Pitäisiköhän tehdä testi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi äiti vaan

Vieras
Eli mulla on menkat myöhässä nyt 6 päivää ja meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä..Lapsia meillä on kolme,Kaksi "tekemällä"tehty,ja esikoinen tuli sillä periaatteelal että tulee jos on tullakseen.Tätä keskeytettyä on käytetty ehkäisynä koko ajan(7,5v ja ennen tätä ei ole vahinkoa sattunut.Ei ole ollut vauvaa suunnitelmissa,minulle vauva ei ole kyllä mikään järkytys,miehelle varmasti on,vaikka varmasti hänkin tietää että näin voi käydä.(jos on edes käynyt)

En oel vielä testiä tehnyt,ostin skyllä testin ja tänä iltana sen teen.Miehelle kerroin eilen että menkat on myöhässä ja on oireita raskaudesta,hän ei ollut kovin ilahtunut..Ei hänellä muuten olis lasta vastaan mitään mutta jo eilen sanoi että ei tähän taloon mahdu yhtään enempää porukkaa,(nyt jo talo käymässä pieneksi ja kävisi jo tulevaisuudessa anäiden kolmenkin kanssa kunhan tarvitsevat omat huoneet..Jos olen raskaana,en kuitenkaan ikinä tule tekemään aborttia.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti vaan:
En oel vielä testiä tehnyt,ostin skyllä testin ja tänä iltana sen teen.Miehelle kerroin eilen että menkat on myöhässä ja on oireita raskaudesta,hän ei ollut kovin ilahtunut..Ei hänellä muuten olis lasta vastaan mitään mutta jo eilen sanoi että ei tähän taloon mahdu yhtään enempää porukkaa,(nyt jo talo käymässä pieneksi ja kävisi jo tulevaisuudessa anäiden kolmenkin kanssa kunhan tarvitsevat omat huoneet..Jos olen raskaana,en kuitenkaan ikinä tule tekemään aborttia.

Tule kertomaan, mitä testi sanoi.

Joo tulen sit kertomaan kun olen testin tehnyt illalla,menee varmaan huomiseen enen kuin koneella olen taas.On kyllä aika selvät merkit jo raskaudesta että..En tiedä miten tuo mies nyt sitten suhtautuu jos testi näyttää plussaa..

No nyt on testi tehty,selvä plussa tuli.Mies kävi katsomassa testin tuloksen ja oli aika järkyttynyt,ensin paukautti sanoa että ei tähän taloon enempää lapsia sovi ja aborttia vaan tekemän.Heti perään kyllä sanoi että anteeksi tuosta mitä sanoi.

Joo.... keskeytetty yhdyntä ei kyllä ole mikään oikea ehkäisykeino, kiva jos on noin kauan toiminut, mutta jos sitä käyttää, niin mun mielestä pitää kantaa myös vastuu mahdollisesta raskaudesta.

Oikein paljon onnea uudesta tulokkaasta!! :)

No eihän keskeytetty ole mikään ehkäisykeino että jos mies ei lisää lapsia halua niin osaa varmasti jotain kunnon ehkäisyä käyttää sitten tulevaisuudessa. Eipä auta miehen muuta kun sopeutua ajatukseen. Musta toi on vaan jotenkin lapsellista touhua. Teiltä molemmilta. Onnea kuitenkin! Varmasti mieskin rakastuu pikku nyyttiin kun sen syliinsä saa! :)

Onnea kuitenkin plussasta! :) Eiköhän se mies ole tiennyt mitä tekee. Meilläkin käytössä keskeytetty ja välillä toivon ettei toimisi. On kyllä vuoden toiminut, mutta vauva tervetullut jos niin kävisi.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti vaan:
Eli mulla on menkat myöhässä nyt 6 päivää ja meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä..Lapsia meillä on kolme,Kaksi "tekemällä"tehty,ja esikoinen tuli sillä periaatteelal että tulee jos on tullakseen.Tätä keskeytettyä on käytetty ehkäisynä koko ajan(7,5v ja ennen tätä ei ole vahinkoa sattunut.Ei ole ollut vauvaa suunnitelmissa,minulle vauva ei ole kyllä mikään järkytys,miehelle varmasti on,vaikka varmasti hänkin tietää että näin voi käydä.(jos on edes käynyt)

ei se ookkaan vahinko jos tärppääkin. kai nyt aikuinen ihminen tajuu jo ettei toi oo kovin varma ehkäisy. :o :o :headwall:

onnea kuitenkin odotukseen! :flower: =)

Yhteistyössä