Pitäiskö hakea Lindexiltä Liberon paketti...

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Tuli siis sellainen Liberon/Lindexin pakettikortti millä saa Lindexiltä jonkun tuotepaketin ilmaiseksi vauvalle. Mun nuorin vauva on tosin kohta 3-vuotias :o

Mitä toi paketti oikein pitää sisällään ja miksiköhän meille on tuollainen osoitettu :o

Naapurissa olisi kyllä yksi kuukauden ikäinen vauveli jonne voin paketin lahjoittaa mutta hiukkasen pistää ihmetyttämään kun ei olla kohderyhmää

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Siellä on vissiin jo pitempään ollu nuo ajat ihan sekasi.. Me oltiin onnekkaita ja saatiin paketti oikeaan aikaan.

No mä en ole ikinä edes tuollaista tilannut ja meillä on lapset kaikki syntyneet Espanjassa eikä ole haisuakaan näistä Suomen kuvioista ja sponsorilahjoista.

meille kaksosille kans tuli kun täyttivät 1v ja se oli kyllä tarkoitettu paljon pienemmille (n.½v.), lelut mitä sis. olis meille ollu ensi leluina kivoja paitsi pallo sillä leikkivät vieläkin, sit tuli vaippoja lapselle että äidille, kertakäyttösiä ruokalppuja, kirja ja mitähän muuta....

aika jännä et vauvalle. siellä oli tasan yksi tavara joka oli suoraan vauvalle. muut oli mitä tuolla luettelin. ja se kovakantinen kirjakin menee must vähän vanhemmalle kuin ihan vauvalle. no miks ei tietty vauvalle, sama se kai mitä niille lukee =)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Siellä on vissiin jo pitempään ollu nuo ajat ihan sekasi.. Me oltiin onnekkaita ja saatiin paketti oikeaan aikaan.

No mä en ole ikinä edes tuollaista tilannut ja meillä on lapset kaikki syntyneet Espanjassa eikä ole haisuakaan näistä Suomen kuvioista ja sponsorilahjoista.

Oletko johonkin kyselyyn vastannut, jossa kysytään vaikka lasten ikää jne. En mäkään sitä tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

Oletko johonkin kyselyyn vastannut, jossa kysytään vaikka lasten ikää jne. En mäkään sitä tilannut.

En ole...ja nuorin tosiaan täyttää marraskuun alussa 3-vuotta eikä edes käytä vaippojakaan. :o

Yhteistyössä