pitäiskö antaa periksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehenkipee?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehenkipee?

Vieras
Mulla oli pari kuukautta kestäny romanssin poikanen. Nähtiin töittemme, molemmilla lapsia yms. takia kerran pari viikossa ( joka kerta naitiin)Sängyssä voi keskustellakin ja ilman vaatteita voi myös tutustua. Ei suunniteltu mitään ajatuksella että ei ole mihinkään kiire. Tunteista kerrottiin tekstiviesteillä ja seksillä (ihan makeeta).Sit ykskaks yllättäen mies löi luukut kiinni. Mussa ei oo kuulemma mitään vikaa, mitä lie pelästyny.
Mutta oon sen verran sinnikäs ( tyhmä) etten suostunu kesäkissaks. Oon laittanu kymmeniä tekstiviestejä, kertonu tunteistani ja ajatuksistani. Muutaman viestin oon saanu takaskin, pahoittelee käytöstään . Mä vaan en saa tätä ihmistä päästäni, sen oon kertonu. Vähän jo hävettääkin oma roikkumiseni, oon sanonu jättäväni hänet rauhaan heti kun sanoo sitä haluavan...ei vastaa mitään. Kun käskin hypätä pituutta sain vastauksen ""tykkään susta""
Piinaavaa, raivostuttavaa,tyhmää.Enkä tiedä miten tulkita moista käytöstä...ja molemmilla on ikää +40

Joo oot varmaan oikeessa. Mutta mä peräänkuulutan reiluutta ja rehellisyyttä toista kohtaan ja vetoan aikuisuuteen... se että asian sanoo suoraan ( ei välttämättä rumasti) ei varmasti satuta sen enempää kun tollanen roikkumaan jättäminen, vaikka itehän tässä roikun! Ja miks pitää jotain tykkäämisjuttuja lässyttää, jos ei tarkota mitään? Onks mies oikeesti niin kiero että lässyttää tunteista vaan varmistaakseen seuraavan panon?En haluu niinkään uskoa

Älä roikota itseäsi löysässä hirressä äläkä anna miehenkään tehdä sitä. Laita enää se viimeinen tekstiviesti, jossa sanot että jätät hänet rauhaan.
Jos mies on kiinnostunut, se herättää hänet toimimaan. Jos mitään reaktioa ei tule, unohda koko mies. Väkisin et voi kenenkään mielenkiintoa herättää tai pitää yllä.

Yhteistyössä