Pitäisiköhän tänään huvittaa itseään käymällä vauvan kans Alkossa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Huviosuus olisi siis tuo, että laskisi kuinka monta paheksuvaa katsetta saisin??? :D :D :D

Joskus kun tuo poika oli melkein vastasyntynyt uskalsin kävellä rattaiden kanssa Prismassa siiderihyllyn ohi ja voi niitä tuomitsevia katseita :D (huom. en kuvitellut niitä huonon omantuntoni vuoksi :whistle: )..

Sitäkin voisi kokeilla, että kuinka monta kertaa kestäisi käydä Alkossa vauvan/taaaperon kans ennenkuin joku tekisi paheksuvan aloituksen palstalle :snotty:

Jotenkaan mä en enää jaksa uskoa tuohon, kun kuitenkin monet Alkot pykätään tänäpäivänä perhemarkettien yhteyteen, jossa perheen voimin asioilla käydään.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Huviosuus olisi siis tuo, että laskisi kuinka monta paheksuvaa katsetta saisin??? :D :D :D

Joskus kun tuo poika oli melkein vastasyntynyt uskalsin kävellä rattaiden kanssa Prismassa siiderihyllyn ohi ja voi niitä tuomitsevia katseita :D (huom. en kuvitellut niitä huonon omantuntoni vuoksi :whistle: )..

Sitäkin voisi kokeilla, että kuinka monta kertaa kestäisi käydä Alkossa vauvan/taaaperon kans ennenkuin joku tekisi paheksuvan aloituksen palstalle :snotty:

jos tuo susta huvittavaa tahi nautittavaa ja haluat aiheuttaa jonkinlaisen "tilanteen" niin teeppä se.

Mä kyllä ostelen alkoholia vaikka taapero onkin mukana..
Koskaan ees miettiny, et kehtaanko/ilkeenkö ostaa, ku lapsi on mukana
Ompahan ihmisillä jotain paheksuttavaa sitten :D

mä sain pahoja katseita alkossa yks päivä kun menin sinne tän mun jätti mahan kanssa (rv 33+0) hakemaan viinipulloa, tosi nyrpeetä naamaa näytti kassakin. Ja tämä viini tuli siis anopin joululahjaan kun ostettiin hänelle viinilahjalaatikko niin pitäähän sen sisällä olla viinipullokin... :D
Huvittaa tosiaan se että jos menet alkoon niin automaattisesti siellä ajatellaan että itselle on hakemassa eikä esim. lahjaksi...

Tällainen paita vauvalle päälle:
daddydrinkkz.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
mä sain pahoja katseita alkossa yks päivä kun menin sinne tän mun jätti mahan kanssa (rv 33+0) hakemaan viinipulloa, tosi nyrpeetä naamaa näytti kassakin. Ja tämä viini tuli siis anopin joululahjaan kun ostettiin hänelle viinilahjalaatikko niin pitäähän sen sisällä olla viinipullokin... :D
Huvittaa tosiaan se että jos menet alkoon niin automaattisesti siellä ajatellaan että itselle on hakemassa eikä esim. lahjaksi...

Mun vakio ostoksiin raskaana kuului kaljalaatikko lähes joka kerta kun kaupassa kävin. Oli oikein helle kesä ja meillä "pakko"remppa menossa et poruhkaa oli milloin minkäkin verran talkoissa ja pitihän niille kaljaa olla palkaks

Arvatkaapa sainko minä paheksuvia katseita kun vuosi sitten kävin raskaana ollessani alkossa ja mukana oli tuo silloin 1,5 vuotias esikoinen. Ostin nimittäin talkooväelle harjakaispullot, eli 6 kossupulloa!! Epäilen kyllä että kassan lähellä norkoilevien puliukkojen osalta sain paheksuvia katseita ihan sen juomavalintani suhteen ja kun pulloja oli niin monta...

Alkuperäinen kirjoittaja stt:
Minä se vasta paheksuvia katseita sin kun olin kuopuksen kanssa prismassa ja poika totesi että mene ny äiti viinakauppaan että saat rentoutua. =)

Ihana! Meillä kanssa oli tyttö sanonu isälleen et mennään nyt ostaa äitille sitä minttuviinaa ku se siitä niin tykkää. En edes muista et olisin ikinä sen nähden sitä juonu kun en miedompiakaan paljon lasten nähden ole ottanut.

Mä oon kanssa käyny muksujen kanssa Alkossa,koska mulle ei oo tullu edes mieleen että en voisi käydä. Paheksuvia katseita en oo huomannu, mutta toi ajatus että luenkohan tästä palstalta illalla on kyllä käyny mielessä :D . Ne vähät viinit ja siiderit joita ostan, aion kyllä jatkossakin ostaa julkisesti lasten seurassa, jos mukana ovat :whistle:. Ja saa mulle siitä avautuakin, jos se tekee jonkun mummon olon Alkossa paremmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuulostaa mielikuvituksen kepposilta noi "tuijotukset", ei pahalla

Mä kanssa luulen että mielikuvitus tekee tepposia niille, joilla itsellä on ongelmaa asiaansuhtaumisessa... :whistle: toki pari poikkeustakin varmasti suomestä löytyy, muttei niin montaa kuin annetaan ymmärtää...

Mä oon kyllä saanut kerran ihan mutinaakin perääni Alkossa, kun piipahdin hakemassa viinipullon 1- ja 3 -vuotiaat mukana. Takana oleva iäkkäämpi rouva kommentoi kuuluvasti miehelleen, että pitääkö sitä nyt noin pienten kanssa tänne tulla!! - Voi kun olisin tajunnut vastata, että no jos tultais sitten 10 vuoden päästä uudestaan, niin saavat lapsetkin valita itselleen jotain ;o)