Pitäisikö varttuneen miehen vongata vain ikäisiään naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä leskimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyvä leskimies

Vieras
Olen vähän yli viiskymppinen leskimies. (Virallinen)suruaika alkaa olla jo lopussa. Meillä töissä on viehättäviä kolmekymppisiä sinkkuneitoja, jotka ovat avoimesti kertoneet kiinnostuksestaan vakavaan parisuhteeseen kanssani. Pelottaa se, että kolmekymppisen naisen biologinen kello tikittää siihen malliin, että kohta pitäisi päästä poikimaan - lisäämään sukua. Asia, joka ei minua kiinnosta lainkaan. Omia lapsia on jo liuta. Panenko toimiston sinkkutyttöjä kumin kanssa ja nain lopuksi sen ikäneidon - sen toimiston sihteerin, joka on vastannut firman puhelimeen jo 30 vuotta?

Tarvitseeko nyt heti vakavasti edes sitoutua? Jos olit edellisessä liitossasi pitkään yhdessä, joudut joka tapauksessa opettelemaan uusia asioita seurusteluun ja parisuhteeseen liittyen. Käy kahvilla naisten kanssa, juttele, kuuntele ja tutustu heihin. Ei heti samantien tarvitse olla alttarille marssimassa. Varmasti kaipaat kotiin naista ja jotakuta, joka olisi koko ajan läsnä, mutta nykyään kolmekymppiset kaipaavat mieheltä tasa-arvoa, jossa mies ei ole enää kodin kuningas. Jos vaimosi opetti sinut siihen, että on naisten ja miesten töitä, niin 30+ ikäisten kanssa se ei välttämättä enää toimikaan.

Jos et missään tapauksessa halua lapsia, niin hankkiudu heti ensimmäiseksi vasektomiaan, jonka jälkeen voit harrastaa seksiä pelkäämättä, että joku niistä kolmekymppisistä sanoo käyttävänsä e-pillereitä, muttei sitten käytäkään. Tosin kaikissa suhteissa ihan aluksi joka tapauksessa käytetään kondomia, olipa naisella pillerit tai ei. Kondomista luovutaan vasta sitten seurustelusuhteessa, ei satunnaispanoissa.

Eli siis tutustu naisiin. Voihan olla, ettei kukaan niistä firman naisista olekaan sinulle se oikea. Työyhteisössä näet ihmisistä vain yhden puolen. Se, millaisia he ovat kotioloissa, onkin ihan toinen juttu. Sama koskee tietysti sinuakin. Jos elät kuin sikolätissä ja kaipaat naisesta itsellesi kodinhoitajaa, niin monikaa ei siihen hommaan halua ryhtyä - ei edes se puhelinkeskuksen ikäneito, joka osaa pitää huolen itsestään ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä leskimies:
Pitäisikö varttuneen miehen vongata vain ikäisiään naisia?
Määrittele vonkaaminen. Mitä se on?

Minulle se tarkoittaa vähän samaa kuin kinuaminen: Pidennettyä, pitkitettyä liehittelyä. Työvoittoa. Siinä ei ole mitään sisältöä, ei mitään ...täyttymystä, se on vain pelkkä tekniikkalaji johon kyllästyy hyvin nopeasti.

Siksi en koskaan vonkaa. Tuon esiin kiinnostukseni, ja sitten, mitään ei voi kehittyä ilman että ...kohde tekee samoin. Se liittyy kiinteästi käsitykseeni tasa-arvosta, en kykene arvostamaan naista jonka voin vain... ottaa tai ...poimia. Kun niin ei voi tapahtua toisinkaan päin.

Minulle se on aina ollut melko järkyttävä tilanne kun nainen ilmoittaa että haluaa lapsen kanssani. Tuo "ehdotus" kun tulee yleensä yllättävän aikaisessa vaiheessa. Yhteinen lapsi on monelle naiselle suurin mahdollinen, tai siis suurin tiedossa oleva, rakkaudentunnustus. Jollekin se on keino lukita parisuhde. Minä haluan lapsen vasta kun tiedän että olemme puolin ja toisin toisiimme täydellisen tyytyväisiä, ei siinä ole kummankaan iällä tai entisellä elämällä mitään osaa.

mitä tämmöseen rupeette mitään edes vastailemaan, täähän oli aivan satuilua. Niin provokatoorisessa mielessä kirjoitettu kuin olla voi. Ihan kuin jostain yleisvitsistä otettu "minä ja toimiston tytöt."

Ja jokainen "toimiston tyttö" on valmis ihan mihin vaan tämän miekkosen kanssa, IHANKO NYT TOTTA????? Miettikääs vähän niitä omia työpaikkojanne, ja siellä olevia miehiä ja "toimiston " naisia. Voisko niin kuin olla mahdollista?

Taitaa olla enempi amerikkalaisista elokuvista peräisin nuo kuvitelmat, että työpaikoilla kaikki ajattelee vain sitä yhtä asiaa, ja jokainen olisi valmis mihin vaan. en ole ikinä tällaisiin oikeisiin toimisto-casanoviin elävässä elämässä törmännyt, muutamaan sellaiseen kyllä, joka ehkä sitä jossain pikkujoulussa itsestään kuvittelee, mutta arjen tultua sekin kuvitelma nopeasti poksahtaa.

Juu ei.

Yhteistyössä