Pitäisikö tyhmät ja köyhät pakkosteriloida?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22065091]Provo :D Huono sellainen. Jos siis näen, että meinaat hukkua tai joudut johonkin muuhun onnettomuuteen, saan vain kävellä tyynesti ohi? Kuolkoot heikot pois?[/QUOTE]

Eräs historian suurmiehidtä totesi että jokaisen sukupolven pitää sotia. Silloin vahvin aines jää eloon ja rotu jalostuu.

[QUOTE="vieras";22065091]Provo :D Huono sellainen. Jos siis näen, että meinaat hukkua tai joudut johonkin muuhun onnettomuuteen, saan vain kävellä tyynesti ohi? Kuolkoot heikot pois?[/QUOTE]

Miksi olisi provo? Maailmassa pärjää vain vahvat, mihin siis tarvitaan heikkoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;22065147:
Miksi olisi provo? Maailmassa pärjää vain vahvat, mihin siis tarvitaan heikkoja?

On varmaan sanomattakin selvää että mä olen heikko. Olenhan mä sen verran empatiakykyinenkin. Haluan ajatella että me ollaan kaikki samanarvoisia ja joku heikko voi olla elämäänsä yhtä onnellinen kun joku vahva. Ja jos joku rakastaa elämää, niin ei sitä ole siltä oikeus riistää.

Mutta heikkoudella ei kyllä hirveesti ole tekemistä köyhyyden tai tyhmyyden kanssa. Mä luulen, että moni rikas olisi ihan helvetin heikko köyhissä oloissa.

Ihailetko kentis Hitleriä? Todella ala-arvoista ja typerää tekstiä. Miten määritellään "heikko"? Eikös ihmisyyden tärkein mitta ole juurikin se, että kaikkien ihmisarvo tunnustetaan? Kuka voi määritellä, kuka saa elää ja kuka ei tai kellä ei ole ihmisarvoa? Haluat siis elää maailmassa, jossa vain vahvat, kauniit, terveet ja älykkäät saavat elää ja ei käytetä mm. terveydenhoitoa (luonto karsii heikot/sairaat pois)? Miten me ihmiset sitten eroaisimme eläimistä? Mitä inhimillistä ja eettistä tuossa olisi? Haluatko tosiaan elää yhteiskunnassa, jossa hukkuvien ohi vaan kävellään, köyhät ja sairaat kuolee pois jne.?

[QUOTE="vieras";22065219]Ihailetko kentis Hitleriä? Todella ala-arvoista ja typerää tekstiä. Miten määritellään "heikko"? Eikös ihmisyyden tärkein mitta ole juurikin se, että kaikkien ihmisarvo tunnustetaan? Kuka voi määritellä, kuka saa elää ja kuka ei tai kellä ei ole ihmisarvoa? Haluat siis elää maailmassa, jossa vain vahvat, kauniit, terveet ja älykkäät saavat elää ja ei käytetä mm. terveydenhoitoa (luonto karsii heikot/sairaat pois)? Miten me ihmiset sitten eroaisimme eläimistä? Mitä inhimillistä ja eettistä tuossa olisi? Haluatko tosiaan elää yhteiskunnassa, jossa hukkuvien ohi vaan kävellään, köyhät ja sairaat kuolee pois jne.?[/QUOTE]

Mihin kaikkiin kategorioihin luulet itse kuuluvasi? Oletko nyt varmasti sekä terve (ilman terveydenhoitoa), älykäs että kaunis? :D

Maailmassa pärjää myös psykopaatit ym. hullut. Ovatko he ihailtavia ihmisiä? Pliis, kerro, että provosoit!

Uskomatonta, että joku ihan oikeasti haluaa elää viidakon lakien mukaan? Ei paljon älynlahjoillaan loista, jos edes ehdottaa tuollaista "vahvojen" yhteiskuntaa. Aika kapeakatseinen ja omahyväinen saa olla. Nykyään aika harva pärjää täysin omin avuin kaikilla elämänalueilla ja moni vahvakin sortuisi joidenkin "heikkojen" elämäntilanteissa.

On varmaan sanomattakin selvää että mä olen heikko. Olenhan mä sen verran empatiakykyinenkin. Haluan ajatella että me ollaan kaikki samanarvoisia ja joku heikko voi olla elämäänsä yhtä onnellinen kun joku vahva. Ja jos joku rakastaa elämää, niin ei sitä ole siltä oikeus riistää.

Mutta heikkoudella ei kyllä hirveesti ole tekemistä köyhyyden tai tyhmyyden kanssa. Mä luulen, että moni rikas olisi ihan helvetin heikko köyhissä oloissa.

Vahvan tehtävä on tehdä päätös siitä kuka on niin vahva säilyäkseen hengissä. Pelkkä rakkaus elämään ei anna aihetta siihen.
Onneksi meillä suomessa on alettu asiaa pohtia ja varmaan tulee pian ajankohtaiseksi tämäkin kun valta muuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;22064965:
Minusta kaikki tuet pitäisi lopettaa, köyhät voivat hakeutua vaikka vankilaan tai jonnekkin köyhäintaloon. Antaa vaan kuolla pois. Tyhmät lukeutuvat tuohon ryhmään myös koska tyhmä on köyhä.

Akateemiset, köyhät opiskelijat ovat siis tyhmiä? :D

Eli köyhien lasten sallisit kuolla pois, koska vanhemmilla ei ole rahaa? Oletpas paha ihminen.

Eli, jos sinä joskus meinaat hukkua tai muilla tavoin kuolla, ei sinua tarvitse pelastaa tai sairauksiasi parantaa? Kun kerran luonto on tarkoittanut heikkojen kuolevan pois?

[QUOTE="vieras";22065304]Eli, jos sinä joskus meinaat hukkua tai muilla tavoin kuolla, ei sinua tarvitse pelastaa tai sairauksiasi parantaa? Kun kerran luonto on tarkoittanut heikkojen kuolevan pois?[/QUOTE]

Onneksi olen niin onnekas ettei tuollaista ole näköpiirissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;22065284:
Vahvan tehtävä on tehdä päätös siitä kuka on niin vahva säilyäkseen hengissä. Pelkkä rakkaus elämään ei anna aihetta siihen.
Onneksi meillä suomessa on alettu asiaa pohtia ja varmaan tulee pian ajankohtaiseksi tämäkin kun valta muuttuu.

Kuka on vahva? Miten määritellään heikko ja vahva? Mistä sinä tiedät, johtuuko "heikkous tai vahvuus" lähtökohdista vai geeneistä? Olet varmasti hyvinkin kylmä ihminen. Onneksi teitä on ehkä korkeintaan prosentti väestöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;22065284:

Jaa kuka muka on pohtinut?

[QUOTE="vieras";22065325]Kuka on vahva? Miten määritellään heikko ja vahva? Mistä sinä tiedät, johtuuko "heikkous tai vahvuus" lähtökohdista vai geeneistä? Olet varmasti hyvinkin kylmä ihminen. Onneksi teitä on ehkä korkeintaan prosentti väestöstä.[/QUOTE]

Enemmän on ja koko ajan tulee lisää. Valta vaihtuu Suomessa ja se on totuus. Silloin eroitellaan jyvät akanoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;22065365:
Enemmän on ja koko ajan tulee lisää. Valta vaihtuu Suomessa ja se on totuus. Silloin eroitellaan jyvät akanoista.

Kyllä psykopaatteja/narsisteja on vain hyvin pieni osa. Kannattaisi harkita terapiaa. Terve ihminen ei toivo Hitler-mäistä politiikkaa tai halua elää kuin eläin. Vaan ihmisarvoa kunnioittaen. Säälittävää, että joku on henkisesti yhä eläimen tasolla.

kyllä mun mielestä lastenhankinta pitäis olla luvanvaraista, siis perus ehtona olisi että pystyt lapsen hankinta hetkellä elättämään sen lapsen ja edelliset..

tietyille ihmisille kyllä soisin steriloinninkin.. narkit, alkoholistit ja ne jotka ovat jo valinpitämättömyyden ym juttujen takia menettäneet jo olemassa olevien lasten huoltajuuden..
ne jotka hakkaavat ja rääkkäävät lapsiaan, pedofiilit (tosin ne vois mieluummin löytää paikkansa ladon takaa..) ne jotka hankkivat lapsia kun tykkäävät vauvoista, ja kun vauvasta kasvaa taapero niin se hylätään oman onnensa nojaan ja hankitaan uusi vauva..

Minusta Suomessa on ennemminkin vallalla se malli, että orjanomistajia ärsyttää maksaa orjiensa kulut, mutta pakkohan niiden on antaa lisääntyä, että on vastakin työvoimaa käytettävissä.

Yhteistyössä