Pitäisiköhän tässä alkaa hommailla niitä vauvatavaroita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Enää kolmisen kuukautta laskettuun ja mitään ei oo valmiina. No, muutama vaate, mut ei oikeestaan mitään muuta.
Jotenkin en vaan saa ostettua vaikka pitäis. Mistä edes aloittaisi?
Luulin et olisin jo puoleen väliin mennessä ostanu suurinpiirtein kaiken, mut edes pinnasänkyä ei olla vielä hommattu :|
Missä vaiheessa teillä oli kaikki valmiina ja mitä nyt olis ainakin oltava valmiina kun vauva tulee? Turvakaukalo ostetaan varmaan ensimmäiseksi? Aargh...

Mier en oo vielä hankkinut tulokkaalle sänkyä... mie ajattelin, että hän joutanee hyvin nukkua ensikuukautensa vaununkopassa, siis siinä kantokopassa, kuten sisaruksensakin ovat aikoinaan nukkuneet.
Se on vähän pienempi ja "suojaisampi" kun pinnasänky heti alkuunsa.

Vaatetta ym. meillä olikin jo noilta entisiltä... viime viikonloppuna laittoin ne valmiiksi.
Nyt mulla on rv 39+1.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mier en oo vielä hankkinut tulokkaalle sänkyä... mie ajattelin, että hän joutanee hyvin nukkua ensikuukautensa vaununkopassa, siis siinä kantokopassa, kuten sisaruksensakin ovat aikoinaan nukkuneet.
Se on vähän pienempi ja "suojaisampi" kun pinnasänky heti alkuunsa.

Vaatetta ym. meillä olikin jo noilta entisiltä... viime viikonloppuna laittoin ne valmiiksi.
Nyt mulla on rv 39+1.

Ohhoh..Aatteleppa jos tämä vauveli pärähtääkin yli lasketun
:whistle:

:D Hieman asian vierestä mut kuitenki...

Kun turvakaukalo on ja joku paikka mihin lapsen saa nukkumaan niin hyvin pääsee alkuun :D Meillä poika nukkui ekan kaks kuukautta äitiyspakkauslaatikossa ja niin varmasti nukkuu tää tulokaskin.

Aika ison osan tavaroista isukki voi käydä ostamassa kun olette vielä vauvan kanssa laitoksella. Pääasiahan on, että vauvalla on ruokaa, lämpimät vaatteet ja rakastava syli <3

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika ison osan tavaroista isukki voi käydä ostamassa kun olette vielä vauvan kanssa laitoksella. Pääasiahan on, että vauvalla on ruokaa, lämpimät vaatteet ja rakastava syli <3

Noin mäkin olen sitä ajatellut, että kai ne ehtii sittenkin, vaunut ja muut.
Turvakaukalon jos saisin nyt hommattua niin olis edes se.

Kaikki muu on ostettu mutta turvakaukalo, pari tuttelipurkkia varmuudeksi ja lampaantalja puuttuu. Odotellaan, josko kaukalo tulisi vielä tarjoukseen ennen vauvan syntymää ja jos ei tulekaan niin mies tietää minkä kaukalon hakee kun meikäläinen on synnärillä. Lampaantaljallakaan ei niin kiire ole, ehtiihän sen. Jätetään jotain "ostovaraa" isovanhemmillekin kun kumminkin jotain haluavat ostaa. Voi sitten sanoa, että lampaantalja puuttuu.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noin mäkin olen sitä ajatellut, että kai ne ehtii sittenkin, vaunut ja muut.
Turvakaukalon jos saisin nyt hommattua niin olis edes se.

No turvakaukaloa ei edes tarvii hommata itse, sen voi vuokrata paikkakunnan neuvolasta tai MLL. Otat vaan selvää missä niitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Ohhoh..Aatteleppa jos tämä vauveli pärähtääkin yli lasketun
:whistle:

:D Hieman asian vierestä mut kuitenki...

Keskiviikolle ois taas kaavailtu käynnistystä kyllä... Mutta saas nyt nähdä :D

Jokohan tällä kertaa olisi jäänyt sairaalaan ja vauva ehkä jopa jo syntynyt...