Pitäisi tänään juhlia, vaan jaksanko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt vierailija

Vieras
Meidän 1v joka on täydellinen nukkuja, siis nukkunut yöt läpi jo puoli vuotta, aloitti viime yönä äidin hyppyyttämisen, puolen tunnin välein hereillä. Neljän maissa meno rauhoittui ja heräsi kuudelta seuraavan kerran, siitä klo 7 päätti herätä kokonaan. Minä nukuin.... pari tuntia? Ja tänään olisi vauva menossa ekaa kertaa ikinä yöksi hoitoon, päivällä jo kun miehen kanssa mennään kaveripariskunnan häihin.
Mutta nyt mietin jaksanko, ja viitsinkö viedä tuota hoitoon mummolleen jos on seuraavankin yön samanlainen : /

Hyvällä tuurilla saan päiväunet nukuttua ennen lähtöä jos mies pääsee ajoissa töistä, kai se jo jotain pelastaa...

se on ollu tähän mennessä täyd. nukkuja, ni kai sä nyt yhen huonosti nukutun yön jälkee jotain jaksat?? voi elämä mikä murhe.. kyllä maailma tuntuu kaventuvan himassa kun pyörii. Mä lähen yleensä töihin aamuisin, nukuin ite hyvin tai huonosti ja samoin lapset. voi helkutti

se on ollu tähän mennessä täyd. nukkuja, ni kai sä nyt yhen huonosti nukutun yön jälkee jotain jaksat?? voi elämä mikä murhe.. kyllä maailma tuntuu kaventuvan himassa kun pyörii. Mä lähen yleensä töihin aamuisin, nukuin ite hyvin tai huonosti ja samoin lapset. voi helkutti

Meillä on muitakin lapsia, joten ei tässä talossa niitä täydellisiä öitä ole ollutkaan ikinä. Tämä nuorin vaan on ollut hyvä nukkuja.

ottaisin päiväunet ja lähtisin. en tosiaan antaisi yhden yön vaikuttaa suunnitelmiani. ja mitä sitten jos pieni heräilee yökylässä, ei kai se ole yllätys.

Niin. Mummo vaan odottaa sitä täydellistä nukkujaa yökylään :D Pitänee varoitella etukäteen ja varautua kyllä siihenkin että peruu koko yöksi ottamisen. Väsynyt ihminen on, en usko että kaipaa valvottajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt vierailija;22961016:
Niin. Mummo vaan odottaa sitä täydellistä nukkujaa yökylään :D Pitänee varoitella etukäteen ja varautua kyllä siihenkin että peruu koko yöksi ottamisen. Väsynyt ihminen on, en usko että kaipaa valvottajaa.

Joo kannattaa siitä sanoa, mut en jaksa uskoa et se vaikuttaa, se mummo ehtii kuitenkin nukkumaan kaikki muut yönsä..(tai niin meillä ainakin äiti sano kun otti pojan yöks hoiviinsa ja mä märehdin sen huonoja unia) Toivottavasti saatte mukavan päivän ja illan kuitenkin! :)

No mummo on myös ollut joskus äiti. Ja kyllä taidat nyt aliarvioida mummon älykkyyttä, jos luulet, ettei mummo ota huomioon sitä, että yökylässä vauva voi nukkua tosi eri tavalla kuin kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt vierailija;22961016: