Pitäisi uusia vaatekaapin sisältö kokonaan! Sanokaas mitä siellä pitäisi ehdottomasti naisella olla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenna"

Vieras
Nyt 4kk synnytyksestä ja tähän asti olen käyttänyt vain ylisuuria t-paitoja ja joskus heittänyt siihen päälle mieheni vanhan hupparin ja oman kauhtuneen neuletakin :S
Housuina minulla on college housut tai farkkulegginsit. (joo molempia on vain YHDET!)

Vaatekaapin sisältöni on siis näin ankea kun olen odotellut että mahtuisin vanhoihin vaatteisiini.. mutta niitä koluttuani huomasin, että ne on ihan kamalia! Sellasia teinityylisiä ja kaikki farkutkin jotain crazy-ageja..

Eli mitä kaikkea nyt kannattaisi ihan aluksi hankkia :P
Ja paljonko teillä on vaatteita??
Oon ihan hukassa! Mutta haluaisin sellasta naisellista tyyliä.. ihan itsetuntokin hukassa kun tällanen tyyli että vetäsen aamulla päälle sitä mitä mahtuu :D

Hommaa itsellesi laadukas pikkumusta. Sillä menet monet juhlat ja arvokkaammat tilaisuudet. Ei tarvitse aina miettiä, mitä päällensä pistää kun on joku äkkilähtö. Samaten teatteri jne. tilaisuudet pikkujouluja myöten menee hyvin pikkumustalla.

Farkkuleggarit on mahtavat. Haluaisin itse myös kunnon farkut, mutta enpä ole jaksanut sellaisia shoppailla. Sit hyvä satsi perus t-paitoja tai hihattomia. Paidan pituus on hyvä olla sellainen, että voi huoletta käyttää minkä tahansa housujen kanssa, -siis tarpeeksi pitkä. Mä kipuilen aina noiden pitkähihaisten kanssa. Haussa kokoajan täydellinen neuletakki tai pari, sellainen joka menee hyvin takin alle, ja jota voi käyttää kaiken kanssa. Musta minihame on kans ollut hyvä ostos. Tarpeeksi simppeliä voi yhdistää mihin vaan.

Kävin läpi joskus samankaltaisen uudistumisen lapsenteon jälkeen, eniten energiaa meni varmaan siihen, että etsin itselleni sopivia värejä ja leikkauksia. Opettelin myös meikkaamaan uudelleen. Silloin tuntui siltä, että kaikki vaatteet kaapissa vihaa mua, ja vaikka tyylini on aina ollut aika näyttävä, hankkiuduin surutta eroon kaikista vaatteista jotka sanoivat "läski, vanha, säälittävä!!". Paljon ei jäljelle jäänytkään. Rupesin lueskelemaan vartalotyypeistä, vaikka omani ei ole mulle tosin vieläkään ihan selvä, ja muistelemaan kaikkia niitä vaatteita, joissa olo on ollut mahtava, ja joissa olen näyttänyt erityisen hyvältä, tai tuntenut oloni hyväksi. Aluksi tilalle tuli vaan perusvaatteita, sellaisia jotka satavarmasti eivät mollaisi mua (tai ketään muutakaan), sitten rynnisti kaappeihin kengät, korut, laukut, ja hatut, nyt uskallan jo ostaa vaatteen kuin vaatteen, jos se sanoo mulle että "Osat minut, tulet rakastamaan minua tästä ikuisuuteen, minusta tulee uusi lempivaatteesi!" Mitään sellaista en enää ota mukaani, jonka ajattelee ehkä toimivan sen ja sen kanssa.

...He, en tiedä onko tästä apua. Kaikillehan vaatteet ei tietty juttele. :D

Perusjuttuja. Jos haluat ajanmukaisen, mutta kuitnekin suht klassisen vaatekaapin, niin farkkuleggarit, kapenevat farkut, pitkät yksiväriset trikootopit ja neulepaidat on hyvä perusta.

Yhteistyössä