Pitäisikö erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Enni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Enni"

Vieras
Miehen kanssa oltu yhdessä n. 3,5v, eikä ole minun ensimmäinen parisuhde, mutta ensimmäinen hyvä sellainen. Meillä on ollut mahtaviakin aikoja yhdessä, ja olen ollut rakastunut/tykästynyt viime talveen asti. Edelleen on ihan ok kimpassa, mutta jatkuvasti pyörii mielessä muutto omilleen. Edellinen talvi oli kökkö kun käytiin molemmat liikaa koulussa/töissä = ei nähty ollenkaan, ja sen jälkeen ei oo sujunut - miun puolelta ainakaan. Mietityttää vaan luopua ainoasta hyvästä parisuhteesta mikä on ikinä ollut + kaikki ystävät on yhteisiä...

3,5 vuoteen on tuskin vielä muita vastamäkiä kovin paljoa ollut. Vaikuttaa enemmänkin, että olet heti valmis luovuttamaan. Teillä on nyt arki tullut elämään. Nyt vain miettimään miten sen antaa vaikuttaa teidän väleihinne ja mitä voisitte tehdä, että saavuisitte läheisyyden uudestaan välillenne.

[QUOTE="...";26579033]Miulla tulee vaan mieleen että miksi nykyisin erotaan niin helposti? Tuskin kenenkään parisuhde on pelkkää ylimäkeä tai tasaista?[/QUOTE]

KAnnattaa panostaa suhteeseensa, ei se itsestään pysy hyvänä. Myöskin sinun panostusta tarvitaa. Jos kaipaat muutosta tee sitä :)

No se on varmaan fakta, että mie olen liikaakin luovutusmielialalla. Mutta viimeiset kuukaudet olen yrittänyt miehelle kertoa, että yritetään tehdä asioita yhdessä - ja kertoa ajatuksistani - mutta en ole kiskomallakaan saanut häntä liikeelle. Leffaa, ulkomaan matkaa, köllittelemistä, puhumista, herkkuruuan ja työeväitten laittamista on testattu mut ei häntä hetkauta. Puhuin toissapäivänä eri asuntojen hankkimisesta, ja hätääntyi illaksi,ei kuitenkaan suostunut asiasta puhumaan, mutta nyt käyttäytyy kuin ennenkin. Arki kai se on tullut, mutta ainakaan ikuisesti en tällaisena sitä kestä.

No toi ei oo kovin hyvä merkki ettei mies suostu puhumaan, sellasta se tulee sitten olemaan jatkossakin... Ja kun joku kommentoi että liian helposti erotaan. Silloin saa erotakin 'turhan takia' jos ei olla naimisissa tai lapsia, miksi väkisin yrittää jos ei ole mitään syytä siihen? Jotkut suhteet vaan ei toimi, mitä sitä turhaan roikkumaan huonossa suhteessa ja tuhlaamaan elämäänsä sellaiseen JOS ei ole mitään oikeaa syytä miksi pitäisi yrittää vielä. Parempi se on tajuta ajoissa ettei ollutkaan oikea puoliso kuin vasta sitten kun on esim. niitä lapsia hankittu.

juuri sitä, että miksi mistään ei voi puhua... arki rullaa joo, telkkari on päällä illasta iltaan ja kaikki mitä sieltä tulee on pirun kiinnostavaa mutta minun jutut ei ole... äää. perse.

Yhteistyössä