Alkuperäinen kirjoittaja Karua:Alkuperäinen kirjoittaja nasu:äiti on laten kanssa kotona päivät, isä töissä.
Kauheeta! Missä lapset tällöin ovat? Onko Late naapurista vai joku muu äidin hoito?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karua:Alkuperäinen kirjoittaja nasu:äiti on laten kanssa kotona päivät, isä töissä.
Kauheeta! Missä lapset tällöin ovat? Onko Late naapurista vai joku muu äidin hoito?
Alkuperäinen kirjoittaja Marjut:Ota yhteyttä lastensuojeluun. Tiedän tapauksen jossa ulkoilemattomuus oli peruste lastensuojelun puuttumiselle tilanteeseen. Ulkoilu on terveyden takia tärkeää ja yöt ovat nukkumista varten. Ihmisen luonnollinen rytmi on nukkua yöllä ja varmasti näin on lapsellakin. Selvästi äidin itsekkäillä ehdoilla mennään...Tee ilmoitus niin selvittävät tilanteen, selviääpähän sekin onko äidillä masennusta, sekin nimittäin on haitallista lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja Marjut:Ota yhteyttä lastensuojeluun. Tiedän tapauksen jossa ulkoilemattomuus oli peruste lastensuojelun puuttumiselle tilanteeseen. Ulkoilu on terveyden takia tärkeää ja yöt ovat nukkumista varten. Ihmisen luonnollinen rytmi on nukkua yöllä ja varmasti näin on lapsellakin. Selvästi äidin itsekkäillä ehdoilla mennään...Tee ilmoitus niin selvittävät tilanteen, selviääpähän sekin onko äidillä masennusta, sekin nimittäin on haitallista lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja nasu:kaverilla 2 lasta.4 ja 2 vuotiaat pojat. tällä äidillä ei oo minkäänlaista käsitystä hoidosta tai päivärytmistä. lapset heräävät vasta klo 13 pvällä, saavat pilttipurkki ruokaa , ovat yöpaidoissa usein kolmeen asti(itse äiti syö valmisruokia) lapset eivät pääse ulos ollenkaan ,äiti ei heitä vie. ainoastaan jos joku menee kylään ja pyytää ulkoilemaan yhdessä. silloinkin äidillä kestää laittaa lapset ja itsensä kuntoon 2-3 tuntia. toiset päiväunet lapset nukkuvat klo 16-19, kun olisi jo seitsemän kahdeksan aikaan normaalisti yöunien aika!!! illalla lähtevät liikenteeseen autolla, käyvät kaupassa ja kyläilemässä, kyläilyt kestävät usein 23.00 astikin ,lapset pääsevät nukkumaan vasta 00.00 aikoihin kotonaan. äiti on laten kanssa kotona päivät, isä töissä. viikonloput menenvät vanhempien baarireissuihin. lapsenavhtina usein 14 vuotias naapurin lapsi. tätä menoa on kauheata katsella vierestä. äiti luulee omaavansa parhaat kasvatustavat ja päivärytmit, eikä kuuntele muita. mitä tehdä?
Sinulla ei ole oikeutta päättää toisten ihmisten unirytmiä.
Sinulla ei ole oikeutta päättää mikä ruoka on kenellekin sopivaa.
Sinulla ei ole oikeutta sanoa, mitä äiti syö.
Sinulla ei ole oikeutta päättää, kuinka kauan kukakin valmistautuu ulos.
Sinulla ei ole oikeutta päättä kuka lapsia hoitaa (14 vuotiaskin on jo sen verran iso, että hyvin voi hoitaa.)
Joten olet heikoilla hangilla...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:mä olen sitä mieltä että nykyään tehdään sossuun ilmotuksia AIVAN liian helposti. Jos lapsilla on kaikki muuten hyvin eivätkä he koe väkivaltaa,miks ihmeessä sä ilmotuksen tekisit!? koska sua ärsyttää että joku elää erilaista arkea kuin teidän täydellinen perhe?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja minä:mä olen sitä mieltä että nykyään tehdään sossuun ilmotuksia AIVAN liian helposti. Jos lapsilla on kaikki muuten hyvin eivätkä he koe väkivaltaa,miks ihmeessä sä ilmotuksen tekisit!? koska sua ärsyttää että joku elää erilaista arkea kuin teidän täydellinen perhe?
Ja mun mielestä ei. Sitäpaitsi jos kaikki on perheessä hyvin, niin asiat jää siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mun mielestä pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus! Onhan tuo täysin outo vuorokausirytmi.Ihminen on tarkoitettu nukkumaan öisin ja heräämään aamulla.
Johan lapset kärsivät tärkeän melatoniinin puutteesta tuolla unirytmillä!
Alkuperäinen kirjoittaja nähnyt:Alkuperäinen kirjoittaja Marjut:Ota yhteyttä lastensuojeluun. Tiedän tapauksen jossa ulkoilemattomuus oli peruste lastensuojelun puuttumiselle tilanteeseen. Ulkoilu on terveyden takia tärkeää ja yöt ovat nukkumista varten. Ihmisen luonnollinen rytmi on nukkua yöllä ja varmasti näin on lapsellakin. Selvästi äidin itsekkäillä ehdoilla mennään...Tee ilmoitus niin selvittävät tilanteen, selviääpähän sekin onko äidillä masennusta, sekin nimittäin on haitallista lapsille.
Vahvasti peesaan tätä kirjoitusta.
No jos esim. näkee usein perheen tulevan puolenyön tietämillä kotiin, ni johan siitä voi päätellä, ettei lapset ole ajoissa nukkumassa.Alkuperäinen kirjoittaja kas........:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mun mielestä pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus! Onhan tuo täysin outo vuorokausirytmi.Ihminen on tarkoitettu nukkumaan öisin ja heräämään aamulla.
mun mielestä tuo klo:00.00-13.00 on vähän liiottelua ap:ltä!
mä en kyllä usko 2-4v muksut nukkuu noin pitkiä yöunia.
mistä ap voi varmaksi tiätää mitään koko perheestä ellei sitten asu saman katon alla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:No jos esim. näkee usein perheen tulevan puolenyön tietämillä kotiin, ni johan siitä voi päätellä, ettei lapset ole ajoissa nukkumassa.Alkuperäinen kirjoittaja kas........:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mun mielestä pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus! Onhan tuo täysin outo vuorokausirytmi.Ihminen on tarkoitettu nukkumaan öisin ja heräämään aamulla.
mun mielestä tuo klo:00.00-13.00 on vähän liiottelua ap:ltä!
mä en kyllä usko 2-4v muksut nukkuu noin pitkiä yöunia.
mistä ap voi varmaksi tiätää mitään koko perheestä ellei sitten asu saman katon alla.
Vaikkei tuo 00-13 aika nyt täysin paikkaansa pitäis ni kyllä tuonikäisten lasten kuuluis olla sängyssä ennen klo24...
Eikö ihmiset oikeasti ole kuulleet Melatoniinista ja sen tärkeydestä?
Alkuperäinen kirjoittaja nasu:kaverilla 2 lasta.4 ja 2 vuotiaat pojat. tällä äidillä ei oo minkäänlaista käsitystä hoidosta tai päivärytmistä. lapset heräävät vasta klo 13 pvällä, saavat pilttipurkki ruokaa , ovat yöpaidoissa usein kolmeen asti(itse äiti syö valmisruokia) lapset eivät pääse ulos ollenkaan ,äiti ei heitä vie. ainoastaan jos joku menee kylään ja pyytää ulkoilemaan yhdessä. silloinkin äidillä kestää laittaa lapset ja itsensä kuntoon 2-3 tuntia. toiset päiväunet lapset nukkuvat klo 16-19, kun olisi jo seitsemän kahdeksan aikaan normaalisti yöunien aika!!! illalla lähtevät liikenteeseen autolla, käyvät kaupassa ja kyläilemässä, kyläilyt kestävät usein 23.00 astikin ,lapset pääsevät nukkumaan vasta 00.00 aikoihin kotonaan. äiti on laten kanssa kotona päivät, isä töissä. viikonloput menenvät vanhempien baarireissuihin. lapsenavhtina usein 14 vuotias naapurin lapsi. tätä menoa on kauheata katsella vierestä. äiti luulee omaavansa parhaat kasvatustavat ja päivärytmit, eikä kuuntele muita. mitä tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:No...ei.
En usko, että on mikään rikos elää erilaisen päivärytmin mukaan kuin muut. Onhan tuo outoa, mutta tuskin kovinkaan vaarallista lapsille.
Heitä ei hakata, he saavat ruokaa, ainoa mikä mättää on se, etteivät he ulkoile.
Samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Marjut:Lisäyksenä: Terveellinen ravinto tärkeää, jatkuva purkkiruokien syöminen on haitallista.
Ei ole myöskään tervettä että vanhemmat pörräävät joka viikonloppu ravintoloissa.
Tämä + aiemmin kommentoimani ulkoilemattomuus ja haitallinen vuorokausirytmi sekä äidin mahdollinen masennus = OTA YHTEYTTÄ LASTENSUOJELUUN! Se on vähintä mitä voit tehdä lasten hyväksi. Hyssyttelijöitä tällä palstalla piisaa, älä kuuntele heitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Marjut:Lisäyksenä: Terveellinen ravinto tärkeää, jatkuva purkkiruokien syöminen on haitallista.
Ei ole myöskään tervettä että vanhemmat pörräävät joka viikonloppu ravintoloissa.
Tämä + aiemmin kommentoimani ulkoilemattomuus ja haitallinen vuorokausirytmi sekä äidin mahdollinen masennus = OTA YHTEYTTÄ LASTENSUOJELUUN! Se on vähintä mitä voit tehdä lasten hyväksi. Hyssyttelijöitä tällä palstalla piisaa, älä kuuntele heitä.