja se kannattaa kyllä tehdä hyvässä paikassa-

periaatteessa ei olla ravintola-alalta, mut ruokapuolta kyllä muuten :saint:

Yhteistyössä