Pitäiskö mun muka leikata nuorimman hiukset? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Keskimmäisen epikriisissäkin nimittäin luki, että "saapuu sovitusti vastaanotolle isän ja pikkusiskon kanssa" :D

Meidän liehuletti, nimikin ilmeisesti sellainen ettei moni tajua pojaksi vaikka nimi on kuitenkin oikeasti ihan selkeästi pojannimi :D

En halua kertoa palstalla, on se ihan tilastojen mukaan selkeästi pojannimi ja jos tietää yhtään sen nimen alkuperää, niin tietää ettei se kuulu tytölle. Mutta kaikki ei tietysti tiedä sen alkuperää. Ei se kuitenkaan mikään superharvinainen nimi ole, kuutisensataa kertaa annettu nimeksi.

Meillä lähti just viikonloppuna 2v8kk:n hiukset, liehuletti. Kovasti siitä on kyselty, kun vaaleat pitkät hiukset, että onko tyttö. Kerran kaupassa ajatuksissani vastasin, että "joo tyttö.." :ashamed: Sit huomasin kyl heti korjata virheeni :D
Söpö ja suloinen poika yhä, vaikkei enää ole kuin siilitukka :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Nyt heräs mun mielenkiinto, pakko ryhtyä arvailemaan. (kaivaa väestörekisterikeskuksen nimipalvelua)

No mut en mä aio kertoa, vaikka osuisitkin oikeaan nimeen :D Eikä se ole oleellistakaan oikeastaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
:)

Meidän pojalla on sellainen nimi, että muutama on sanonut esim. että " mun mummon täti" oli sen niminen :D :whistle:

Onneksi on ihan isännän näköinen :D

Esikoisen kanssa kävi niin, että naapurin mies luuli häntä myös tytöksi. Kysyi meiltä lapsen nimeä, ja jäi suu auki kelaamaan, että miksi nuo on antaneet tytölle pojannimen. Ehkä se todennäköisin ratkaisu olisi ollut se, että lapsi oli oikeasti poika, eikä tyttö? :D Mutta kun sillä oli niskakiharat ja punainen hattu :xmas:

Meidänkään kuopusta ei eroteta pojaksi vaikka omasta mielestä on niin poikamainen kuin vain voi olla, hiuksetkaan ei ole erityisen pitkät. Vaatteet ne vaan sen tekee varmaan.

Yhteistyössä