Pitäis varmaankin harmaantua kun tämän kirjoitan mutta en jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Milloin ihminen on liian laiha/lihava? Itsekin kun painon kanssa painii niin tuli vaan tällänen mieleen... Riippuu tietty pituudestakin ja jokaisen oma asiahan se on mutta kysytään vaikka näin minkä painoisena sinä olisit omasta mielestäsi lihava ja milloin liian laiha?

Enkä sillä että ihminen ei saisi olla laiha tai lihava.. Kunhan vaan mietin. :snotty:

Silloin liian lihava kun esim. nivelet ja muu elimistö alkaa kärsiä ylipainosta ja kun norm.kaupasta ei löydy sopivia vaatteita. Laiha kun luut törröttävät ja kun ei vaan ole terveen näköinen enää.

En koskaan ajatellut itse olevani lihava, edes silloin kun painoin n. 75kg pituus 168cm. Mutta jälkikäteen kuvia katsoessa (laihtumisen jälkeen) huomasi olleensa silloin jo tukevan näköinen. Laihimmillani olin tossa 65kg ja silloin näytin oikeasti laihalta.

Se on niin kropan mallista kiinni. Minä oon isoluinen ja leveän mallinen.

Mä olen pitänyt ohjenuorana sitä pituus miinus sata= ihannepaino. Toisten mielestä silloin painaa jo liikaa, mutta mun mielestä voi painaa enemmänkin, olematta silti vielä lihava.
Itse olen 177cm ja painan 78kg.

Alkuperäinen kirjoittaja ankkis:
En koskaan ajatellut itse olevani lihava, edes silloin kun painoin n. 75kg pituus 168cm. Mutta jälkikäteen kuvia katsoessa (laihtumisen jälkeen) huomasi olleensa silloin jo tukevan näköinen. Laihimmillani olin tossa 65kg ja silloin näytin oikeasti laihalta.

Se on niin kropan mallista kiinni. Minä oon isoluinen ja leveän mallinen.

Tuohon liian moni perustaa ylipainonsa, isot luut.

Todellisuudessa eroa ihmisten luissa ei ole juuri mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Mä olen pitänyt ohjenuorana sitä pituus miinus sata= ihannepaino. Toisten mielestä silloin painaa jo liikaa, mutta mun mielestä voi painaa enemmänkin, olematta silti vielä lihava.

Samoin mä. Mä voin painaa enemmänkin olematta lihava, jos käyn salilla ahkeraan. Mutta ellen, sitten tuosta painosta ei lipsuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:

Tjuu, no täähän on siis tosi henkilökohtaista. Mun paino on tällä hetkellä 120 vähemmän kuin pituuteni. Se on ihan hyvä, mulla vaan on tosi hennot luut enkä liho.