pitäiskö mennä lääkäriin? (kuukautiskierrosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäsäännöllinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäsäännöllinen

Vieras
Mietin, että olisko syytä mennä jo lääkäriin. Lopetin kesän lopussa minipillerit (cerazette), koska ei sopinu mulle ollenkaan. Söin niitä vajaan vuoden ajan (alotin kuopuksen syntymän jälkeen syömään, kun menkat oli alkanu), koko tänä aikana mulla ei ollu menkkoja (siis sinä aikana kun pillereitä söin). Nyt siis tosiaan noin puoli vuotta lopetuksesta ja mun menkat on aika epäsäännölliset, kierrot siis 23 - 28 päivää ja tää on sen takia mulle tosi outoo et aina ennen pillereitten alotusta mun menkat oli tosi säännölliset ja kierto oli aina 28 päivää. Eikai noi pillerit/niitten lopetus voi enää vaikuttaa tollai kiertoon? olisko kuitenkin jotain oikeesti häikkää?

No ei se tietty mitenkään hirveesti oo, mut mulle outoo kun siitä asti kun menkat 6.luokalla alko niin ollut päivälleen säännölliset, synnytysten jälkeen olleet säännölliset, kunnes alotin minipillerit, jollon menkat loppu kokonaan ja tosiaan n. puolivuotta sitten pillerit lopetettu ja sen jälkeen tää kuukautiskierto on heitelly useemmilla päivillä. Tulee vaan heti mieleen et onko kaikki ihan kunnossa ettei nyt mitään pahempaa olis mikä kierron saanu sekasin...

Kahteen otteeseen raskauksien välillä oon syöny Cerazetteä ja ei mullakaan tullu menkkoja sinä aikana. Nyt oon ollut n. kk syömättä ja ei tullut kuin niukka vuoto. Viimeksi meni monta kk ennenkuin kierto palautui ennalleen joten samoin kai nytkin.

Yhteistyössä