Pitäisikö tyhmät ja köyhät pakkosteriloida?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos kaikki olisi fiksuja ja korkeasti koulutettuja, niin kukakohan tekis kaikki 'paskaduunit'?

Mä kuulin äitini miesystävältä, joka on maalta kotoisin, kuinka eräs maatalon isäntä pohti "että kuka sitten tekee alempi arvoiset työt, jos kerran kaikki pääsevät peruskouluun..."

Siis tämä tosiaan silloin kun siirryttiin 9 luokkaiseen peruskouluun.

[QUOTE="vieras";22067423]Kuka sen sitten määrittää, kuka on tyhmä? Ja miksei köyhä saisi lisääntyä? Aika köyhiähän suuri osa lapsiperheistä on. Natsimeininkiä.[/QUOTE]

no monet ls-asiakkaat ovat tyhmiä, ja sikiävät kuin kanit, ilman mitään resursseja hoitaa lapsiaan. sterilointi olisi paras vaihtoehto. ehkäisee ettei enempää lapsia joudu kärsimään. olkoon kuinka natsia tahansa, minä olen lasten puolella.

no monet ls-asiakkaat ovat tyhmiä, ja sikiävät kuin kanit, ilman mitään resursseja hoitaa lapsiaan. sterilointi olisi paras vaihtoehto. ehkäisee ettei enempää lapsia joudu kärsimään. olkoon kuinka natsia tahansa, minä olen lasten puolella.

Kyllä rikkaissa ja älykkäiden vanhempienkin perheissä kaltoinkohdellaan lapsia. Psykopaatit/narsistit voivat yhtä lailla olla huonoja vanhempia. Sinäkö siis teettäisit jotkut ÄO-testit ja kaikki keskiverron alle menevät sterilisoitaisiin? :o

[QUOTE="vieras";22067557]Kyllä rikkaissa ja älykkäiden vanhempienkin perheissä kaltoinkohdellaan lapsia. Psykopaatit/narsistit voivat yhtä lailla olla huonoja vanhempia. Sinäkö siis teettäisit jotkut ÄO-testit ja kaikki keskiverron alle menevät sterilisoitaisiin? :o[/QUOTE]

ls-asiakkaat steriloisin, suurimman osan, en kaikkia. harmi/onneksi tuo ei ole mahdollista. mutta sillä säästäisi monelta lapselta kärsimystä.

Onkohan tämä nainen kirjotellut Saksan kaksplussan kaltaiselle foorumille ja aloittanut heikkojen teloittamisen katolilaisesta synnytys/lasten & nuorten-sairaalasta?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010091912376150_ul.shtml

Ainakin vähä-älyiset lisääntymisikäiset naiset ja miehet tulisi pakkosteriloida, en jaksa enää näitä kiireisiä lasten sijoituksia kun "vanhemmat" eivät osaa ja viitsi huolehtia jälkikasvustaan. Kännykkä on kiinnostavampi ja Mäkkiruoka. Vaippoja ei vaihdeta, syötetään vanhaa ruokaa, asunto on kuin sikolätti, lapset haisee ja hiukset takkuuntuu. Lapset katsoo telkkaa koko päivän jo vauvana kun vanhemmat katsovat kännyköitään. Roskat lojuu ympäri kämppää, kakkavaippoja ei viedä ulos, tiskikasat kerääntyy kaikille tasoille ja lopulta lattialle, kaikki nurkat on täynnä tilauspizzalaatikoita ja Mäkin roskia. Laskut on maksamatta, luottotiedot menneet ja sähkötkin katkaistu...
Tämän voisi estää pakkosteriloimalla vähä-älyiset henkilöt.
T. Sossun täti

Yhteistyössä