Pitäisikö tyhmät ja köyhät pakkosteriloida?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Täällä kun on montakin ketjua siitä että kenen pitäisi jättää lisääntymättä. Ainakin köyhät, työttömät, tyhmät, vastuuttomat ym. muut on ainakin mainittu tähän ryhmään kuuluviksi. Yksinkertaisintahan olisi pakkosteriloida kyseiset ihmiset jo hyvissä ajoin. Käytäntöhän on ollut käytössä Suomessakin aikoinaan ja varsinkin Saksassa asiaan paneuduttiin kovastikin muutama vuosikymmen sitten.

Se on vaan nykyään laitonta. Mut oon törmänny työssäni sellaisiin jotka on mm. irtolaisuuden tai avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen syntyneen lapsen= yksinhuoltajuuden vuoksi pakkosteriloitu aikanaan :( surullista.

Hei Timppa, voitko vastata tuolla pettämisketjussa sulle osoitettuihin kysymyksiin? Vai pakenetko paikalta provoamaan muualle, kun et enää keksi mitään keinoa selvitä itsesi pussiinpuhumisesta?

Onneksi täällä ei ketään pakkosteriloida, vaikka onkin tapauksia, jolloin tulee mieleen, että kenties joskus sitäkin tarvittaisiin. Ei se kuitenkaan ole laillista ja hyvä niin. Tyhmät ja köyhät lisääntykööt jatkossakin.;)

Enemmän harmittaa kuulla ihmisistä, joilla ei ole elämänhallintaa sen vertaa, että käyttäisivät ehkäisyä ja sitten tekevät toistuvia abortteja.

Niin ja luonnevikaiset. Tosin, sehän on melkein enemmän sääntö kuin poikkeus, että suuri osa johtavissa asemista olevista ja esimerkiksi suuryhtiöitten johtajista on narsisteja tai jopa psykopaatteja, koska juuri sellaisilla luonteenpiirteillä noustaan valtaan, pysytään siellä ja tehdään paljon rahaa.
Eli, melkein kukaanhan ei saisi lisääntyä jos tämäkin näkökanta otettaisiin huomioon.

Jos pakkosterilisaatiota jollekin oikeasti kannattaisin niin insesti-vanhemmille ja pedofiileille muutenkin, kuten myös pakkokastraatiota, edes kemiallista.

Joo, toi on totta. Kuinkahan toimiva tuo kastraatio on siinä mielessä, että kadottaako se sen halun tehdä väkivaltaa pienelle? Meinaan, että, no, en mä tiedä, mitä mä meinaan, mutta ehkä pippeli välineenä poistuu käytöstä, mutta jäljelle jää vielä ne aivot ja 4 raajaa.

Kyllä sellasten päihdeongelmaisten naisten kohdalla tota miettii kun tulevat laitokselle kamassa/kännissä ja vauva raukka kärsii hirveitä viekkareita. Ja sitte kun niitä raskauksia saattaa olla lukuisia :(

Jos tyhmät ja köyhät pakkosterilisoitaisiin, tyhmyyden ja köyhyyden raja nousisi koko ajan ja siten aiemmin taviksetkin olisivat joko tyhmiä tai köyhiä ja lopulta olisi enää 2 ihmistä joista heistäkin joko toinen tai molemmat pitäisi pakkosterilisoida. Molemmat siinä tapauksessa, että toinen olisi köyhempi kuin toinen, mutta se rikkaampi olisi tyhmempi kuin köyhempi tyyppi.

[QUOTE="vieras";22064689]Se on vaan nykyään laitonta. Mut oon törmänny työssäni sellaisiin jotka on mm. irtolaisuuden tai avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen syntyneen lapsen= yksinhuoltajuuden vuoksi pakkosteriloitu aikanaan :( surullista.[/QUOTE]

Eihän se tarvitsisi kuin lainmuutoksen ja asia olisi selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja järkky;22064812:
lestadiolaiset vois steriloida kaikki koska hehän uskovat jumalan antavan lapsen...ei mitään tekemistä seksin kanssa, huoh.

Kai ne nyt yhteyden ymmärtävät, vai miksi niitten uskonnossa olisi muuten ehkäisy kielletty?

Joo, toi on totta. Kuinkahan toimiva tuo kastraatio on siinä mielessä, että kadottaako se sen halun tehdä väkivaltaa pienelle? Meinaan, että, no, en mä tiedä, mitä mä meinaan, mutta ehkä pippeli välineenä poistuu käytöstä, mutta jäljelle jää vielä ne aivot ja 4 raajaa.

Lobotomia tyyliin 'yksi lensi yli käenpesän' siihen varmaan tarvittaisiin : /

äkkiseltään ajateltuna ei paha idea. peesaan chalaa, ja lisään vielä jonon jatkeeksi ne alkoholistivanhemmat joille on tehty jo useampi kuin 2 aborttia, ovat ehkä jokusen lapsen synnyttäneetkin, jotka on myöhemmin huostaanotettu, ja kohta taas odottavat seuraavaa. se on niin käsittämättömän surullista elämää..

Minusta kaikki tuet pitäisi lopettaa, köyhät voivat hakeutua vaikka vankilaan tai jonnekkin köyhäintaloon. Antaa vaan kuolla pois. Tyhmät lukeutuvat tuohon ryhmään myös koska tyhmä on köyhä.

Eikö se pakkosterilointi olisi sille vastuuttomalle ainakin vain palvelus? Eipähän tulisi naiset sankoin joukoin käyttämään hyväksi ja tienaamaan raukkaparan maksamilla elareilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;22064965:
Minusta kaikki tuet pitäisi lopettaa, köyhät voivat hakeutua vaikka vankilaan tai jonnekkin köyhäintaloon. Antaa vaan kuolla pois. Tyhmät lukeutuvat tuohon ryhmään myös koska tyhmä on köyhä.

Provo :D Huono sellainen. Jos siis näen, että meinaat hukkua tai joudut johonkin muuhun onnettomuuteen, saan vain kävellä tyynesti ohi? Kuolkoot heikot pois?

Yhteistyössä