Pitäisi ostaa rippiristi ja auttaa mopon hankinnassa ekasta avioliitosta olevaa lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murheet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murheet

Vieras
Vaan milläpä mä rahallisesti autan kun mulla ei ole lainkaan omia tuloja ja nykyisen mieheni tulot pienet ja hän ei halua muutenkaan auttaa kun lapsi ei ole hänen. Meillä on yhteinen lapsi. Töitä ei löydy kysellyt joka päivä.

Miksi sinun pitäisi se risti ostaa? Haluaako lapsesi sinulta sellaisen?

Annat sen verran lahjaksi rahaa, kun saat irtoamaan, kai nyt sentään jokunen kymppi löytyy.

[QUOTE="vieras";23610629]Miksi sinun pitäisi se risti ostaa? Haluaako lapsesi sinulta sellaisen?

Annat sen verran lahjaksi rahaa, kun saat irtoamaan, kai nyt sentään jokunen kymppi löytyy.[/QUOTE]

Lapsi haluisi sellaisen ja eipä löydy yhtään rahaa.

Anteeksi nyt tällainen, mutta tämä rippiristi tai ylipäätään konfirmaation yhteydessä annettavat lahjat tuskin tulivat yllätyksenä? Olisit voinut säästää joitain euroja kerralla pidemmän ajan, jolloin et olisi tässä pulassa.

Varaudu 18-vuotisjuhliin sit ajoissa.

Perinteisesti kummi hankkii rippiristin tai muun arvokkaamman konfirmaatiolahjan, onko teillä ollut tästä puhetta? Ja miehellesi luulisi olevan selvää että aloittaessaan perhe-elämän sinun kanssasi lapsesi kuuluu siihen myös, ehkei rahallisesti autettavana, henkisesti kuitenkin, olkoonkin ettei hänellä ole verisidettä lapseesi...

[QUOTE="Piparnakkeli";23610653]Anteeksi nyt tällainen, mutta tämä rippiristi tai ylipäätään konfirmaation yhteydessä annettavat lahjat tuskin tulivat yllätyksenä? Olisit voinut säästää joitain euroja kerralla pidemmän ajan, jolloin et olisi tässä pulassa.

Varaudu 18-vuotisjuhliin sit ajoissa.[/QUOTE]

Ei tullut yllätyksenä mutta 18v päiviin en pysty varautumaan jos en töitä saa eikä niitä näytä löytyvän.

mullakin uus mies..ja entuudesta yksi lapsi(tosin taapero) ja toinen nyt tulossa ja mun uusi mies pitää LASTANI kuin omaansa.ja kyllä ostelee itse hänelle leluja ym..eikä ole että kun se on sun ni hoida/huolla itse :o
miehen pitäisi ymmärtää että myös se lapsi kuuluu siihen elämään sitten..sillä eihän sen ois pakko juuri valita lapsen omistavaa kumppania(nyt niskasta kiinni sitäkin sikaa)

jos niin olisi ni EN olisi KO miehen kanssa.(lapset aina etusijalle!!)

Rippiristin ostaa yleensä kummi ja moporahaa voisi lapsi itsekin säästää, jos sen mopon kerran haluaa. Musta mopo ei ole mikään välttämättömyys, joka jokaisen lapsen pitäisi saada. Fillari välttää kyllä :)

[QUOTE="vieras";23610719]Siis ihmettelen vain miten lapsen muuttaminen eron jälkeen toiselle puolisolle on adoptio. Tästähän tulee selvästi esiin että AP on kyllä yhteydessä edellisenkin liiton lapseen kun kerran tietää mitä lapsi haluaa.[/QUOTE]

niin siis ap kuulostaa eräältä palstan ammattivalittajalta,joka on mm. antanut ekan lapsen adoptioon uuden miehen löydettyään, ja häntä harmittaa kun lapsi toivoo esim. synttärikorttia biol. äidiltään. Tuhat muutakin valittamisen aihetta.

Mutta ap ei taida olla se, kun käyttää lainauksia. Tyyli on kyllä sama.

Yhteistyössä