Pitäisiköhän boikotoida Lindexiä ? - järjestelen puhtaita vaatteita kaappiin

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Ja noi pojan Lindexin paidat on kulahtaneita. Ei jösses. Vaatteita sillä on ihan reippaasti, joten noi paidat on ollut päällä korkeintaan kerran viikossa, ehkä joka toinen viikko ja ne on ostettu muistaakseni talvella. Pesunukka ei todellakaan ole mitään lievää. Ei vissiin tarvita kuin vähän näyttää pesukonetta, niin vaate on entinen. Velour-housutkin ovat harvoista käyttökerroista huolimatta kuluneet.

Kaikki muut vaatteet ovatkin kaapissa suorastaan uudenveroisia näihin verrattuna. Ja mää tykkäsin noista Lindexin retrokuoseista, pitääkö mun nyt siirtyä kiltisti vaan noihin kalliimpiin tanskalaisiin tms merkkeihin? Ehkä taidan todellakin siirtyä nettikauppojen valikoiman tiiraamiseen kun alet alkavat kuukauden kuluttua. Täältä ei oikein saa muuta kuin Legoa (kestävä, mutta kuosit vähän tylsiä) tai Mayoral samoin.

Pitää. Saman olen huomannut. Kulahtavat nopeammin kuin muut merkit. Montaakaan Lindexin vaatetta en ole esim. voinut kierrättää lapselta toiselle. Vielä kun ajattelee, miten törkeästi ne kopioivat kuosit pikkuyrittäjiltä, niin boikotissa on.

ostin viimeksi tytölleni fem myror paitoja ja hameen . yllätys oli suuri , kun ekan pesun jälkeen kaikkiin ilmestyi saumojen kohtaan reikä . Ja värit haalistuivat .

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kiva, kun joku on mun kanssa samaa mieltä :D
mut pääosin mä oonkin siirtynyt vain suosikkimerkkeihin...

Mä vähän luulen, että paluuta entiseen ei ole... Taitaa ne alet alkaakin jo ennen juhannusta noilla nettiliikkeillä :saint: Mä en näin alussa varmaan ole vielä valmis maksamaan täyttä hintaa, mutta jos alesta hamstraisi isot keot ensi talveksi ja kevääksi.

Mä tykkään kyllä h&m vaatteista sen takia et ne on edullisia, pitävät kuosinsa ja värinsä lapselta toiselle! Tuttaa,name it en osta enää ollenkaan.. ihan hirveä "laatu"!
Nytkypylly mitäs nuo suosikkimerkit on?

Meillä pääasiassa pojulla onkin Lindexin vaatteita,ellei sit jostain nettikaupasta oo tullu ostettua pääkallojuttuja ym., mut siis perusvelourhousut ja pitkähihaiset trikoopaidat on lindexiltä ja mie oon tosi tyytyväinen ollu. Vielä kun kuivausrummussa niitä liki joka pesukerralla pyöritän, ni ei oo kulahtanu mihinkään. Syksylläkin ostetut housut on viel tosi hyvässä kunnossa vaikka pitää miltei aina =) Ja pieniks jääneet on menny siskon pojulle ja vielä hyväkuntoisina.

Vertasin just vauvan suht samaan aikaan ostettuja ja yhtä käytettyjä yökkäreitä, toinen lindex ja toinen tutta. Tutta on vielä kuin uusi ja lindex todella nukkainen ja käytetyn näköinen.

Mun mielestä joka merkiltä löytyy kyllä niitä susia.. Meillä on Lindexin velourhousut pysyneet tosi hyvinä, värit on kunnossa eikä nukkaa ollenkaan, ihan kuin uusia vaikka paljon käytetään. Paidat myös kohtuu kunnossa. Tutta on aivan surkea laadultaan. Pari P.o.Pin paitaa näyttää aivan samalta kuin Tuttat, Urban Elkin paita on levähtänyt totaalisesti, sen sijaan sammarit näyttävät edelleen kuin uusilta. Moonkidsin ribbitrikoopaidat kestävät pesusta toiseen kirkkaina ja nukattomina, Marimekon trikoot hapertuu käsiin..

Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Vertasin just vauvan suht samaan aikaan ostettuja ja yhtä käytettyjä yökkäreitä, toinen lindex ja toinen tutta. Tutta on vielä kuin uusi ja lindex todella nukkainen ja käytetyn näköinen.

No esim tutan ne leppäkerttutrikoot on meillä vähän käytetyt ja on sen näköiset että niitä olis pesty ja käytetty miljoonakertaa,vaikka niitä ei ole kuin muutaman kerran käytetty ja ei ole ainut vaate mikä on tollasessa kunnossa.

Mä ostin Lindexiltä pojalle 2 yökkäriä ja ne meni hetkessä ihan kamalan näköiseksi. Värit meni ja muoto. Sitten ostin retroja pitkiä kalsareita ja niihin tuli reikiä saumoihin.
En aio enää ostaa vaatteita sieltä.
Ainut mitä haen sieltä on omat sukkani, 3 paria kympillä :)

Meillä on paljon henkkamaukkaa - laatu on ihan hyvä. Toki sielläkin noi ihan halvimmat kulahtaa nopeammin. Ja suurin ongelma on löytää neutraaleja kuoseja pikkupojalla. Niitä kyllä löytyy, mutta on kyttäämisen takana.

NameIT/Exit on hirveää kuosiltaan kun päästään 98cm yli ja tarjousvaatteiden laatu on huono. Ei kaikki NameIT ollut minusta heikkoa laadultaan.

Viimeksi kesän alesta ostin lähinnä Mayoralia ja Legoa varastoon. Ainakin vielä ovat ihan uudenveroisessa kunnossa, mutta otin ne vasta hetki sitten käyttöön. Niin ja ainakin toi viimekesäiset PoPit hesan reissulta ovat rankasta käytöstä huolimatta nukattomia. Onko tosiaan laatu huonontunut talven aikana? Eikö sitä kannata enää ostaa?

* Menee surffaaamaan moonkidsin kuoseja * Onko kenelläkään kokemusta NovaStarin housuista - hauskan näköisiä, mutta kalliita. Mites laatu?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimustus:
Mä tykkään kyllä h&m vaatteista sen takia et ne on edullisia, pitävät kuosinsa ja värinsä lapselta toiselle! Tuttaa,name it en osta enää ollenkaan.. ihan hirveä "laatu"!
Nytkypylly mitäs nuo suosikkimerkit on?

Sen olen kanssa huomannut, että name it on tosi huono laatuisia! Tuttaa meillä ei ole ollut. nykyään suosin polarn o pyretiä, niissä pysyy värit ja muoto.

Mä ostelen paljon kirpparilta ja paljon oon sieltä ostanu just Lindexin ja Tutan vaatteita, kaikki vieläkin hyvä kuntoisia. Mulla ei mitään valittamista.
H&M Hello Kitty t-paidasta sen sijaan todella nopeasti venähti kaulus. On kuitenkin käyttökelpoinen vielä.
H&M:n vaatteissa on joissakin hankalat väritykset, kun värjääntyy pesussa. Kuten tämä meidän harmaa Hello Kitty t-paita, valkoinen Kitty jolla punainen rusetti, ensimmäisessä pesussa tuli punaista väriä Kittyn naamaan.

Meil on paljon Bamsea ja oon ollu niihin tosi tyytyväinen. On värit ja muoto pysyneet hyvinä ja saa ihan hyvin kierrätettyä vähintäänkin seuraavalle.

Mutta nyt ostin ruskean Fem Myror bodyn pojalle ja se on käytössä silloin tällöin ja menny ihan kauhean näköiseksi, pinta on nukkaantunut ja värin hävinneet...

Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
Mä ostin Lindexiltä pojalle 2 yökkäriä ja ne meni hetkessä ihan kamalan näköiseksi. Värit meni ja muoto. Sitten ostin retroja pitkiä kalsareita ja niihin tuli reikiä saumoihin.

3paria KYMPILLÄ, kallista!!!!

Halpa-Hallista saat 3paria / 1.68e (tai vastaavasti 0,98e/kpl)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kiva, kun joku on mun kanssa samaa mieltä :D
mut pääosin mä oonkin siirtynyt vain suosikkimerkkeihin...

Mä vähän luulen, että paluuta entiseen ei ole... Taitaa ne alet alkaakin jo ennen juhannusta noilla nettiliikkeillä :saint: Mä en näin alussa varmaan ole vielä valmis maksamaan täyttä hintaa, mutta jos alesta hamstraisi isot keot ensi talveksi ja kevääksi.

kuhan pääset makuun, niin sitten on aina saatava parhaat päältä uusista mallistoista :D
ja tosiaan, mitä tulee suosikkimerkkeihin, niin meillä ne on Småfolk, Ej sikke lej, Moonkids, Metsola ja Duns tällä hetkellä =) Ja meandi tietty :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitää. Saman olen huomannut. Kulahtavat nopeammin kuin muut merkit. Montaakaan Lindexin vaatetta en ole esim. voinut kierrättää lapselta toiselle. Vielä kun ajattelee, miten törkeästi ne kopioivat kuosit pikkuyrittäjiltä, niin boikotissa on.

Lindex ei itse kyllä ketään kopioi, heillä on ainoastaan oma alusvaatemallisto muut tuotteet sisäänostetaan, niinkuin muissa ketjuissa....siksi ketjuilla on paljon samoja juttuja.
Ainoat huippumerkit mitä Lindexillä on joskus myyty ovat olleet Piretta ja Down, niitä ei enää saa sieltä. Kisu Aho suunnitteli suoraan Lindexille mallistoa.
Sisäänosto saa pidettyä hinnat alhaisina, siksi myöskin laatu voi heitellä paljonkin.

meillä lindexit kulahtanu tosi nopeesti, parhaiten IHME KYLLÄ kestäny h&m ja kapphallin vaatteet lapsilla. lisäks noissa tarjoustaloissa ja halpahalleissa (mitä muita siihen samaan ketjuun kuuluu) on yks merkki jota ei nyt kirveellä saa päähän, joka kestäny todella hyvin, ei oo nukkaa eikä muutenkaan kulunu.

tuttaa oli paljon vauva-aikana kun sukulaiset toi, meni muutamassa pesussa siihen kuntoon ettei seuraavalle niitä kehtaa päälle laittaa, näyttää siltä että kiertäny kymmenellä lapsella. ensin luulin että tää johtu mun pyykinpesusta mutta aloin kuulla vastaavaa monilta muiltakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan hyvät sukat halppiksesta:
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:

3paria KYMPILLÄ, kallista!!!!

Halpa-Hallista saat 3paria / 1.68e (tai vastaavasti 0,98e/kpl)

Mä ostan Lindexin sukkia just tuota 3 paria, kympillä, koska ne on hyviä. Mistään en oo vielä yhtä hyviä sukkia jalassa löytäny.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Myönnän että noi pöllöpaidat ovat ihan kohtuuhyvässä kuosissa. Auto ja siilipaita ei tod. Pöllöpaitoja on taidettu käyttää todella vähän vissiin.

Kuinka monta käyttökertaa paidan pitäisi kestää?

jos kyse on jostain mauttomista pöllö tai siili paidoista, en ihmettele että kulahtaa nopeasti.
Mä en moisia hirvityksiä lapseni päälle pistäisi. Ne on kauheimpia vaatteita mitä suomessa myydään ja reiman haalarit on heti kakkosena. Törkeän näköistä, törkeän kallista.

Yhteistyössä