Pitäisikö mun ostaa raskaustesti vai säästää rahat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmailen kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmailen kyllä

Vieras
Viimeiset kuukautiset oli 35 päivää sitten. Kierto viime aikoina ollut kuitenkin hiukan epävakaa, yleensä 28-33. Viikko sitten lauantaina luulin, että menkat alkaa kun vessareissulla paperiin tuli hiukan kirkasta verta. Sen jälkeen vuotoja ei ole tullut. viikon ollut sellainen olo, että menkat alkaa mutta mitään ei tapahdu. Eilen sitten alkoi nousta finnejä naamaan, yleensä ei tule ja hiukset rasvoittuneet päivässä ihan kunnolla. Muuten olisin jo testannut, mutta luulen tunnistaneeni oviksen kaksi viikkoa sitten sunnuntaina, mutta mitään sänkypuuhia ei harrastettu ennen tiistai-iltaa. Ja tuolloinhan olisi kait jo ollut myöhäistä. Ostanko siis testin vai annanko olla? Onkohan nämä "oireet" nyt jotain ihan muuta...?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
se on ainakin varma keino saada menkat alkamaan se testin teko. Jos siis ei ole raskaana.

Totta tämäkin. ehkäpä houkuttelen testillä tädin paikalle viimeistään ma aamuna. mahaa on vaan pari päivää juilinut niin kummasti, että testin teko houkuttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mutta koskas ennen sitä sunnuntaita olitte puuhastelleet? :whistle: siittiöt kun osaa elää 5vrk sisuksissa.

Tätä en ole edes miettinyt, la olin kuumeessan joten varmaan sekä to että perjantaina? ja siis en ole oviksen tikuttelija, joten tuosta sunnuntaista en ole edes 100% varma.

nyt on testi tehtynä. Testi näytti hailakkaa plussaa, mutta koko aamnpäiväm on tiputellut ns. vanhaa verta pikkuisen, joten luulenpa, että kesken menee. Voi harmi. Ehdin jo ilahtua.

Yhteistyössä