Pitäiskö tässä jo alkaa epäillä miestä petturuudesta? Omia menoja liikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäluuloinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäluuloinen vaimo

Vieras
Mies on viime aikoina ollut paljon ylitöissä. Ja aamullakin lähtee töihin aiemmin kuin tarvitsisi. Ja kotona on levoton, aina pitäis olla jonnekin menossa ja lähtee muka autoliikkeille tai kaverinsa luo tai autoa rassaamaan tms... Tuntuu, ettei viihdy perheen kanssa kotona. Nytkin koko aamun levottoman pyöri, että täytyy lähteä autoa rassaamaan... Minulla olisi kauheasti tehnyt mieli "pääsiäismunaa" ja vauvakin just aamupäiväunilla, joten hyvää aikaa olisi ollut... Mutta ei mies suostunut. Lähti vaan. Sanoinkin, että säästeletkö itseäs jollekin muulle. Siihen vaan nauroi... Mutta entä jos säästeleekin?? Menikin nyt jonkun toisen luo?

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Levottomuus on epäilyttävintä (muistelen kun itse olin aikoinaan se, jolla oli toinen), joten tuskin turhaan epäilet.

Juu, mullakin kerran oli toinen mies ja oli tosi turhauttavaa olla vaan kotona oman miehen kanssa. Vaikka ei sitä toista miestäkään ois menny tapaamaan niin silti oli jonnekin päästävä. Ja ei oikein osannut olla ja tiennyt mitä tehdä, jos ei ollut sen toisen miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita sille päivän mittaan, miltä kuulostaa, onko autoliikkeessa.

No joskus olen työpäivän aikaan soittanut ja monesti "ei pysty puhumaan, kun on asiakkaan luona" ... ja uskon sen, työajasta kun on kyse. Tai sitten sanoo olevansa kaverinsa luona, jos sanoikin menevänsä... en ole vielä kehdannut tivata, että annapa se luuri kaverille...

Alkuperäinen kirjoittaja Epäluuloinen vaimo:
Mies on viime aikoina ollut paljon ylitöissä. Ja aamullakin lähtee töihin aiemmin kuin tarvitsisi. Ja kotona on levoton, aina pitäis olla jonnekin menossa ja lähtee muka autoliikkeille tai kaverinsa luo tai autoa rassaamaan tms... Tuntuu, ettei viihdy perheen kanssa kotona. Nytkin koko aamun levottoman pyöri, että täytyy lähteä autoa rassaamaan... Minulla olisi kauheasti tehnyt mieli "pääsiäismunaa" ja vauvakin just aamupäiväunilla, joten hyvää aikaa olisi ollut... Mutta ei mies suostunut. Lähti vaan. Sanoinkin, että säästeletkö itseäs jollekin muulle. Siihen vaan nauroi... Mutta entä jos säästeleekin?? Menikin nyt jonkun toisen luo?

ihan kun meidän ukko. mut se haluu munaakin välillä....

Eikö nyt kuitenkin olis fiksumpaa kysyä mieheltä eka? Kysy suoraan miksi oot koko ajan hermostunut ja menossa. Kerro että kaipaat hänen seuraa ja hellyyttä ja et nyt ihan ymmärrä miksi on koko ajan menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aluksi:
Eikö nyt kuitenkin olis fiksumpaa kysyä mieheltä eka? Kysy suoraan miksi oot koko ajan hermostunut ja menossa. Kerro että kaipaat hänen seuraa ja hellyyttä ja et nyt ihan ymmärrä miksi on koko ajan menossa.

Kysytty on... mutta kieltää petturuuden ja on muka stressiä töissä jne... Meillä on ollut viime aikoina aika paljon sellaista pientä riitaa melkein koko ajan... Haluaiskohan mies vaan paeta siksi kotoa vähäksi aikaa..? Jos ei olekaan kyse petturuudesta? VAi pakeneeko toisen naisen syliin?

Eilen illlalla viimeksi oikein pysähdyin miettimään, miten kauheaa se olisikaan, jos saisin kuulla hänen pettäneen... :( Koko maailma romahtais.

Jos mies pettää, niin luuletteko että se suoraan sanoo kysyttäessä että"joo, en mä oikeesti mene "Kallen" luo vaan yhtä eukkoa panemaan."
Jos toinen pettää, mutta haluaa silti pysyä liitossa, niin kyllä se keksii vaikka mitä verukkeita. Eikä varmaan sano totuutta ennen kuin pakon edessä.
Parempi vaan itsekseen tehdä salapoliisin työtä esim tutkia kännykkä.
Ei niitä pettureita muuten kiinni saa.

Alkuperäinen kirjoittaja sff:
onko teillä lapsia?
oisko sun helppo joskus mennä sinne siis "kyttään" missä mies sanoo olevansa,tietty hänen tietämättään?

On lapsia. Ja siksi vaikeaa kytätä miestä...

Eilen illalla vakuutteli, ettei ole ketään toista... Mutta tuli vaan mieleen, miten kerran yksi varattu mies, jonka kanssa olin, kertoi vaimonsa jo epäilleen jotain, mutta mies oli saanut hänet vakuuttuneeksi uskollisuudestaan... Ehkä saan nyt samalla mitalla takaisin, kun kerran rikoin yhden liiton.... :(

onko teillä lapsia?
oisko sun helppo joskus mennä sinne siis "kyttään" missä mies sanoo olevansa,tietty hänen tietämättään?

Eilen illalla vakuutteli, ettei ole ketään toista... Mutta tuli vaan mieleen, miten kerran yksi varattu mies, jonka kanssa olin, kertoi vaimonsa jo epäilleen jotain, mutta mies oli saanut hänet vakuuttuneeksi uskollisuudestaan... Ehkä saan nyt samalla mitalla takaisin, kun kerran rikoin yhden liiton.... :(

Näin juuri.
Mieheni petti minua aikoinaan, ja toivon, uskonkin, että myös tuo toinen nainen saa ansionsa mukaan joskus.
Minulta ei sympatioita tipu kenellekkään, joka on ollut toisena osapuolena varatun kanssa.
Sen edestään löytää minkä taakseen jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
onko teillä lapsia?

Näin juuri.
Mieheni petti minua aikoinaan, ja toivon, uskonkin, että myös tuo toinen nainen saa ansionsa mukaan joskus.
Minulta ei sympatioita tipu kenellekkään, joka on ollut toisena osapuolena varatun kanssa.
Sen edestään löytää minkä taakseen jättää.

Ei kai nyt vanhoista teoista tarvitse rangaista koko loppuelämän ajan???

Ja lisään vielä, että mielestäni on sitten turha itkeä miehensä petturuutta, koska itse on aikoinaan ollut sitä mieltä, että varatun kanssa vehtaaminen on ok, eikä ole välittänyt vaimon tunteista.
Maistakoon nyt omaa lääkettäänm. Eli vaikka tuosta olisi jo aikaa, kun itse oli osallisena aviorikokseen, niin nyt vasta on se maksun aika.
Tottakai siinä miehessä on vika myös, en vieritä yksin syytä kenenkään niskaan.

Mm on näköjään katkeroitunut pahasti.. älä ap välitä, ei tämä mahdollinen pettäminen ole rangaistus mistään. Elämä on elämää ja välillä tulee tehtyä ei niin fiksuja päätöksiä, mutta ei tuolla kukaan ole rangaistuksia jakamassa. Toivottavasti asiasi selviävät miehesi kanssa.
Turha täällä on petetyn mm:n vinkua, miehesi petti, koska ei halunnut olla sinun kanssa vaan ihastui toiseen.. se ei ole ap:n tai kenenkään muunkaan vika. Ainoastaan miehesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mm on näköjään katkeroitunut pahasti.. älä ap välitä, ei tämä mahdollinen pettäminen ole rangaistus mistään. Elämä on elämää ja välillä tulee tehtyä ei niin fiksuja päätöksiä, mutta ei tuolla kukaan ole rangaistuksia jakamassa. Toivottavasti asiasi selviävät miehesi kanssa.
Turha täällä on petetyn mm:n vinkua, miehesi petti, koska ei halunnut olla sinun kanssa vaan ihastui toiseen.. se ei ole ap:n tai kenenkään muunkaan vika. Ainoastaan miehesi.

kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

ihan kun meidän ukko. mut se haluu munaakin välillä....

Ja sulle asia ok? Kyllä jos mun ukko haluais munaa, niin sais lähtee ja aikasta äkkiä. Ihan sama oisko miehen vai naisen kanssa, yhtä paha asia.

Yhteistyössä