Pitäisikö suomessa sallia naisten uimahallissa uinti ilman yläosaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gekkolisko

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
8 486
0
36
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801107067873_uu.shtml

Kun Ruotsissa se jo sallittiin!

Mun mielestä ehdottomasti EI! Enkä oikeestaan tajua, MIKSI jollekin voi olla niin tärkeää, että tasa-arvo toteutuisi tässäkin asiassa. Kun miehet käyvät ilman yläosaa uimassa, niin miksei naisetkin.... Huh, on se nyt vaan kuitenkin HIUKAN eriasia et naiset siä tisseinensä painelee puolialasti...

Mulle periaatteessa ihan sama. Mutta kun itsellä on roikkuvatriippuvatläpyskät, niin ei niitä halua vielä muillakin nähdä. Ja toisaalta, olis masentavaa, kun näkis, miten hienot ja kauniit joillain toisilla on.
Eli jos pitää vastata kyllä tai ei, niin sanon ei.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mulle periaatteessa ihan sama. Mutta kun itsellä on roikkuvatriippuvatläpyskät, niin ei niitä halua vielä muillakin nähdä. Ja toisaalta, olis masentavaa, kun näkis, miten hienot ja kauniit joillain toisilla on.

eihän saunassa ja suihkussakaan saa pitää uikkareita...

samalla linjalla tämän kans..

Näethän sä ne peseytymis- ja pukeutumistiloissa ;)

Sithän sä näkisit, et muillakin ne on vaan ripustettu kiinni niillä yläosilla.

Mä en oikein ymmärrä miksi se ylipäätänsä pitäisi sallia missään? Mua, anteeks vaan kaikki naturistit, etoo ajatus siitä että pitäis luikerrella siellä tissien lomassa. :D Ihan kiva että toiset tykkää mut hyh helevata.

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Mä en oikein ymmärrä miksi se ylipäätänsä pitäisi sallia missään? Mua, anteeks vaan kaikki naturistit, etoo ajatus siitä että pitäis luikerrella siellä tissien lomassa. :D Ihan kiva että toiset tykkää mut hyh helevata.

Ei se oo naturismia. Naturismiksi sanotaan sitä että on täysin alasti.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:

Ei se oo naturismia. Naturismiksi sanotaan sitä että on täysin alasti.

Details, baby. Details... :)

No ehkä toi bikinijuttu on väärästä päästä aloitettu muutos kohti parempaa. Sitä ei hyväksytä varmaan pitkään aikaan, niin kauan, kun silikonitissejä markkinoidaan ja seksuaalisuus on ylikorostunutta.

Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Ehottomasti ei! Mä en ainakaan jaksas katella uimahallissa kuolaavia ällöjä ukkoja kun akat siellä tissit paljaana hyppis! Hyi hitto!

Samat ukot siellä nytkin seikkailee.

Mutta nyt ne ei voi kuolta paljaiden tissien perään. Ja varmaan kuolaavat ällötykset vaan lisääntyis...

Mun mielestä tämä ei liity tasa-arvoon yhtään mitenkään. Vaikka olisi sallittu, niin ei mulla olisi sen tasa-arvoisempi olo (enkä tod kulkisi tissit paljaana hallissa ukkojen tiirailtavana), se nyt vaan on niin että ne naisen tissit on meidän kulttuurissa sen verran seksualisoitu ja sitä on todella vaikea muuttaa enkä usko että tuo auttaisi yhtään mitenkään..

Sithän sä näkisit, et muillakin ne on vaan ripustettu kiinni niillä yläosilla.

Miks mun tarvii nähdä, kun mä tiedän sen muutenkin. En ole niin tyhmä, että luulisin olevani ainut nainen, jolta lapset ja imetys on syöny tissit.

Uusimmat

Yhteistyössä