Pitäisköhän minun kuitenki suuttua? Taitaa olla tosin jo myöhästä...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Veljen reilu nelivuotias tyttönen oli löytäny minun pankkikortin, ajokortin ja s-kortin, oli leikannu ne pieneksi silpuksi :xmas:
Mulla ko ei ole lompakkoa, vaan piän kortit aina takin taskussa tms, no minun takki hetken roikku keittiössä tuolin selkämyksellä ko etin siihen heijastinta, neito kaiveli taskut ja meni jatkaan askartelujansa...

Ja ko mie kysyin MIKSI, MISTÄ se sai päähänsä että nii sais tehä, nii vastas että ko isi oli eilen antanu jotaki kortteja sille ja sanonu että niille saa tehä mitä haluaa. Juu, se isi oli antanu jotaki vanhentuneita kortteja joilla ei tehe mittään, pikkulikka vissin sitte luuli että kaikki kortit on hälle :D

En mie voinu ko rutistaa ja sanoa että tästä etteenpäin kysyä lupa, jos vähänki epäilyttää... :snotty:

Pankkikortin tilasin jo uuen, tännään pittää vissin lähteä s-markettiin ja jospa sitte huomena lähtis tilaileen sitä ajokorttia. Kuhan löyvän passini jostaki eka...

On ymmärrettävää, että lapsi on leikellyt kortit, kun oli aiemminkin saanut niin tehdä isänsä vanhoille korteille. Isompi homma tässä minusta on se, että on mennyt ottamaan ne sinun takin taskusta. Siitä olisin keskustellut kyllä lapsen kanssa.

Kyllä mä olisin vähän ollut äreissään, jos on reilu 4-vuotias kysymyksessä niin hän ei enää mikään ihan järjetön ole! Siis en tietenkään kurita lapsia mutta ottanut vaikka syliin ja nätisti torunut, niin että hän ymmärtää tapahtuneen.. mehän ollaan aikuisia!

Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Kyllä mä olisin vähän ollut äreissään, jos on reilu 4-vuotias kysymyksessä niin hän ei enää mikään ihan järjetön ole! Siis en tietenkään kurita lapsia mutta ottanut vaikka syliin ja nätisti torunut, niin että hän ymmärtää tapahtuneen.. mehän ollaan aikuisia!

No kuten kirjotin niin rutistin neitiä ja sanoin sille ettei semmosta saa tehä, muutenki jututin vähän toisten tavaroihin kajoamisesta ilman luppaa. Eihän se järjetön ole ennää ei, mutta lapsi silti.

Yhteistyössä