pitäisköhän mun kieltää tota miestä poistumasta kotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
aina kun se ei ole kotona mun tuuri on aivan anaalista.

kun se on kotona kaikki sujuu ihan jees, koira on nätisti ja muksu on nätisti, saan hommia tehtyä jne. mut heti kun se poistuu tästä asunnosta, alkaa mun alamäki. eilenkin suursiivouksen päätteeks mies poikkes kaupassa ja minä heti könttäsin siiderit pitkin pöytiä ja lattioita ja hiki päässä sain niit pestä pois.

tänään mies lähtee laivalle heti töiden jälkeen, eli se lähti aamulla kotoo ja tulee huomena myöhään illalla.
meillä on vajaan vuoden ikänen koira joka juuri tänään oli repinyt aamulehden vuosikerran ja mäyriksen pahvit sekä vessapaperirullan pitkin lattioita kun tulin töistä. mä en ole saanut tehtyä mitään kun muksu kiukuttelee ja koira uhmaa, tavarat tippuu käsistä, ruoka palaa pohjaan, auto alkaa nykiin jotain jnejne.

oon nyt muutaman viikon oikeesti seurannu tätä tilannetta, miehen ei tarvii ku kauppaan lähtee niin mulle tapahtuu kotona joku juttu, lasit tippuu käsistä tai sormet palaa tms.

joko mies ei enää ikinä saa poistua kotoa tai sit mun on jätettävä se ja opittava elään näiden epäonnen juttujen kanssa :xmas: :xmas: :xmas:

helpointa on vain istua sohvelle siksi aikaa kun mies on poissa ja jatkaa hommia kun palaa kotiin. Anna koiran uhmata ja lapsen kiukuta, kyllä ne rauhoittuu kun äijä on taas kotona :D

en mä voi istua sohvalla huomisiltaan asti :D

repesin äsken itkeen kun on muka niin vaikeeta kun en saa ees makaronia keitettyä ilman et yks kiukkuraivoaa jaloissa ja toinen riehuu niin et taulut heiluu seinillä.
tuntuu et mun auktoriteetti lähti miehen mukana laivalle, miten noi onkin tollasia nyt??!!
mitään ei usko mitä sanon, ei mitään :'(

juuri näin.
koira hyppäs täysiä mua päin niin et hetken otin lukua ja näin tähtiä. nyt on sit poski turvoksissa ja toinen silmä muurautumassa umpeen. sattuu niin saatanasti vaikka on jääpussi naamalla.

mun mies ei poistu enää ikinä kotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koita itse rauhottua niin koira ja lapsikin rauhottuu, ehkä stressaat tietämättäsikin miehen poissaoloa ja ne vaistoaa sen.

en mä mielestäni mitenkään hysteerinen tai hermostunut ole.. koira on levoton kun isäntä on poissa ja lapsi samasta syystä.. mies ei oo vissii koskaa ollu yötä pois niin et oltais tällä kokoonpanolla oltu keskenämme..

ja nythän mää vasta hokasin et mun pitäis käyttää viel toi koiruusmaximus iltapissalla ja lapsi nukkuu jo :xmas: tarvii soitella jos joku kaveri tulis hetkeks meille.. :ashamed:
sillä sekunnilla kun mies kotiutuu mä ripustaudun sen kaulaan enkä päästä ikinä irti. en ikinäikinäikinäikinä. mulla on muutenkin kauhee ikävä sitä, hirveetä mennä nukkumaan ilman sitä :'( :snotty:

Yhteistyössä