Ostin apteekin oman raskaustestin. Mullon menkat yli viikon myöhässä ja viime kierrossa ollu ehkäsynä vain keskeytys ja tosi huolellisia on sen kanssa oltu. tässä kuussa oli tarkoitus aloittaa pillerit. Ei mulle nyt mikään maailmanloppu olis olla taas raskaana, ehkä vähän innoissanikin. Ois kaveriki samaan aikaan samalla laitoksella.
Suunnitelmathan siinä vaan menis uusiksi, mutta miestä hirvittää raha-asiat. Oon nyt kuitenki aloittelemassa kotigastronomihommia joka tapauksessa...
Tein äsken sen testin ja en tiä pilasinko sen vai onko se oikeasti nega. Pissasin sellaseen pieneen kulhooon ja kastoin sitä tikkua siinä kahdesti. Voipi olla että hukutin sen.
ekalla kerralla kun kastu vain yksi ruutu niin piti sitä kulhoa kallistaa että kastu useampi. Sitä nestettä näkyi menevän vähän ikkunoidenki puolelle, mutta on menny ennenkin ja silti näyttäny oikein. Kesti tosi kauan kontrolliviivan tulla ja siitäki jäi pätkä alhaalta pois.. Niin ja kun sen kastamisen jälkeen laitoin sen vaakatasoon, laitoin sen eka väärin päin. Ehkä puolen minuutin päästä hoksasin kääntää.
Helvetin tumpelo, olen tehnyt samalla testillä varmaan kymmenen kertaa aiemminkin enkä osannu muka. :kieh:
Tein äsken sen testin ja en tiä pilasinko sen vai onko se oikeasti nega. Pissasin sellaseen pieneen kulhooon ja kastoin sitä tikkua siinä kahdesti. Voipi olla että hukutin sen.
Helvetin tumpelo, olen tehnyt samalla testillä varmaan kymmenen kertaa aiemminkin enkä osannu muka. :kieh: