Pitäisikö suomessa sallia naisten uimahallissa uinti ilman yläosaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Ehottomasti ei! Mä en ainakaan jaksas katella uimahallissa kuolaavia ällöjä ukkoja kun akat siellä tissit paljaana hyppis! Hyi hitto!

Tämä on niin turhauttavaa kun KAIKKI määritellään miesten ja heidän käyttäytymisen kautta. Eli naiset ei saa olla yläosattomissa koska miehet käyttäytyy huonosti. Reilua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ehottomasti ei! Mä en ainakaan jaksas katella uimahallissa kuolaavia ällöjä ukkoja kun akat siellä tissit paljaana hyppis! Hyi hitto!

Samat ukot siellä nytkin seikkailee.

Mutta nyt ne ei voi kuolta paljaiden tissien perään. Ja varmaan kuolaavat ällötykset vaan lisääntyis...

Nyt ne kuolaa pushap bikinien aiheuttaman illuusion perässä.

Tämä on niin turhauttavaa kun KAIKKI määritellään miesten ja heidän käyttäytymisen kautta. Eli naiset ei saa olla yläosattomissa koska miehet käyttäytyy huonosti. Reilua.

Mä en ylipäätään ymmärrä mix jollakin on tarve esitellä varustustaan noin yleisesti. Mitä ihmeen tyydytystä siitä saa kun ne karvaset ukot kuolaa perään etumus pystyssä? :o

Samat ukot siellä nytkin seikkailee.

Mutta nyt ne ei voi kuolta paljaiden tissien perään. Ja varmaan kuolaavat ällötykset vaan lisääntyis...

Nyt ne kuolaa pushap bikinien aiheuttaman illuusion perässä.

Enpä oo huomannu.
Muta voi johtua siitä , että käyn niin harvoin ja silloinkin yleensä anopin ja eläkeläisporukan kyydityksessä.... :D

Mä en ylipäätään ymmärrä mix jollakin on tarve esitellä varustustaan noin yleisesti. Mitä ihmeen tyydytystä siitä saa kun ne karvaset ukot kuolaa perään etumus pystyssä? :o

Niin ja miten tuo edes liittyy tasa-arvoon, vai aiheuttaako se kovinkin monelle naiselle jonkinlaista kärsimystä että pitää uimapukua/bikiniyläosaa? :whistle:

Pikemminkin moni taitaa pitää niitä mielellään, ainakin itsestä olisi epämukavaa uida ilman tukea..

Uusimmat

Yhteistyössä